News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

Blocaje noi la Mogosoaia... yey!

API pe Facebook

La un an de la semnarea contractului (în 23.10.2018) pentru proiectarea și execuția pasajului Mogoșoaia de pe Centura București (DNCB), lucrările încă nu au început. Ba din contră, din informațiile noastre, avem un nou blocaj care va amâna și mai mult apariția utilajelor în teren!

Pe 20.03.2019 (link: http://bit.ly/2HanfUW) atrăgeam atenția că Primăria Capitalei tergiversează emiterea certificatului de urbanism. Într-un final, după luni de zile pierdute, a fost emis, însă au apărut noi probleme: aceeași primărie refuză să elibereze autorizația de construire aferentă organizării de șantier.

Deși legea îi permite în mod expres să dea această autorizație pe baza certificatului de urbanism emis tot de ea (normele de aplicare ale OUG 7/2016), doamna Firea trimite antreprenorul la plimbare și îi cere să reia de la zero toată procedura cu obținerea avizelor de la Primăria Sectorului 1. Adică alte luni pierdute!

În comunicatul nostru din 10.05.2019 (detalii: http://bit.ly/35esHQI), speram să vedem antreprenorul în teren în septembrie. Se pare că eram mult prea optimiști...

Solicităm Primăriei Generale să găsească măcar o urmă de competență și să emită autorizația de construire necesară, astfel încât să vedem utilajele la muncă în cel mai scurt timp posibil. Conform contractului, execuția va dura doi ani.

RobertN

Și când te gândești că madam cerea centura în ograda proprie, că o face ea repede..
Mi-e așa o scârbăă.. :puke:

adiarc

Are si constructorul limita lui...poate rezilia ctr......la asemenea intarzieri de ani de zile de la semnarea ctr.....s-a mai intamplat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

paulmare

asa e cand vezi lucrurile cu "localii" din voluntari si bucuresti care trebuie sa iti faca loc sa treci repede, ti se rupe in 14 de cei care isi pierd timpul in ambuteiajele astea

vasile.silion

La Radio România Actualități, acum, la ora 7,30, tocmai a citat Alex Lancuzov din luarea de poziție API cu privire la pasajul Mogoșoaia!
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

alecu26

Am tot trecut zilele acestea pe acolo. Din mai multe directii. Cred ca e unul din cele mai traficate sensuri giratorii din tara, mai ales daca luam in calcul si numarul enorm de TIR uri.
Pare o enorma scapare la proiectarea initiala a centurii...ca acolo nu a fost pasaj denivelat de la inceput.
Drumurile noastre POATE;

cezar-mario2012

 În proiectul inițial era pasaj denivelat, dar Boc l-a tăiat din buget. Al exemplu este podul din zona DN1, proiectul inițial prevedea un pod hobanat ce trecea peste CF și pasajul Otopeni, mult mai mare, ca lungime și înălțime.

voicul

O economie buna de bani la acel moment, urmata imediat de un dezastru in pierderile de timp si combustibil ale soferilor.

Apropo de podul hobant inexistent: pentru un timp cele 2 sensuri giratorii au rezolvat problema. Acum, pe sensul spre Otopeni, se formeaza iar aglomeratie la iesirea pe DNCB.

dr4qul4

acolo trebuie ingropat sensul spre Pipera, astfel incat ceilalti sa poata face stanga direct. Chiar nu inteleg ce e atat de greu. Nici macar nu afecteaza traficul, pasajul are 4 deschideri (pt dncb), astfel ca sub el e loc de 8 benzi de circulatie. Chiar nu poata sa toarne 2 randuri de piloti forati la baza bilelor 3 si 4? Daca sunt prea apropiata de pile si nu e tehnic posibil, atunci sa lase o singura banda pentru directia inainte.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

@Cezar....eu nu am nici o informatie ca Hobanatul de la Otopeni a fost vreodata propus mai lung. Inclusiv SF ul din 2012 a lui Search nu propunea asa ceva...ci variante si subvariante la ce s-a realizat acum.

Pentru Mogosoaia nu te contrazic....dar am dubii ca e asa cum spui tu. Plus ca informatiile si arhivele din acea perioada sunt destul de slabute.
Drumurile noastre POATE;

stangabriel

Ar ajuta foarte mult si o banda dedicata Vest-est, pe locul fostei gari Otopeni, care sa ocoleasca giratoriul.

Apoi pentru a trece centura peste actualul pod Dn1 peste calea ferata, ce lungime totala si inaltime ar fi avut?  Ar fi fost imens. Prostia este la giratoriul zona Gara Otopeni.

cezar-mario2012

Aveam treabă la vremea acea prin acea zonă și erau panouri informative cu pasajele respective... adică aici se va construi...panou cu poza pasajului respectiv.

alecu26

Aaa...le stiu. Alea erau mai ceva ca cariocile.
Imi amintesc ca pasajul de la Oltenitei chiar fusese câștigat de Alpine.
Drumurile noastre POATE;

subway

@Ionut, unde e prevazuta organizarea de santier ca in zona nu prea mai sunt locuri disponibile pe domeniul public...

Ionut

^ Organizarea de santier va fi pe amplasamentul lucrarii. E inghesuiala mare acolo, intr-adevar.