[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Sa intelegem ca s-a terminat cu epopeea certificatelor fiscale? Se vor debloca si celelalte proiecte? Gen DX12 unde, desi este semnat, se misca foarte incet.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

razvan96

Sa speram ca se confirma stirea si semneaza pana sambata, se pot apuca de lucru imediat dupa ordinul de incepere, din ce am citit in sinteza lui NGC nu exista vreo portiune unde sa nu aiba AC.

@dr4qul4:La DX12 nu cred ca lucreaza mai repede pana nu au AC pe tot traseul.Degeaba ar termina mai repede kilometrii aia pe care pot lucra acum, vor fi muzeu.In plus, nici nu e vreo portiune dificila sa zici ca se apuca de acum serios la ea sa fie siguri ca nu vor intarzia cu ea.


NGC

Nici vorba sa se fi terminat epopeea cu certificatele fiscale. Vineri am primit o transmisiune foarte scurta ca se continua investigatiile si nu cred ca s-a schimbat ceva de atunci.
CNAIR vrea sa ii dea inainte cu semnarea contractului si vom ajunge in situatia de la VO TM Sud si de la DX12 T1. Probabil se va lasa cu corectii financiare, daca nu si mai rau. Am auzit ca ar mai fi intrat o institutie pe firul cercetarilor. Nu stiu cat e de adevarat, pentru ca informatia nu e direct de la vrabiute. Mai verificam.

ciprebbe

Se semneaza garantat  pana sambata, dar nu se stie care din urmatoarele X sambete :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Un proiect si asta de zici ca e blestemat. Dupa ani si ani de zile in care nu se intampla nimic....se liciteaza  ani de zile....se lucreaza ani de zile cu un ritm groaznic....dupa aia iar se reziliaza si iar se liciteaza groaznic de incet. Cand pare ca se ajunge la mal....apar alte probleme.

Dupa 20 de ani ne miram ca solutiile tehnice sunt naspa si drumul e congestionat...etc. Oare cum se face ca, cu infinite precautii si restrictii pentru firmele care participa la licitatii castiga in final firme cu un picior in gropa: vezi Tehnologica si mai recent si Tirrena?

Din punctul meu de vedere se poate renunta la orice cerinta si criterii. Sa participe brutariile....frizeriile....PFA urile. Probabilitatea de a duce la final proiectul e oricum aceasi. Foarte mica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Puffyk

Atat putem...este oglinda societatii....

raresc

Quote from: ciprebbe on February 13, 2020, 09:18:01 PM
Se semneaza garantat  pana sambata, dar nu se stie care din urmatoarele X sambete :)

Adresez si eu o intrebare, desi mi-e teama ca intuiesc deja raspunsul: "s-a semnat pana sambata asta?"  :).

GDPR

Data limita de depunere a ofertelor a fost 24.08.2017, iar perioada minima de valabilitate a ofertei conform documentatiei de licitatie a fost de 120 zile. De atunci s-au intamplat anumite lucruri, gen cresterea generala a preturilor materialelor de constructii cu 15-20%. E posibil ca TS sa nu poata sa-si mentina oferta.

Ionut

Din ce stiu eu nu s-a semnat, Tirrena a mai cerut timp, câteva săptămâni. Probabil să-și mai rezolve hârtiile sau să-și mai numere banii.

Ionut

Vești bune, pe surse (sigure). Mâine se semnează cu Tirrena tronsonul DN2-A2. La cati ani de la rezilierea cu Romstrade? Am si pierdut șirul.

voicul

Ma mir ca mai vor ei sa semneze si ca le ajung banii dupa atatia ani.
Macar s-a ieftinit motorina.

raresc

#2516
^^
Chiar ca sunt vesti bune. Rezilierea a avut loc in 2015...  :( , deci 5 ani!!!

bogdanstancu

5 ani...oare isi da cineva seama de la CNAIR de enormitățile astea. Sau cineva din mediul politic? Similar, pe a2-dn7 rezilierea a avut loc in 2019. Sa ne așteptăm la 2024? Pentru semnarea unui nou contract nu pt finalizare. Asta nu se stie.
Pe langa eficientizarea CNAIR, o alta masura din punctul meu de vedere este dezvoltarea posibilitatilor de preluate a acestor resturi de lucrari, sau a lucrărilor mici in regie proprie. Sa nu uitam ca scopul final al CNAIR este dezvoltarea infrastructurii rutiere, nu facutul de hârtii.

miahi

^^ Lucrarea aceasta de pe DNCB nu e deloc mica si usor de facut. Daca nu gresesc sunt ceva poduri interesant de construtit acolo: 2 peste CF si unul peste lac la Cernica.

cutter

Vă reamintesc niște particularități (rare pentru CNAIR) ale acestei lucrări:
1) Este de tip FIDIC "Roșu". Adică proiectul tehnic al construcției aparține CNAIR și a fost licitată strict execuția lucrărilor respective.
2) Există exproprieri deja făcute.
3) Există autorizație de construire.

Deci, teoretic, ar putea începe mâine lucrările în teren. Contractual cred că se emite un ordin de începere a lucrărilor cu o minimă perioadă de preaviz pentru mobilizarea constructorului (dacă nu mă înșel, vreo 40 de zile, dar nu știu în particular cum este acest contract).

Să sperăm că Tirena Scavi are capacitatea financiară și operațională să mobilizeze resursele necesare și să facă o poveste de succes din execuția acestui contract.