[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

@Ciprebbe, acum nu prea mai face nimeni U-turn acolo. Noroc cu Negoita ca a facut podetul ala peste Dambovita, pentru ca pana acum 2 luni erau foarte multi care erau nevoiti sa intoarca acolo.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GrmmrNzi

^^
Din câte înțeleg eu desenul, și cum zis Cătălin, centura se mută (cu tot traficul de tranzit - ridicat și cu viteză), pe un viaduct nou (cu albastru în desen), vor fi rampe în rambleu (galben), iar cu roșu sunt bretelele de access, la nivelul solului. Podul existent rămâne "la parter", cu conflicte de trafic, dar la viteze urbane. Exact cum este acum la pasajul nou Grigorescu - Hațieganu.

După ce majoritatea traficului se mută pe viaduct, atunci pentru cei care vin pe Splai dinspre București și virează la stânga pe podul vechi (ori ca să intre pe centură spre nord/A2, ori ca să se întoarcă pe malul celălalt) vor exista următoarele conflicte de trafic:

  • cu cei care vin dinspre nord, ori coborâți de pe CB, ori de pe Libertății și care vor să vireze stânga, spre est (spre Glina) = 5-6 mașini pe zi?
  • cu cei care, venind dinspre sud, coboară de pe centură și vor să vireze stânga, pe malul celălalt al Splaiului, sau merg înainte spre Libertății = conform BEI-PASSA, sunt puțini (cel puțin la momentul studiului).
=> în cazul acesta, intersecția actuală se poate reconfigura astfel încât traficul Splai-A2, majoritar, să fie direcția principală, cu prioritate, și atunci nu mai este nevoie de U-turn separat (care tot va avea conflict de trafic cu breteaua de coborâre dinspre sud, exceptând situația în care se decalează mult spre sud, făcând-ul impracticabil)




ciprebbe

dr4qul4 - acum ,de cateva saptamani nu, dar pe viitor daca se dezvolta zona de pe splai in aval de podet va fi nevoie.
Daca se reface zona e bine sa existe si asa ceva de luat in calcul.
Eu de doua ori am fost nevoit sa fac acel U si mai mult am incurcat traficul pana am efectuat manevra.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

hefaistos

Pana la urma de ce nu se face un sens giratoriu elongat cu semibucle în capetele bretelelor de pe splai? La categoria soluție foarte ieftina. Podul, dacă nu ma insel are doua benzi pe sens, deci se pot face giratorii generoase cu exproprieri minime. Cred ca e unul similar pe DNCB în apropiere de A1.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

cutter

Mă bucur că soluțiile au născut discuții, dar să nu uităm ideea de fond: fie soluția Luca Way, fie soluția BEI PASSA/Egis, fie ceva asemănător cu acestea, dar ușor modificat - important e să meargă înainte proiectul.

Deocamdată e complet blocat, nici măcar nu mai vorbește CNAIR de el.

panzer

Daca tot e vremea ideilor, unele creatze: la Chitila, DNCB trece acum pe deasupra giratoriului. DNCB este la CNAIR, dar giratoriul al cui este?

E cumva posibil sa sustinem idea semaforizarii intersectiei in alta parte decat la CNAIR?

vm75

La Mogosoaia, pe sensul DN 1-DN 7, au ajuns cu stabilizatul si emulsia pana in giratoriu. Pe sensul opus era parcat un finisor, dar nu am vazut progrese fata de ultima filmare. Inca sunt multe cabluri pe care le muta Verta Tel si care acum sunt la suprafata. In organizarea de santier au aparut armaturile pentru coloanele forate, dar pana nu se face devierea nu au front de lucru








cutter

Intersecție DNCB Sud x DC13 (Leordeni)

Încă o intersecție cu probleme care este uitată în sertar.



Așa arată acum, văzută de pe DC13:



Și de pe Centură spre sud:



Și spre nord:



Soluție

SF Luca Way 2016 cu un pasaj peste DNCB (suprapunerea peste Google Earth îmi aparține și nu e perfectă, deci luați-o dar cu caracter ilustrativ).




SF-ul există și este aprobat. Poate fi licitat la fel ca intersecția de la Berceni sau Olteniței.

stangabriel

Powered by API/PUM imgur uploader

Lucrari pasaj Centura Bucuresti, Mogosoaia.
Se asternea stabilizatul pentru breteaua de ocolire, de langa benzinaria Mol. Se lucra in toate punctele santierului.

panzer

Multumim.

Am trecut pe acolo Marti. Pe partea cu depozitul Rompetrol mi s-a parut ca diferenta de nivel este f mare fata de nivelul drumului actual: 70-80 cm mai jos. A doua zi vad emulsie pe bretea.
Pt cei care stiu sa citeasca priectul tehnic: e normal? Unde se va duce apa de pe breteaua Rompetrol. N-am vazut canalizare. Pe breteaua MOL este canalizare.

Rapaport

La ritmul cu care lucrează Strabag la pasajul de la Mogoșoaia ai crede că se pregătesc să ridice un pod peste Piramida lui Keops și nu un banal pasaj cu 3 deschideri peste un drum național care are o bandă pe sens pe o parte și două pe partea opusă. Dacă ar fi lucrat UMB-ul la această lucrare din beton și fiare cred că o terminau în câteva luni.
Nu știu cum se face dar pentru cei mai mulți constructori care mai toarnă niște ciment prin România termenele pentru orice lucrare sunt lungi spre foarte lungi, de ai crede că se construiește în Roma, iar sub picioarele muncitorilor colcăie 2.000 de ani de civilizație de cea mai înaltă clasă.
Sau poate tragem ponoasele perioadei comuniste când se construia atât de repede încât, dacă plecai câteva luni din localitatea de domiciliu, la întoarcere era posibil să nu mai recunoști o stradă sau o parte din cartier.

voicul

Intradevar, desi e firma mare, Strabag nu prea s-a mai grabit sa termine santierele (si nici ARL Cluj).
Totusi, sunt in termen, cu sanse sa si temine la timp.

dr4qul4

Comparand cu ce se intampla la Domnesti, La Mogosoaia se lucreaza la foc automat  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

udar

Asta e nebunia la noi ca facem comparatii de genul asta las ca alti lucreaza si mai incet....
Adevarul este ca se misca foarte incet fata de cum ar fi normal

panzer

Se vad intentiile lor dupa resursele alocate: un singur cofraj. Il muta de colo colo ca e timp.

Prin comparatie: compania municipala lucreaza mult mai bine pe Colentina. Si aia mai trebuie sa devieze 1001 utilitati (inclusiv Radet) in mijlocul Bucurestiului.

Puteti sa imi da-ti cu minus cat vreti. Nu sunt nici un fan al gainii noastre de la Voluntari. Dar mai da-o dracului de treaba, cum te numesti Strabag si iti ia 2 ani pt un rahat dinasta de pasaj. Chiar sa ii credem ca ii trine in loc o medie tensiune de la ENEL?

Tirrena o lalaie si mai tare pe DN2 - A2. Si au proiect, AC, exproprieri tot. Amplasament predat parca pe 5 Mai. A vazut cineva-ceva in teren? O sa ii bata la fund firmulitele romanesti de la Berceni.

Cum se spunea pe vremuri, rusinica. Si pt Strabag si pt Tirrena. Iar Strabag a si ajuns firmulita de casa a Bucurestiului. Au refacut tot stratul de uzura in Bucuresti (pe ploaie in Noiembrie ca atunci mai erau bani in visterie) si periferie. Are intrari bune si la PMB si la DSP Bucuresti, stie mersul lucrurilor. Doar ca nu vor.