[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Lotul nu e usor, dar nici f greu. Pasajele exista deja pentru un sens, si nu sunt nimic deosebit. Daca ar latii ce se poate si ar lasa structurile la urma, tot s-ar castiga enorm. Care e perioada de executie?

ghrt

Pentru că s-ar crea conflicte la fiecare îngustare singura porţiune ce poate fi optimizată este în continuarea capătului deja extins din Voluntari.
Cont (aproape) inactiv.

Sorinus

Conflicte sunt deja, dar ar ajuta la siguranta.

ghrt

Poţi să explici ambele aspecte, te rog?
Cont (aproape) inactiv.

Sorinus

Pai se gatuie la intersectia cu Cernica, la cea cu DN2, la cea cu A2, la trecerile actuale pe sensul nou pe cele doua zone latite deja (scurte), la fosta trecere de nivel de langa gara Voluntari. Adica, traficul e oricum gatuit si Centura blocata.

Asa ca, macar pe liniile drepte, nu mai intra berbecii in depasire. Plus ca, calitatea centurii e proasta pe acest tronson, fara marcaje, noaptea pe ploaie mergi cam la plezneala.

Asa a orice latire si semnalizare corespunzatoare, ar ajuta la siguranta.

punktnet

Hai mai bine sa vedem primul excavator pe santier si apoi sa ne punem probleme de genul :))
Am impresia ca mai dureaza pana ajungem la problemele existentiale.
Just kidding.

voicul

Si cat mai repede sa il vedem, ca sa nu expiere AC.

ghrt

Ultima dată când am mers pe acolo (înainte de deschiderea A3 secţiunea din Bucureşti) nu erau problemele respective, adică cele 2 (parcă) secţiuni lărgite erau închise cu bidoane şi se circula 1+1 pe tot traseul.
La intersecţii e normal să scazi viteza sau să apară câte o situaţie ciudată, dar tot nu vorbim de trecere de la 2 benzi la 1, e intersecţia. Oricum din ce ştiu se circulă încet, de regulă e ambuteiaj.

Chiar am apreciat că au pus bidoanele alea, astfel încât să rămână 1+1. Altfel ar fi apărut bizoneala.

Cum este proiectul la intersecţiile cu DN2 şi DN3? Fac câte 2 giratorii consecutive la fiecare intersecţie?
Cont (aproape) inactiv.

TibiV

Quote from: Sorinus on February 26, 2020, 10:59:47 AM
Pasajele exista deja pentru un sens, si nu sunt nimic deosebit. Daca ar latii ce se poate si ar lasa structurile la urma, tot s-ar castiga enorm.

Imi pare rau, dar te inseli...
A doua cea mai mare problema in momentul de fata este FIX pasajul rutier peste CFCB / M800...
(Prima este intersectia cu DN2...)
http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/44.423/26.235/0

In urma cu 10 minute.
Si asta a fost un moment bun...
2020-02-26 DNCB ora 15 intre DN2 si DN3:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

^^
La intersecția cu DN2 proiectul e exact cum era intersecția cu DN1 înainte de a fi reamenajată recent, adică un giratoriu alungit pe sub pod.
La intersecția cu DN3 nu e niciun giratoriu; pur și simplu se va interzice virajul la stânga, iar întoarcerea se va putea face prin giratoriul suspendat Pantelimon-Cernica.

Cum spune și TibiV, problemele cele mari pe acest segment sunt actualmente la pasajul peste CF București-Constanța: urcare cu denivelări, abruptă, precedată de șicane prost semnalizate (curios, acum se circulă pe sensul nou realizat de constructorul falimentat în 2014, în timp ce calea de rulare veche este închisă). Acolo dacă ești un pic mai înalt sau greu, trebuie neapărat să reduci semnificativ viteza. Mai doare intersecția cu DN2 (pe direcția dinspre A2), și podul peste CF Titan Sud-Oltenița.

raresc

"Astăzi s-a semnat contractul dintre CNAIR și compania italiană TIRRENA SCAVI SpA, care vizează modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului București, pe o lungime de 11,5 km, între DN2 și A2. De asemenea, vor fi executate 2 pasaje noi, vor fi reabilitate alte 2 și va fi realizată o intersecție denivelată cu DJ 301. Valoarea lucrării este de 235,7 milioane de lei, fără TVA, iar termenul de execuție asumat e de 15 luni.

Este vorba despre lucrările ce rămăseseră neexecutate, ca urmare a rezilierii contractului, cu 5 ani în urmă, dintre CNAIR și Asocierea Tehnologica Radion - Consitrans - Pro Cons XXI, din cauza slabei mobilizări a antreprenorului, care realizase doar 7% din lucrări și nu arăta interes să recupereze întârzierile."

Sursa: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/

raresc

E adevarat ca astazi s-a aprobat si proiectul tehnic al pasajului de la Mogosoaia in Comisia Tehnica a CNAIR. Stie cineva sigur?

voicul

WoooW.
Acum sa vedem ca si incepe ceva ca mai avem 3 pasaje pe DNCB care ... pauza, desi au contracte semnate de ceva timp.

punktnet

OMG, ce ne facem apoi cu doua centuri ale Bucurestiului pe care se circula "flawless" ? :o
Just kidding.

Ionut

^^ Da, se pare ca s-a aprobat PT la Mogosoaia.