News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

razvan96

Urmatorul pas va fi sa se semneze cu Tirrena. :)

alecu26

Scuze....am corectat A1...DN7. Tirrena e in cealalta parte.
Drumurile noastre POATE;

voicul

Cum vad eu DNCB:
Cel mai mare noroc, si cam ultimul, ar fi semnarea cu TS si terminarea in vreo 3 ani a sectorului pana la A2. Mai sunt pasajele care se fac pe partea de S, dar eu nu prea mai cred ca o sa se faca ceva pe acolo. Un strat de asfalt ar mai fi bun, ca in rest o sa zica ca e A0.

panzer

Dn7-A1 tocmai ce am remarcat ca au facut marcajele finale cu alb - o vopsea simpla.
Deci ramane exact asa cum este anul acesta. Cuc a inaugurat segmentul de un an deja. Deci ce sa ii mai faca?

Il vor lasa toata iarna fara uzura. Se mai farama pe ici pe colo pe unde balteste apa. Unde e canalizare scurgerile sunt la nivel cu uzura deci mai sus decat  carosabilul.

Daca toti suntem concentrati pe lotul Comsa. Nu ii intrebam nimic de DNCB. Nu ne intereseaza pe noi deci nici pe ei. Inca un an fara nici un leu bagat in DNCB. Cred ca o sa castig berea aiai cu Ionut.

Sorinus

Mai e vreun termen cu Tirrena? M-am saturat de DN2-A2.

voicul

Eu nu am auzit vreodata de un termen. Trebuie semant. Cand? Pare sa fie: cand doreste si poftese CNAIR.


slartibartfast

Trebuie, totuși, să ducă la bun sfârșit ce au început, mai ales în partea aceea unde sunt și probleme cu acordul de mediu pentru A0.

panzer


GDPR

Noile marcaje longitudinale sunt executate in mod profesionist, acolo unde erau gropi sau gramezi de praf pur si simplu le-au intrerupt.  :lol:

voicul

Deci nu's bat joc de banu public.  :lol:

@aqualung Cand inagurezi de 2 ori acelasi proiect si niciodata cand e gata ... deci poti exclude "trebuie", bunul simt si alte ganduri de genul asta.

GDPR

Delta a prins curaj:

QuoteContractul pentru modernizarea unui sector din centura rutieră a Capitalei continuă să fie problematic atât pentru constructor, cât și pentru autoritatea contractantă. Valoarea acestuia depășește 106 milioane de lei. Lucrările au început în 2011, iar acestea trebuiau să fie gata încă din anul 2015, conform contractului de lucrări. După ce CNAIR a reziliat contractul cu Delta Antepriza de Construcții și Montaj 93 SRL pentru modernizarea centurii rutiere a Municipiului București între  A1 – DN7, societatea dă în judecată cu autoritatea contractantă. Delta ACM 93 SRL, aflată în insolvență, a cerut în instanță ordonanţă preşedinţială pentru suspendarea executării garanției bancare, ca urmare a rezilierii contractului. Proiectul de modernizare a tronsonului de aproape 9 kilometri nu au fost încă finalizat, lucrările stagnând de trei ani. Execuția lucrărilor a început în urmă cu șase ani, dar societatea încă mai are de terminat un pod și de realizat parcări, printre altele, ne-a spus Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR. Indiferent de rezoluția Tribunalului București, contractul cu Delta ACM 93 SRL, fiind reziliat, va trebui din nou atribuit unui nou operator economic. Procedura de atribuire va merge astfel mai departe, urmând ca restul de executat să fie lansat în licitație pentru ca lucrările să fie finalizate.

Arena Construct

TibiV

Adica Negoita a prins curaj...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MindRuler

Am observat ca langa Lidl-ul din apropierea giratoriului DNCB-Mogosoaia a aparut si un Pepco. In afara celor doua magazine mai apare ceva acolo? Cand ne putem astepta sa inceapa lucrarile la Pasajul DNCB-Mogosoaia? Are cineva vreun update?

alecu26

La anul. Sunt tot felul de probleme si problemute.
Drumurile noastre POATE;