News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

Multumesc si eu.

Oricum regretabil si impardonabil ca asemenea documente de interes public nu sunt puse direct la dispozitia publicului larg
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

#2611
^
Documentul poate fi cerut la CNAIR, conform legii 98/2016 e informație publică. Se pare că și aici comisia a cam dormit (cu Scarlat în prim plan), o medie de o întâlnire pe lună, asta viață dolce far niente.

razvan96

Astazi la 10 se preda amplasamentul pentru inceperea lucrarilor pe DN2-A2.

punktnet

#2613
S-a predat.

Sursa: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/

Start lucrări de modernizare Centura Bucureștiului, DN2-A2

Am predat amplasamentul pentru modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului București, pe o lungime de 11,5 km, între DN2 și A2. În cadrul proiectului, vor fi executate 2 pasaje noi, vor fi reabilitate alte 2 și va fi realizată o intersecție denivelată cu DJ 301.

Am deschis, iată, al doilea șantier în Regiunea București-Ilfov. Așa cum știți, luna trecută am predat amplasamentul pentru executarea Pasajului Mogoșoaia, care va fi construit la intersecția DN Centura Bucureștiului cu DN 1A. Așa cum spunea și d-l ministru Lucian Bode, în ședința de Guvern de săptămâna trecută, când a fost aprobată Hotărârea privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată pentru construirea Autostrăzii de Centură București A0, vom deschide încă două noi șantiere, în luna iunie, pentru Lotul II și în iulie, pentru Lotul I. Și vom începe lucrările la pasajele Berceni și Olteniței-Popești Leordeni.

Legat de modernizarea Centurii Bucureștiului, DN2-A2, valoarea lucrării este de 235,7 milioane de lei, fără TVA, iar termenul de execuție asumat e de 15 luni. Contractul dintre CNAIR și compania italiană TIRRENA SCAVI SpA a fost semnat la data de 27 februarie 2020. Este vorba despre lucrările ce rămăseseră neexecutate, ca urmare a rezilierii contractului, cu 5 ani în urmă, dintre CNAIR și Asocierea Tehnologica Radion - Consitrans - Pro Cons XXI, din cauza slabei mobilizări a antreprenorului, care realizase doar 7% din lucrări și nu arăta interes să recupereze întârzierile.

La evenimentul de predare a amplasamentului am fost alături de directorul general adjunct al CNAIR, Ovidiu Barbier.

















Powered by API/PUM imgur uploader

Just kidding.

Ionut

Ca sa intelegeti ce trebuie facut, vedeti plansele aici. Pasaj nou peste calea ferata in zona Cernica plus nod denivelat Cernica. E ceva de munca. Spor la doresc celor de la TS, sper sa nu crape intre timp.

panzer

Si hotnews, denuntand proiectarea deficitara la intersectii. Lucru deasemenea stiut de 5 ani.

Io

Ok, ati predat amplasamentul. Care e stirea?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

myid

din "surse" si cum se vede si in poze mai sus : "mobilizarea" de astazi a fost, dar nu prea : 2 basculante, un buldo mare si unul mic. Au decopertat ceva unde ar trebui sa fie organizarea de santier. Tare sunt curios daca pot si vor sa mai faca lucrarea asta :(

voicul

"Pot" e cu sensul ca mai au 2 santiere sau ca se duce firma mama spre faliment?

Oricum e un pas inainte si asta.

vm75

La Pasajul Mogosoaia se monta astazi prima foreza de la Zublin.




GabiPopescu

Va salut! Incerc de multi ani sa aflu cand se va debloca,asfalta si pune in circulatie banda ce ar trebui sa faca legatura dintre CB si soseaua Alexandriei pe sensul de urcare spre Bucuresti. Acest lucru ar insemna fluidizarea traficului si evitarea expunerii soferilor la riscul unui accident cand incerci sa virezi stanga spre Bucuresti. Se pare ca partea de petitii, sesizari, mail uri, mesaje nu a functionat. La un moment dat mi s a transmis de la CNADR ca se va rezolva cand vor ajunge lucrarile de la centura in zona respectiva, desi realizarea bretelei respective s-ar putea face daca se doreste acest lucru inainte de largirea centurii in segmentul respectiv. Voi aveti noutati, ce stiti despre acest lucru? La ce alte solutii credeti ca se mai poate apela pentru a convinge autoritatile sa realizeze aceasta lucrare.Multumesc!

TibiV

#2621
Vad ca esti nou-nout pe forum...

Dar si eu injur periodic mizeria aia - cred ca si Carutasul este pe lista celor care le fac "Urari de bine" si le "aprovizioneaza" frigiderul... (Mie mi-a "mancat ficatii" cativa ani, pana am descoperit DJ412A. Mizerabil, dar liber aproape intotdeauna... ;) )O

Pentru cei care nu cunosc situatia din teren, o explicatia simpla:
Cand vii pe DN6 dinspre Alexandria si ajungi la DNCB, daca vrei sa o iei LA DREAPTA pe DNCB (spre Magurele/Jilva), deci fara sa ai "conflicte de trafic", nu ai (NU EXISTA) bretea de intrare direct in DNCB...
Nuuuu...
In loc sa faci dreapta pe o bretea "normala", opresti in axul drumului, ii lasi sa treaca pe cei care au prioritate pe sensul opus (de iesire din Bucuresti spre Alexandria), si cand prinzi momentul... "Țuști", traversezi sensul pincipal Bucuresti-Alexandria....
Deci exista intersectie denivelata DN6 / DNCB, dar nu exista bretea de acces decat pe o parte. De 30 de ani, de cand am carnet, nu am vazut alta situatie asemanatoare - or fi, dar jobul meu presupune deplasari destul de limitate...
Iata intersectia cu pricina vazuta din satelit. Mie intersectia aia imi zbarleste parul de pe ceafa...Am pus si link-ul, caci veti avea acces si la Street View, sa vedeti ca nu mint.
Aceeasi intersectie vazuta de la nivelul solului, unde soferii care vor sa faca DREAPTA pe DNCB spre Magurele/Jilava trebuie sa vireze stanga peste benzile DN6 din sens opus... Si unde, evident, masinile care vin dinspre A1 si vor sa intre in Bucuresti pe Sos.Alexandriei trebuie sa faca fix acelasi lucru: sa taie benzile pe contrasens... (Cred ca asta este nemultumirea lui GabiPopescu, faptul ca trebuie sa intre in marasmul ala de intersectie pentru a "intra" spe Bucuresti...)
Poza "intersectiei minune":

In poza/fotografie se vede foarte clar ca in dreapta pasajului (sensul spre Bucuresti) este TEREN VIRAN! Nici macar o "tentativa" de bretea...

@GabiPopescu
"...realizarea bretelei respective s-ar putea face daca se doreste acest lucru inainte de largirea centurii in segmentul respectiv."

Hai sa iti explic simplu, desi ai dat raspunsul chiar in intrebarea ta:
NU se doreste acest lucru.
Nu se doreste... De 2-3 decenii...
De ce sa doresti sa FACI ceva, cand poti sa iti iei salariu (gras) de la CxxxR fara sa faci nimic?!...

Citeste forumul pe lung si pe lat...

Ai sa vezi ca mizeria aia intra doar la "mici inconveniente / ambuteiaje / tamponari" fata de alte intersectii de-a dreptul criminale...  >:(

PS

Si noi de la astia ne asteptam la noduri si trasee bine gandite?!?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Nu avem font mai mic si mai mizerbil pentru "astia"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

la un moment dat parcă îmi amintesc că a existat o bretea neoficială (o scurtă perioadă), cred că a fost un teren privat, s-a demolat ceva după care s-a închis la loc. În general nu e aglomerată intersecția, dar se întâmplă destul de des să se lovească cei care fac stânga spre centură cu cei care vin dinspre oraș cu viteză mai mare. Eu îi mai las uneori și îmi iau claxoane :)

MRS

#2624
Live! Zublin in sens giratoriu DNCB - DN1A (Mogosoaia)



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...