[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

#210
Pozele sunt luate de pe forumul metrouusor... :)
http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=258&t=2889&start=168#p185493

Evident, au preluat cu greseli...
Quote
În prezent, pe tronsonul de vest al Centurii Capitalei s-a balastat o porţiune decopertată anterior de cei de la Alpine

Cand de fapt postarea userului shoppy era:
"S-a balastat bucata decoperata de la Alpine."


  Pe chestiile alea verzi din poza (pe partea dreapta a DNCB) scrie ALPINE... :D
  Locul este aici , in dreptul Porsche Bucuresti Vest (Seat)....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Centura sud.....ieri...DN4-DN5










M-am simtit ca pe calea ferata. Pe cea mai mare portiune s-au facut santuri atat de adanci incat o masina cu garda joasa nu poate trece. Practic trebuie sa mearga lipita de acostament.

Aglomeratie maxima la Popesti si la Berceni unde nu avem pasaj deloc. La Jilava nu am stat deloc, dar se mergea cu 30 km/h
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

dr4aqul4,
welcome back in business !...
De unul singur nu prea îmi vine să pozez... :D

Vezi că pulberea s-a ales de bad karma ta... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

^ Ar trebui "razuite" acele denivelari in asfalt... macar atat...

Goldmund

In sfarsit o veste buna pentru DNCB:

"
Pasajul Suprateran de pe Centura Bucureşti, mai aproape de realizare. S-a semnat contractul

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) anunţă că a fost semnat contractul pentru "Supervizarea execuției Pasajului Suprateran pe DJ 602 Centura București-Domnești.

"Contractul de servicii a fost atribuit Asocierii ALPHACONSULT & ENGINEERING S.R.L. - ACCIONA INGENIERIA S.A. (reprezentată, in calitate de Lider al asocierii de ALPHACONSULT & ENGINEERING S.R.L.), având o durată de implementare de 53 de luni. Valoarea totală a acestui contract este de 710.000,00 lei fără TVA, finanțarea fiind asigurată de la Bugetul de Stat", informează CNADNR printr-un comunicat de presă publicat pe site-ul propriu, precizând că actul a fost semnat miercuri.

Construcţia unui pasaj suprateran în zona Centurii Capitalei-comuna Domneşti a fost avizată de Guvern la finele lunii noiembrie 2014, prin aprobarea indicatorilor tehnico-economici, valoarea totală a investiţiei fiind estimată la 248,8 milioane lei.

CNADNR a iniţiat, în aprilie, o licitaţie pentru un contract de supervizare a construcţiei unui pasaj suprateran între centura Bucureşti şi localitatea Domneşti."

http://www.b365.ro/cnadnr-s-a-semnat-contractul-pentru-pasajul-suprateran-centura-bucuresti-domnesti_237905.html

TibiV

La pasajul Chitila chiar s-au apucat de rampa DNCB-DN7...
Poze de azi postate de userul ddrraagos pe http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=258&t=2889&start=210#p188325




Si niste piloti forati deja facuti, acum doar au ajuns la ei si vor face radier.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Un user de pe metrouusor spune ca CNADNR i-a raspuns ca anul asta se face SF si in 2016 se executa largirea la 2 benzi a bretelei de acces din DN1 (sens Bucuresti - Otopeni) spre DNCB de la vechiul pod de la Otopeni.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TransitGuy

DNCB Tronsonul Dragomiresti - Chitila, Octombrie 18, 2015.
Kinda disappointing!

http://www.youtube.com/v/kpdZ7VLrpBo

raresc

Raspunsurile lui Narcis Neaga la intrebarile legate de Centura Bucuresti:

Intrebare: As vrea sa ne spuneti in ce stadiu sunt lucrarile si cand va fi finalizat sectorul dintre E85 si A2.
Raspuns: Contractul DN2 (E85) - A2 a fost reziliat in primavara anului 2015. In perioada de dupa reziliere s-a intocmit situatia finala a contractului si documentatia necesara demararii procedurii de relicitare.

In prezent se desfasoara activitatile premergatoare lansarii procedurii de licitatie si anume: reactualizarea documentatiei tehnice si adaptarea la nevoile actuale pe care le impune traficul de pe centura, respectiv realizarea de treceri denivelate in zone de tranzit gen DN2, A2, Cernica. In cadrul documentatiei initiale nu erau prevazute pasaje subterane la DN2 si A2.
Pentru o executie mai rapida, ne propunem sa impartim sectorul in 3 loturi: Lot 1 Nod DN2, Lot 2 Nod A2 , Lot 3 DN2-A2, mai putin nodurile precizate mai sus.

Dupa finalizarea procedurii de atribuire a contractului durata de executie va fi de 18 luni (incusiv proiectare). Estimam inceperea lucrarilor in martie 2016 (daca nu sunt contestatii).


Intrebare: Cand se va circula de la A1 la Chitila pe 4 benzi? Termen realist va rog.
Raspuns: Termenul estimat de finalizare a DNCB intre A1 si DN7 este sfarsitul anului 2016. Se lucreaza la zona cuprinsa intre pasajul peste CF (Bucuresti-Craiova), Dragomiresti si intersectia cu DN7 (Chitila).

Estimam ca acest sector va fi dat in circulatie in primul semestru din 2016.

Motivele care au condus la intarzieri:
- avizele emise de catre detinatorii de utilitati care au schimbat solutiile tehnice initiale. Aceste avize au impus suprafete noi de expropriat care nu au putut fi puse la dispozitia antreprenorului pentru a finaliza lucrarea.
- au fost necesare modificari ale solutiei proiectate la intersectia DNCB cu proiectul Primariei Bucuresti "Strapungerea Splai-A1" rezultand exproprieri suplimentare fata de proiectul initial.

Intrebare: Ce se intampla cu acest pasaj (Domnesti)? de ce nu se alege castigatorul licitatiei pentru pasaj ? Avem supervizor dar nu avem constructor ?
Raspuns: In data de 28.10.2015 se va finaliza evaluarea ofertelor pentru Pasajul Domnesti.

Intrebare: Care este stadiul pentru Centura Sud ?
Raspuns: In data de 20.03.2015 CNADNR a semnat contractul de servicii pentru completarea Studiului de Fezabilitate (SF). In conformitate cu cerintele caietului de sarcini, proiectantul a elaborat si transmis SF-ul revizuit. In prezent este in curs de verificare la CNADNR.

La revizuire s-a avut in vedere ca toate intersectiile de pe traseul DNCB Sud sa fie denivelate asigurand in acest fel o fluenta ridicata de circulatie si siguranta.

Sursa: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20516210-directorul-companiei-autostrazi-narcis-neaga-discuta-online-cititorii-hotnews-miercuri-ora-14-00.htm

AdrianB1

Am trecut mai devreme pe Centura Bucuresti la ora de varf si cu masina, o combinatie care nu mi se intampla aproape niciodata.

Pe scurt, e blocata chiar si zona cu 2 benzi pe sens, iar bucatile in lucru nu o sa ajute deloc.

Mai explicit, am mers din Clinceni in zona Pipera, fix partea opusa a orasului; Waze spunea sa o iau prin oras, dar cum eram curios sa vad ce mai e pe centura am luat-o pe acolo. Am facut 2 ore.
- bucata Domnesti-Chitila am ocolit-o mergand in paralel pe soseaua Domnesti-Ciorogarla-Sabareni (peste A1). Centura la Domnesti era blocata din 3 directii, doar dinspre Domnesti coada era de 5-6 masini, dinspre Bucuresti era pana pe la Valea Oltului (vreo 3 km) iar de-a lungul centurii avea kilometri intregi in ambele sensuri. Giratoriul suspendat o sa rezolve problema aici
- de la Sabareni nu am intrat prin Chitila pentru ca nu e bretea la podul spre Mogosoaia, asa ca am facut stanga prin Buftea si am venit pe la podul CFR demontat (unde nu se intampla mai nimic) si in giratoriul cu DNCB; era blocat dinspre Bucuresti, Otopeni si Chitila si se putea circula onorabil (20-30 km/h) dinspre Mogosoaia pentru ca din cauza blocajului nu venea nimeni din stanga ca sa dai prioritate. Daca mergeai inainte sau dreapta era liber, daca voiai sa faci stanga dadeai de blocaj
- podul de la Otopeni e un mare rahat cu giratoriul de jos, coada dinspre Mogosoaia are 1.6km; chiar trebuie facut ceva acolo, traficul e complet blocat jos, e fluent sus dar nu se poate face nici dreapta din cauza blocajului din giratoriu, se merge inainte pe ambele benzi (banda 1 nu e banda exclusiva de dreapta sau nu se mai vad marcaje daca or fi fost). Acel 1.6 km a luat cam 15-20 de minute.

Pe bucata pe care am mers sunt 3 probleme:
- lipsa bretelei de stanga la Chitila, venind din afara orasului. O solutie ar fi dreapta peste pasajul de cale ferata si intoarcere 180 in giratoriul de jos, dar care nu e complet amenajat
- la giratoriul de la Mogosoaia e nevoie de pasaj in lungul DNCB
- la podul de la Otopeni e nevoie de fludizarea traficului spre est

TibiV

Doua poze cu rampa DNCB-DN7 de la Chitila, poze facute sambata 24 octombrie de userul ddrraagos de pe forumul metrouusor
In prima poza se vede foarte bine rampa de urcare din DN7 in DNCB, spre A1:

Lucrarea chiar avanseaza surprinzator de repede...


Quote from: AdrianB1 on October 28, 2015, 07:24:06 PM
- lipsa bretelei de stanga la Chitila, venind din afara orasului.

Breteau aia exista.
Lipseste breteau de coborare de pe DNCB (dinspre Otopeni) in DN7 (spre Tartasesti).
Este cea din pozele de mai sus.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Amandoi le-am incurcat, dar eu mai mult: venind dinspre Tartasesti si mergand spre Otopeni nu pe rampa aia as fi mers, pentru ca faceam stanga. Daca faceam dreapta spre A1 (din directia in care veneam, de fapt), ar fi trebuit sa fac 180 in giratoriul de jos de dupa pod, fix cum am scris mai sus.

In schimb acum am descoperit pe Google Maps ca exista bretea de stanga functionala, doar ca nu am mers niciodata pe ea si nici nu o observasem.

TibiV

Quote from: AdrianB1 on October 29, 2015, 12:28:36 AM
Amandoi le-am incurcat
Eu ce am incurcat ?
Am descris exact ce vezi tu pe Google Maps...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dani

#223
In ce hal poate sa arate rampa aia de urcare... Nimic nu e drept pe acolo, zici ca e din filme cu subiecte postapocaliptice. Si nu e singurul exemplu, mai sunt multe alte lucrari recente care parca sunt facute de copii de gradinita...

raresc

a aparut o noua licitatie:

Servicii de proiectare, faza SF pentru obiectivul \"Pasarele pietonale, pe Centura Municipiului Bucuresti intre DN 1A si DN 1 (5 buc)\"
data publicarii: 04.12.2015
valoare estimata
112,642 RON