[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Ionut

Azi, Mogosoaia. Doar poze, scurta filmare nu este utilizabila (probleme tehnice).


















voicul

De ce nu se poate face pasaj subteran? Nu se poate trece cu sensurile distantate (cum e la Unirii capat spre Universitate) si pe langa pila centrala?

panzer

Multumim Ionut. Interesant este ca in dreptul MOL lucreaza la bretea. Pare ca utilitatile nu sunt rezolvate intre bretea si actualul drum.

@voicul: nu te prinzi din aceste poze, dar pila centrala este oblica un pic pe axul drumului Bucuresti - Mogosoaia.

Ionut

API pe Facebook

Am vizitat ieri pasajul Mogoșoaia de pe #CenturaBucurești, un obiectiv vital pentru descongestionarea traficului la intersecția #DNCB cu DN1A.

Deși contractul semnat cu STRABAG în 23.10.2018 pe suma de 32 milioane RON prevedea 6 luni de proiectare și 2 ani de execuție, lucrările au început abia în aprilie 2020 după 18 luni de bâlbe și poticniri administrative între Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și primăriile Bucureștiului. Am scris despre ele în 20.03.2019 (link: https://bit.ly/2CghIfF) și 07.10.2019 (detalii: https://bit.ly/2ZPrOMB).

Stadiul fizic a ajuns abia la 7%. Se muncește timid la relocarea unor utilități, la o parte din infrastructurile pasajului și la bretele de la sol.

Este nevoie de creșterea ritmului, în caz contrar existând riscul de a împinge finalizarea șantierului în 2022. Noi întârzieri pe acest proiect de anvergură redusă ar aduce încă o bilă neagră pe "Rușinea Națională Centura București", așa cum o denumim noi.



voicul

Sa mentioneze si daca au facut si cei 200 de m aproximativi sau tot de pamant sunt.

bogdan4ice

E terminat tot am trecut luni pe acolo.

vermont

Este asfaltat tot drumul inclusiv la pod

Dragosdimitrescu

Cel mai frumos e stalpul din mijlocul drumului. Dar nu mai sperie pe nimeni

LittleWanderer


Pe lângă serpentinele alea, a mentionat cineva și de momentele când trece trenul la ore de vârf la ieșirea din Chiajna spre centură?

Dar de calitatea drumului în dreptul trecerii la nivel cu calea ferată?

Halal ieșire.

Dar, deh, orice e mai bine decât nimic.

voicul

Ideea e sa se distribuie trafic si pe acolo.
Mie imi da 33 de minute si 15 km sau aceleasi puncte pe DC21 - 36 de min si 20 de km sau 39 de minute si 20 de km pe Uverturii.
Asta la ora 10 dimineata cand iesirea prin Militari e mai lejera. Seara probabil castigi vreo 10 minute pe traseul actual.

RazvanN

Platforma drumului este foarte ingusta pe alocuri, chiar in preajma unei succesiuni de curbe cu vizibilitate slaba. Fiind clasificat drept drum comunal probabil nu sunt obligati sa asigure o latime prea mare.

Si da, cam tras de par modul in care este prezentat, dar imbucuratoare existenta lui si destul de necesara. Ar cam trebui sa apara si niste semne de drum cu prioritate/cedeaza trecerea prin Giulesti-Sarbi, cam trece prin multe intersectii de cartier drumul acesta. Poate se mai sistematizeaza un pic treaba.

razvan96

Conform "Stadiul proiectelor" CNAIR, la Oltenita s-au miscat in timp record cu aprobarea PAC si PT. Bine, record pentru CNAIR, altfel ar trebui sa fie ceva normal. Acum 2 saptamani au fost depuse, saptamana trecuta aprobate. In curand avem si AC.

vm75

Cateva poze de astazi de la Mogosoaia. Se arma culeea si se cofra/betona  baza primului rand de piloni. Pe partea cu benzinaria era ceva miscare (probabil deviere utilitati)