[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ion59


alecu26

Pentru mine pare una din cele mai agglomerate intersectii din tara. Cred ca 20 de ore din 24 acolo stai la coada indiferent din ce directie vii. Oricum interesanta faza cu avizul de mediu. Nu a existat la faza de SF?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ghrt

Tocmai că ar trebui denivelată la un moment dat pe ambele direcţii de mers, sper ca podul să lasă posibilitatea asta.
Cont (aproape) inactiv.

alecu26

Nu prea. Si asa e stramt locul acolo. Mai degraba aparitia lui A0 nord sa degreveze aceasta intersectie de o parte din traffic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

panzer

Iar incepem?

S-ar fi putut optimiza cu pereti mulati intre pilele pasajului care s-a proiectat acum si un viitor pasaj denivelat subteran cu o singura banda in directia Bucuresti - Mogosoaia.
Dar cine sa gandeasca! Sunt 4 ani de cand spun asta. Pana si in cadrul fostului SF (tehnocarat) care nu s-a mai facut am fost pus la punct de catre colegi "Nu sustineti modificari in cadrul licitatiilor actuale!". Iote ca s-a anulat licitatia aceea pt SF si ne-am trezit cu alta pentru proiectare si constructie - tot pe solutia nerevizuita!

Acum solutia o sa fie ca la Otopeni cu 2 giratorii si interzis stanga in giratoriu de sub pod: unul se va face la Lukoil in apropiere de parcul Mogosoia, iar celalalt undeva in Bucuresti, dar nu stiu unde ca nu prea e loc pana pe la Cocosul Rosu.
Dar bineinteles ca nu imediat. Intai sa faca pasajul. Apoi sa afle ca un pic inutil pentru bucuresteni.

La Mogosoaia este loc si pentru un pasaj suprateran pe al 2-lea nivel. La Chitila nu e loc din cauza CF-ului.

Si uite asa, nu se poate intra in Bucuresti pe nicaieri in zona de Nord-Vest! Intre DN1 si A1 ambele solutii sunt praf. Strapungerile de la Piata Presei si Giulesti sunt si mai science fiction. "Nu s-a nascut inca primarul care sa le faca!", mi-a placut expresia asta folosita de un coleg aici pe forum. El se referea la Ciurel - A1.

Iar A0 nu va rezolva traficul local. Pe Nord deja avem o problema la Cernica. Mai castiga un Aktor - Pizzaboy inca un tronson pe undeva, coroborat cu preturile f mari la terenuri, interesele vreunui clan dinasta semi-mafiot (ca la intrarea A3 in Bucuresti) si 30 de ani nu il vedem gata.

Cristi N

#2465
Una din companiile duamnei si-a format un obicei din a interveni pe DN-urile din jurul Bucurestiului. Astazi au postat pe Facebook mai multe poze in care se lauda cum reasfalteaza ei pe DN2. Problema e ca pozele sunt de fapt de pe DNCB in zona intersectiei cu bretelele pasajului pe care trece DN2, ca sa nu mai spun ca nu prea inteleg cum intervin ei pe drumuri aflate in administrarea CNAIR. Drept urmare le-am lasat un mic comentariu, sunt curios daca ma baga in seama.  :mrgreen:

Postarea despre care e vorba: Link

Saptamana trecuta au reasfaltat pe DN1 intre pasajul Ikea si pasajul Jandarmeriei.

LE:

Intre timp am gasit anuntul asta pe site-ul DRDP Bucuresti: Link - Acord cadru de lucrari avand ca obiect - Intretinere curenta pe timp de vara - parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare, pentru o perioada de 24 luni, DRDP Bucuresti - Lot 5 SDN Bucuresti Nord. Din pacate nu ma descurc cu lighioanele din SICAP.

Puffyk

S-a asfaltat un pic intre DN4 si intersectia cu Soseaua Berceni...Cam de la Rompetrol si pana spre LukOil...
Am vazut asta duminica, nu stiu daca s-a mai schimbat ceva pana azi...

bogdanstancu

Ce se mai stie despre sectorul DN2-A2? Ce poate semna? Se va semna cu Tirrena? Ce zic vrabiutele? Cip?

CosminH

Da, si eu sunt interesat de DN2-A2, e inacceptabil cat dureaza atribuirea acestui contract extrem de important

dr4qul4

Parca e "arcul de cerc" blestemat. Exact aceeasi portiune din A0 este ramasa in urma.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

La pasajul nou de la Chitila se schimba profilele de rost de dilatiatie, circulatia desfasurandu-se pe ambele directii pe cate o banda. S-au reparat si becurile.

panzer

Sa nu uitam esentialul: s-au plantat brazi sub pasaj.

voicul

Hai ca trece si anul asta si nu se apuca de pasajul Mogosoaia!

Am vazut rosu pe harta si mi-am adus aminte de acest proiect.

raresc

Da, din pacate nu cred ca se apuca nici de sectiunea DN2-A2. Eu sper sa demareze pasajele la Berceni si Popesti.

NGC

Sa trecem noua autorizatie de construire.

http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2020/01/AC%2001_2020.pdf

15.01.2020: "Modificare Autorizație de construire nr. 034/27.09.2013 din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea centurii rutiere a municipiului București între A1 - DN 7 și DN 2 - A2, Lot 2: Sector DN 2 - A2 între km 12+300 - km 14+050, km 14+700 - km 19+700 şi km 20+800 - km 23+750" Sectiuni: km 15+127.36 – km 15+802.28 (stânga), km 17+230.91 – Km 17+616.08 (stânga), km 18+905.62 – km 19+168.80 (stânga), km 22+006.16 – km 22+052.79 (stânga), km 22+275.54 – km 22+356.07 (stânga), km 22+385.79 – km 22+427.08 (stânga)"