[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

miahi

^^ Pe multe proiecte majore nu avem AC si avem constructor. Aici avem AC si nu avem constructor. Foarte bine lucrat CNAIR :)

adiarc

^ totusi ar fii f.f util sa avem ,de asemenea si expropieri,relocari,arheologie,deminare,,etc,INAINTE de a avea un constructor....asa ar fii de fapt normal si nu ceea ce se intampla in prezent cand acestea se rezolva dupa ce avem constructor, lucru care duce in cel mai bun caz la intarzieri sau chiar rezilieri/relicitari
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Pai cu cat responsabilitatea CNAIR mai mica cu atat mai bine pentru ei. Asta e mentalitatea.

Deci de ce sa faca CNAIR lucrurile astea cand pot sa ia salariu si fara sa le faca?
Drept urmare le face constructorul.

miahi

@adiarc - nu neg ca ar fi normal asa cum zici tu. Doar eram ironic versus modul haotic in care gestioneaza CNAIR proiectele mari si importante de infrastructura.

NGC

#2479
"Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)"

Sa punem din nou aici ultimele mesaje pe aceasta tema.

Quote from: NGC on July 25, 2019, 10:11:56 PM
Quote from: NGC on July 04, 2019, 11:11:43 PM
Quote from: NGC on June 15, 2019, 11:28:48 AM
Quote from: Ionut on June 09, 2019, 04:20:47 PM
Sunt ceva semnale ca pana la urma ar ajunge A2-DN2 la Tirrena... sa vedem.

Quote from: NGC on April 16, 2019, 10:10:22 PM
Exact despre DNCB si TIRRENA vroiam sa scriu si eu, dar mi-ai luat-o inainte. :p

Situatia este totusi putin diferita.

Quote from: NGC on February 06, 2018, 09:48:30 PM
O vrabiuta zice ca o veste ar fi ca asocierea OYL COMPANY HOLDING AG - STRACO GRUP a contestat clasarea pe locul 3.

Asta e de anul trecut, dar important e ca ei erau pe 3. SINOHYDRO era pe 1, dar au fost descalificati, si TIRRENA pe 2.

Comisia de incompetenti de la CNAIR a dat acum castigator pe TIRRENA, dar cum ziceam si acum ceva vreme, OYL COMPANY HOLDING era si ea in carti.

Quote from: NGC on June 09, 2019, 05:32:50 PM
Io is curios ce o sa zica CAB in cazul asta referitor la situatia datoriilor la fisc "la momentul prezentarii ofertei", care e cerinta de calificare. ;)

Exact de problema situatiei la fisc s-a legat acum si OYL COMPANY HOLDING si a contestat declararea ca si castigator a celor de la TIRRENA.

In plus, TIRRENA a cerut acum la CAB revizuirea deciziei CAB prin care au ramas descalificati exact din cauza datoriilor la fisc la licitatia anulata recent pentru DN6.

Io imi pregatesc popcorn si astept sa vad ce are acum CAB de zis.

Contestatia OYL COMPANY a fost respinsa. Mai poate urma CAB.

OYL COMPANY nu a mai facut recurs la CAB, dar mai asteptati putin ca o diligenta de-a postei e putin intarziata.

Quote from: NGC on July 29, 2019, 02:21:48 PM
Sunt sanse si pentru tronsonul DN2 - A2 daca semneaza repede cu TIRRENA, pentru ca de saptamana trecuta avem AC acolo.

Quote from: NGC on July 29, 2019, 02:46:02 PM
Am uitat sa va zic ceva. Am scris mai sus "daca semneaza repede cu TIRRENA". Sansele sunt totusi destul de mici.

Quote from: NGC on July 25, 2019, 10:11:56 PM
OYL COMPANY nu a mai facut recurs la CAB, dar mai asteptati putin ca o diligenta de-a postei e putin intarziata.

Diligenta intarziata a ajuns si contine si recursul celor de la OYL COMPANY, asa ca mai avem de asteptat. Va tin la curent. ;)

Quote from: NGC on September 07, 2019, 10:26:14 AM
Vad ca am mai uitat sa va zic ceva, adica despre decizia CAB. :p

12.08.2019

Quote
Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Respinge excepţiile invocate de intimate, ca neîntemeiate. Respinge plângerea, ca nefondată. Definitivă. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi 12 august 2019.

Quote from: NGC on July 25, 2019, 10:11:56 PM
Quote from: Sorinus on July 24, 2019, 11:29:20 AM
Deci, pe A2-DN2 se semneaza cu Tirrena?

Cand celelalte conditii sunt indeplinite, si daca ramane asa, da.

Ziceam acum multe luni ca "daca ramane asa", se semneaza cu TIRRENA, dar si ca sansele de a semna cu TIRRENA "repede" sunt "destul de mici".


Sa punem acum niste paie pe foc. :p ;)

Quote from: NGC on March 27, 2019, 10:49:54 PM
Umbla in schimb vorba prin targ ca si aici vor sa scape de TIRRENA pe acelasi motiv ca si la relicitarea pentru reabilitarea DN6 Alexandria - Craiova si PiSi 5, adica motivul presupuselor datorii la fiscul din Italia.

Quote from: NGC on September 13, 2019, 06:31:37 PM
In concluzie, cu aceste 5 certificate fiscale diferite care contin aceleasi obligatii de plata, TIRRENA a fost exclusa la doua dintre licitatii, respectiv cea pentru DN6 si cea pentru PiSi 5.
Pe de alta parte, cu niste certificate fiscale neactualizate, a primit doua contracte, respectiv cel pentru VO TM Sud si cel pentru CraPi 1.
In plus, mai este si contractul pentru DNCB, unde au fost ajutati in mod mascat, prin prelungirea "evaluarii" pana cand si-au achitat datoriile, dupa ce initial au depus si aici un certificat fiscal care mentiona aceleasi obligatii de plata.
Am zis ca sunt 99,99% sanse sa semneze si acest contract, dar 0,01% il pastrez pentru DNA.

Sansele erau date avand in vedere actiunile anterioare ale CNAIR si nu a fost luata in calcul schimbarea guvernului. ;)

Articolul 169 din Legea 98 / 2016

Quote from: NGC on January 10, 2020, 09:54:53 AM
Quote
Articolul 169
Autoritatea contractantă exclude un operator economic în orice moment al procedurii de atribuire în care ia la cunoștință că operatorul economic se află, având în vedere acțiunile sau inacțiunile săvârșite înainte sau în cursul procedurii, în una dintre situațiile prevăzute la art. 164, 165 și 167, de natură să atragă excluderea din procedura de atribuire.

Intrucat celelalte licitatii unde TIRRENA a fost exclusa s-au desfasurat in acelasi timp si tot de catre CNAIR, ei nu au nici o scuza ca nu cunosteau situatia, iar cheia art. 169 de mai sus o reprezinta sintagma "in orice moment" si articolul trebuia aplicat ca atare de catre CNAIR. ;)

Prevederea de la art. 169 apare si in fisa de date a achizitiei.

Quote
Nota 5: Autoritatea contractanta va exclude un operator economic in orice moment al procedurii de atribuire in care ia la cunostinta ca operatorul economic se afla, avand in vedere actiunile sau in actiunile savarsite inainte sau in cursul procedurii, in una dintre situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167, de natura sa atraga excluderea din procedura de atribuire.

Articolul 146 din HG 395 / 2016

Quote
Articolul 146

[...]

(2) Autoritatea contractantă nu are dreptul să adopte nicio măsură cu scopul de a întârzia nejustificat procesul de evaluare a ofertelor, sau de a crea circumstanţe artificiale de anulare a procedurii de atribuire, o asemenea abordare fiind considerată o încălcare a principiului asumării răspunderii prevăzut la art. 2 alin. (2) din Lege.

O sa revin.

Sorinus

Am citit ce e mai sus, dar nu inteleg. Ce se mai asteapta? Teoretic pot semna cu Tirrena si maine, nu? Doar ca...nu o fac.

NGC

Daca nu ar fi cele 2 articole de Lege / HG de mai sus, ar putea semna (daca celelalte conditii pentru semnare ar fi indeplinite). Doar ca aici au tras de timp in mod intentionat, in loc sa respecte ceea ce zic cele 2 articole si sa respinga oferta celor de la TIRRENA. ;)

Sorinus

Dar autorizatie de constructie au, cred ca s-au facut si exproprierile, e si executata o mica portiune, de ce vor sa amane acest tronson atat de important? Se face de la bugetul de stat 100% si n-au bani?

NGC

Este pe fonduri europene (POIM).

raresc

Am gasit o postare pe pagina de facebook al Asociatiei Grup de Actiune Locala Berceni, informatii despre Pasajul Berceni urmatoare postare si erau puse si niste poze. O sa incerc sa le incarc pe cea mai reprezentative :

"Luni, 20.01.2020, am participat alaturi de Marian Tudor - primarul comunei Vidra si de Constantin Sorin Stroe - administratorul public al comunei Vidra, la o sedinta de lucru dedicata pasajului rutier de la Centura Bucuresti, condusa de Irinel Scriosteanu Secretar de Stat la Ministerul Transporturilor.

Irinel Scriosteanu a spus ca toate partile implicate fac eforturi pentru a recupera intarzierile acumulate pana astazi in derularea proiectului. Mai este nevoie de cateva avize si de indeplinirea unor proceduri, apoi urmeaza emiterea autorizatiei de construire.
Foarte important este ca in acest moment sa cautam rute alternative pe care sa le folosim pe durata lucrarilor. De aceea s-a hotarat infiintarea unui sens giratoriu in zona ArhiveIT, pe soseaua de centura, care sa faca legatura cu Berceni si Vidra."

Sursa: https://www.facebook.com/pasajcentura/

raresc



voicul

Centura Bucureștiului, mai scumpă decât autostrada bulgarilor prin munți

Un kilometru din centura Capitalei costă în jur de 10 milioane de euro.

Construcția unui kilometru din centura Capitalei, șosea cu profil de autostradă, este estimat între 9,5 și 10,2 milioane de euro, conform calculelor Money.ro după informațiile prezentate de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Comparativ, bulgarii plătesc 6,9 milioane de euro pe un kilometru la autostrada Struma, cea care pleacă de la Sofia și ajunge la granița cu Grecia, la Kulata. O mare parte din această autostradă traversează o zonă muntoasă iar o porțiune de doi kilometri va fi tunel, care va costa 94,8 milioane de euro. Comparativ, centura Capitalei este toată pe zonă plată, care teoretic ar fi mai ușor de construit și mult mai ieftină.

Cel mai scump segment este lotul 1 aferent Centurii Sud, în lungime de 16,93 de kilometri. Costul total se ridică la 830,68 milioane de lei, fără TVA, ceea ce înseamnă 10,2 milioane de euro pe kilometru. Informațiile CNAIR arată că acest tronson va fi gata în trimestrul II 2023. Deocamdată nu s-a dat drumul la construcție. Antreprenorul este compania Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. din Turcia. Lotul 3 din Centura Nord, în lungime de 17,97 de kilometri, costă aproape 9,9 milioane de euro pe kilometru. Termenul de finalizare este trimestrul IV din 2020, deși nici aici nu s-a lucrat un metru. Constructorul este asocierea Aktor din Grecia și Euro Construct Trading 98 din România. Lotul 2 din Centura de Sud, în lungime de 16,3 kilometri, costă costă 9,2 milioane de euro pe kilometru. Finalizarea acestuia este prevăzută până la finele lui 2022. Constructorul este firma turcă amintită mai sus.



Autostrada Struma din Bulgaria va avea în total aproape 173 de kilometri iar costul total este estimat la 1,2 miliarde de euro.



https://www.money.ro/centura-bucurestiului-mai-scumpa-decat-autostrada-bulgarilor-prin-munti/

GDPR

La pasajul nou de la Chitila au reinceput sa lucreze la schimbarea profilele rosturilor de dilatatie, fiind inchisa banda a doua pe directia de mers catre Mogosoaia.

bogdanstancu

#2489
^
Poate n-ar fi rau ca cineva sa intrebe CNAIR ce facem cu tronsonul DN7-A1....il mai terminam si noi? Chiar nu il pot termina in regie proprie? Sau e si acolo un claim si nu se pot atinge ca la LD3.