[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

API pe Facebook

Cozi, cozi... COZI! De asta au parte șoferii, în fiecare zi blestemată, pe Rușinea Națională "Centura" București. În episodul de astăzi, intersecția DNCB-DN1A de la Mogoșoaia. Vedeți filmarea făcută ieri dimineață la ora de vârf: [...].

Când polițiștii "fluidizează" circulația dinspre Mogoșoaia spre oraș, se stă bară la bară pe centură pe kilometri întregi. Dacă se lasă traficul "la liber", se blochează intrarea în Capitală și localnicii din Mogoșoaia și Buftea pierd zeci de minute.

Scapă cine poate! Dar nu disperați, CNAIR "lucrează" pentru dumneavoastră! Aici se va face un pasaj suprateran pe DNCB, peste DN1A, care va mai rezolva din probleme. Nu pe toate, desigur.

Însă mai aveți de răbdat. CNAIR a lansat licitația acum doi ani, în 10.06.2017, iar contractul a fost semnat în 23.10.2018 cu Strabag, deși se putea mai repede (detalii: http://bit.ly/2Wz5UKH). Deja suntem în întârziere și cu etapa de proiectare pentru că antreprenorul a așteptat după autoritățile locale să-și pună parafa pe un document (vezi aici: http://bit.ly/2HanfUW).

Cei de la Strabag ar trebui să finalizeze proiectul tehnic în luna iunie. Apoi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere trebuie să-l aprobe. Desigur, pot să apară obiecții. Urmează emiterea autorizației de construire. Abia după aceea apar utilajele la lucru în teren (poate prin septembrie).

Timpul de execuție? Doi ani, conform contract. În realitate? Mai discutăm. Le dorim tuturor șoferilor nervi tari în continuare. Și responsabililor care nu au făcut și nu fac ceea ce trebuie... urați-le voi.

TibiV

 :lol: :lol: :lol:
Geniala ultima fraza!...
(Nu pomeneste nimic despre carne si despre frigidere.... )
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Cum nenica, nu functioneaza cu sens giratoriu? Ai mah... Da doar are 2 benzi sensul giratoriu si doar deviza noastra este ȚĂRII CÂT MAI MULTE GIRATORII...

E bine că acum 5-6 ani îmi răceam gura de pomană, explicând că giratoriu NU SE POATE DECAT LA INTERSECȚIA DE 2 DRUMURI, FIECARE CU CÂTE O BANDĂ PE SENS. Și că giratoriul nu are voie să aibe mai mult de o bandă, că altfel apar conflicte în trafic...

Dar au fost deștepti care mi-au explicat că merge și ca la Arcul de Triumf. Din Franta. Cu un rond cu 12 strazi si senul giratoriu cu benzi cum și le imaginează fiecare șofer....

TOT ÎNAINTE CU AVÂNT PIONIERESC, DAȚI ȚĂRII CÂT MAI MULTE GIRATORII, cel mai bine din alea cu perete in mijloc, gen ZIDUL MORȚII DE LA SUCEAVA !!!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Goldmund

Nici o economie moderna nu functioneaza cu o infrastructura ca cea din Romania. Bucuresti a devenit de ceva timp o capitala moderna fara infrastructura, captiva intr-un sistem de strazi anacronic.
Capitala are nevoie de cel putin doua ocoliri la nivel de autostrada, A0 si DNCB, dar si Inelul interior incheiat relativ de curand prin Podul Basarab, dar unde ar mai fi nevoie rapid de cel putin cinci pasaje subterane.(Absurd: se dau zeci de milioane euro pentru Pasajul Subteran Piata Sudului pentru a fluidiza uriasul trafic, dar circulatia pe axa principala Calea Vacaresti este practic stopata prin semafoare de o noua intersectie "gandita" pentru a facilita accesul la un...magazin mare...cand putin mai incolo vine Pasajul Sudului plus sensul giratoriu de la suprafata modernizat!)

DNCB cu sensuri giratorii si treceri de pietoni : se pune viata pietonilor in pericol, este blocata efectiv dezvoltarea transporturilor in capitala si in/pentru tara.
Ar trebui numita o Comisie Nationala (unde sa fie angajati doar specialisti si profesionisti in domeniu) care din actualul DNCB sa faca un proiect de transformare a acestei artere de prima importanta intr-o sosea de viteza, pe alocuri avand si trei benzi/sens, cu intersectii supraetajate, dupa care sa existe un buget substantial pentru constructia proiectului. Asa ca pana acum nu mai merge! Totul se va bloca.

panzer

Ne mai infierbantam un pic si apoi ne trece! Iese purtatorul de cuvand si spune "Se va face! Asteptati!"

Eu militez de unul singur pentru un semafor destept la DN7 <> DNCB (Chitila). Acolo solutiile CNAIR sunt definitive si proaste. Nu se mai poate face nimic, nu se mai asteapta nimic.
Macar un semafor destept.

Dar pentru asta cineva ar trebui sa aiba urechile deschise si interesul cetatenilor in minte. Caci un semafor nu costa cine stie ce. Nu se pot plange ca nu ii lasa Dragnea sa faca infrastructura.

Intre noi fie vorba si la Mogosoaia solutia e proasta. O sa se faca si o sa vedem cu totii aceleasi cozi pe directia Bucuresti - Mogosoaia.

Techno_Astra

Cum vezi semaforizarea la Chitila? Acolo nu se lungisera suportii aia pentru a se crea inca o banda la coborarea dinspre A1 spre sensul giratoriu? Acolo e bottleneck-ul si consecinta, cozi pe centura pana la Petrom Rudeni, cozi pe strada Cartierului din Chitila.

panzer

Nu ma pricep prea tare la semafoare. Sa faca ce face politia azi: prioritizeaza traficul. Dimineata spre oras. Ii opreste temporar pe cei care vin din Bucuresti si fac stanga spre A1.

Acelasi lucru dupa-amiaza in sensul invers. Sunt 2h de balamuc dimineata si 2h seara. In rest poate sa stea pe intermitent.

Ionut

Stim ceva noutati de la pasajul Oltenita? Trebuie sa se semneze! Nu s-au depus contestatii dupa ce s-a dat castigatorul (Itinera).

NGC

Trebuia sa se semneze de mult, dar nu stiu care e stadiul actual. O sa incerc sa vad daca e vreo vrabiuta prin zona sau poate rezolvati voi cu un telefon.

P.S. Daca eventual va interesati de Oltenita, vedeti ca mai e o licitatie unde trebuia sa se semneze de mult. E vorba despre "Revizuire / Actualizare Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru "Drum de legatura între A1 si DN 7 (DJ 711 A)"-LARGIRE LA 4 BENZI DE CIRCULATIE", unde a castigat IRIMAT.

Ionut

Ce telefon frate, cred ca scriu o pozitie. La Mogosoaia a functionat. Poate merge si aici.

Ionut

API pe Facebook - dati un share

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere nu este în stare să încheie rapid o licitație nici măcar când nu apar complicații deosebite!

La fel ca în octombrie 2018 la Pasajul Mogoșoaia (explicații: http://bit.ly/2Wz5UKH), "responsabilii" CNAIR întârzie semnarea contractului Pasajului Oltenița de pe Centura București, deși s-a anunțat câștigătorul la sfârșitul lunii februarie 2019 și, atenție, nu s-au depus contestații!

Așa cum v-am spus în 19.03.2019 (detalii: http://bit.ly/2WgMjln), se poate semna contractul cu italienii de la Itinera pentru suma de 169,5 milioane lei (fără TVA). Nodul rutier (intersecția DNCB-DN4) ar urma să fie proiectat în 6 luni și executat efectiv în alte 24. Garanția asumată este de 10 ani.

Investiția constă în lărgirea DNCB la două benzi pe sens pe 3,69 km și construirea unui giratoriu ovoid suspendat deasupra centurii. Aveți atașate câteva planșe.

Licitația a fost lansată acum doi ani de zile, în 17.05.2017. Ofertele au fost depuse pe 31.08.2017, evaluarea tehnică fiind finalizată, atenție, abia în ianuarie 2018, câștigătorul fiind desemnat pe 27.02.2019!

Unde-i graba? Șoferii au de unde să piardă ore întregi și nervi în trafic, bară la bară în ambuteiaje permanente. Cerem antreprenorului și celor din CNAIR să facă URGENT toți pașii birocratici necesari parafării contractului!

Ionut

Tocmai am dat un sincron pe telefon pentru Realitatea TV. Fac un reportaj despre DNCB. Am vorbit despre stadiul punctelor fierbinti de pe sud si de pe nord si despre A0. O sa intre azi la stirile lor.

GDPR

Din agenda sedintei de Guvern de maine 30.05.2019: PROIECT DE HOTĂRÂRE privind suplimentarea pe anul 2019 a sumei prevăzute ca justă despăgubire aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 750/2010 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucureşti între A1 – DN7 şi DN2 – A2", precum şi modificarea şi completarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 750/2010

GDPR

De cateva zile au disparut de pe santier si ultimii muncitori de la Delta ce lucrau in zona benzinariei Petrom si a bretelei catre Chiajna. Ca de obicei, au lasat treaba neterminata, o parte din trotuare ramanand la stadiul de balast. Ma intreb daca se mai intorc.

voicul

Master Cuc nu vii la sala pe DNCB sa mai faci niste "muschi" cu ruptul unor hartii?