[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Nu e chiar un pariu sigur, din fericire. La Domnești teoretic iese AC și se va mai lucra una-alta, iar daca se semnează pe DN2-A2 cu Tirrena se poate începe imediat, acolo avem AC din ce stiu eu.

panzer

Si o bere e doar 3 lei. :) M-as bucura sa il pierd.

Vineri seara am stat 2h sa trec de Mogosoaia. Mi se pare incredibil ca au trecut 6 luni de la semnare si au asteptat un aviz de la Sector 1. Abia acum se apuca de proiectare.

Sunt 5 pasaje, 2 tronsoane, etc, proiecte in derulare in diverse stadii, finantare asigurata. Realitatea din teren este Zero. Nici un muncitor nicaieri, nici macar unul. Si e jumatatea sezonului deja.

Ionut

La Mogosoaia nu se apuca acum de proiectare. Proiectul tehnic ar trebui sa fie predat de constructor in iunie, apoi intra la aprobat in CTE CNAIR. Daca ai chef de pariu, foarte bine, noteaza-ti undeva postarea si vorbim mai pe la toamna.

pest1969

N-as fi de acord cu exprimarea "finantarea asigurata". E doar bugetata. Adica o promisiune. Deficitul bugetar la 4 luni bate orice record. Ma astept la taieri semnificative de la investitii si mai ales de la transporturi. Sau isi imagineaza cineva ca se taie vreun salariu din zona bugetara ca sa aiba cu ce plati vreun pasaj/pod/autostrada?

voicul

#2329
Si eu cred in lipsa banilor, mai putin cei de pe hartie, de la TV si din imprumuturi. Nu pot sa cheltuie romanii cati bani sunt acolo. Evident ca niste bani sunt, dar nu asa multi cum anunta guvernul si multi din astia sunt imprumutati.

Teoretic mai sunt alte 2 constructiii pe DNCB S care ar putea fi incepute/intrat in teren anul acesta: Berceni si Oltenitei.
Vedem ce iese, dar cel mai mult sper ca Strabag sa faca pe banii lor lucrarea la Mogosoia si dupa sa vada ei cum recupereaza banii.

O alta zona in se lucreaza cu spor (de blocheaza centura  :lol: ) este la Domnesti.

GDPR

Quote from: panzer on June 10, 2019, 10:25:47 AM
Are cineva curaj sa faca un pariu pe o bere ca in afara de borduristii Delta ACM si forezele Zublin la Prelungirea Ghencea nu o sa vedem nici un picior de muncitor anul acesta pe tot traseul DNCB?

Cam la fel ca anul trecut!

Borduristii Delta ACM au disparut cu desavarsire, santierul este complet abandonat de ceva timp. Asa ca s-ar putea sa pierzi.

GDPR

Pe agenda sedintei de Guvern de maine sunt doua proiecte de HG referitoare la DNCB:

- PROIECT DE HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Fluidizare trafic pe DN 1 km 8+100-km 17+100 şi Centura rutieră în zona de nord a municipiului Bucureşti-Obiect 7-Completarea Centurii rutiere a municipiului Bucureşti prin construcţia sectorului cuprins între DN 7 şi DN 1 A"

- PROIECT DE HOTĂRÂRE privind reaprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucureşti între A1-DN7 şi DN2-A2"

Earthchild


GDPR


panzer

Sa ma explic un pic:
- DN7- A1 - Borduristii Delta au fost cateva zile pe santier anul acesta. Nu conteaza daca vor reveni. Oamenii au muncit in 2019.
- La Domnesti: a muncit deja Zublin.
- Finantare asigurata: aplicatia pt fonduri POIM a fost trimisa. Parca si aprobata.
- DN7- A1 exprorieri: m-am uitat cand au pus-o in discutie prima data: sunt niste reevaluari a unor exproprieri deja facute. Probabil sa scape de posibile procese. Oricum suma e sub 1 mil euro. Sper sa nu le incurc. Au aparut atatea HG despre exprorieri pe acest sector. Stirea apare ba ca va fi introdusa pe ordinea de zi, ba ca este, cateodata ca este si aprobata.


GDPR

Credeam ca te referi la ce va fi de acum incolo.

HG pentru exproprierile suplimentare dintre A1 - DN7 si DN2 - A2 a fost adoptata in sedinta de Guvern din 30 mai. Este vorba de niste colturi de proprietati plus niste constructii gen garduri, magazii, cotete, etc, pe care au uitat sa le exproprieze datile trecute, vezi cazul curtilor de sub pasajul de la Chitila.

NGC

Quote from: Ionut on June 09, 2019, 04:20:47 PM
Sunt ceva semnale ca pana la urma ar ajunge A2-DN2 la Tirrena... sa vedem.

Quote from: NGC on April 16, 2019, 10:10:22 PM
Exact despre DNCB si TIRRENA vroiam sa scriu si eu, dar mi-ai luat-o inainte. :p

Situatia este totusi putin diferita.

Quote from: NGC on February 06, 2018, 09:48:30 PM
O vrabiuta zice ca o veste ar fi ca asocierea OYL COMPANY HOLDING AG - STRACO GRUP a contestat clasarea pe locul 3.

Asta e de anul trecut, dar important e ca ei erau pe 3. SINOHYDRO era pe 1, dar au fost descalificati, si TIRRENA pe 2.

Comisia de incompetenti de la CNAIR a dat acum castigator pe TIRRENA, dar cum ziceam si acum ceva vreme, OYL COMPANY HOLDING era si ea in carti.

Quote from: NGC on June 09, 2019, 05:32:50 PM
Io is curios ce o sa zica CAB in cazul asta referitor la situatia datoriilor la fisc "la momentul prezentarii ofertei", care e cerinta de calificare. ;)

Exact de problema situatiei la fisc s-a legat acum si OYL COMPANY HOLDING si a contestat declararea ca si castigator a celor de la TIRRENA.

In plus, TIRRENA a cerut acum la CAB revizuirea deciziei CAB prin care au ramas descalificati exact din cauza datoriilor la fisc la licitatia anulata recent pentru DN6.

Io imi pregatesc popcorn si astept sa vad ce are acum CAB de zis.

razvan96

Se mai intampla si minuni. :lol:

QuoteCNAIR SA a semnat contractul de Proiectare și execuție "Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A2 (km 23+600) și A1 (km 55+520), Lot 1 - Amenajare nod rutier Centura București – DN4 (Oltenița), km 29+500 – km 33+190 ".

Oferta desemnată câştigătoare a fost cea depusa de ITINERA SPA.

Valoarea de semnare a contractului este de 169.508.442,60 lei fără T.V.A.

Durata contractului este de 150 luni începand de la data atribuirii contractului, din care 6 luni proiectare, 24 luni execuție și 120 luni perioada de notificare a defecţiunilor (garanţie conform duratei ofertate în cadrul factorului de evaluare).

Informaţii suplimentare:

Amenajarea nodului este denivelată și presupune construcția unui sens giratoriu suspendat, care va rezolva toate fluxurile de trafic, inclusiv traficul feroviar din zonă. Traseul amenajării nodului rutier începe la km 29+500 și se termina la km 33+190 pe centura existent și include și sensul gratoriu de la km 35+450.

Nodul rutier va avea o lungime de aproximativ 800 m care se termină cu un sens giratoriu (pe directia București) și aproximativ 650 m care se termină cu un sens giratoriu (pe direcția Oltenița).

CNAIR

Ionut

Pe naiba minuni. Trebuia sa se semneze de vreo 3 luni... ia vezi pozitia asta.

razvan96

#2339
De aia am zis minuni.Ma asteptam sa mai stea vreo 2 luni, ca la Alsim Alarko au fost 5 :lol: :lol:.Ma gandeam ca vor sa se autodepaseasca si de data asta.