[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

Ionut

S-a semnat azi la Mogosoaia. :)




Astăzi, 23 octombrie 2018, CNAIR SA a semnat contractul de proiectare și execuție a a pasajului Mogoșoaia pe centura București peste DN 1A cu ofertantul declarat câștigător, SC STRABAG SRL. Obiectivul de investiții "Pasaj Mogoșoaia pe Centura București peste DN 1A" este situat pe Centura București, între km 66+540 - km 67+340 include rampa de urcare (km 66+580 – km 66+810) și rampa de coborâre km (66+920 - km 67+150), pasajul superior peste DN 1A, precum și breteaua de acces 7 (km 66+870 - km 67+340) și breteaua de acces 8 (km 66+870 km 67+280). Valoarea contractului este de 32.259.665,70  LEI fara TVA. În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare și 24 luni pentru execuția lucrărilor. Menționăm că Antreprenorul a ofertat o perioadă de garanție a lucrărilor de 10 ani.

CNAIR

voicul

Excelent timing: din aprilie ar putea sa intre in santier.

Acum pe lista este oridinul de incepere, nu?
Poate sa inceapa proiectarea daca nu au oridinul de incepere al lucrarilor?

Ionut

Ordinul de incepere se da pe contract. Sunt povestile alea cu ordin de incepere pentru proiectare. De fapt, aia e asa din gura ("hai ba baieti faceti acolo proiectarea"). Nu cred ca vor intra din aprilie in santier ca trebuie facuta si aprobata proiectarea, plus sa vedem cand vine ordinul de incepere. Plus buget etc etc etc. Sunt multe variabile. Pana la ordinul de incepere trece sigur o luna. Sunt curios daca au ceva buget pe 2018 pentru proiectul asta. Eu tin minte ca nu. Posibil sa ma insel. Poate cauta cineva.

Ionut

Scrie si Hotnews despre Mogosoaia: Asociația Pro Infrastructura critica în urmă cu câteva zile faptul că deși a anunțat atribuirea contractului pe 12 august, Compania de Drumuri ,,nu este în stare să încheie rapid o licitație nici măcar când nu apar complicații deosebite!".

Ionut

Comisia Europeană n-a primit nicio cerere privind finanțarea centurii Bucureștiului, la o săptămână după termenul la care premierul Dăncilă promitea că trimite dosarul

​Comisia Europeană nu a primit încă o cerere formală pentru finanțarea lucrărilor la centura Bucureștiului, au declarat, luni, surse din executivul comunitar, pentru HotNews.ro, după ce s-a scurs o săptămână de la termenul avansat de premierul Viorica Dăncilă pentru transmiterea dosarului prin care România ar fi trebuit să ceară banii europeni pentru șantier.

"Comisia nu a primit încă o cerere formală pentru centura bucureșteană, însă serviciile Comisiei se află în contact constant cu autoritățile române. Autoritățile române au informat serviciile Comisiei că CNAIR, beneficiarul proiectului, a a trimis cererea de proiect la Ministerul Transporturilor, în calitatea acestuia de Organism Intermediar al Programului de Infrastructură Mare 2014-2020. De asemenea, Ministerul Transporturilor a însărcinat JASPERS, grupul independent de experți din cadrul Băncii Europene de Investiții (BEI) de a ajuta la pregătirea unor proiecte de calitate finanțate de UE, să efectueze o verificare finală a calității documentației proiectului. Prin urmare serviciile Comisiei speră să primească proiectul în cursul săptămânilor următoare, odată ce toate controalele de pe partea românească vor fi finalizate" - au declarat surse din Comisie, pentru HotNews.ro, luni, 22 octombrie.

CNAIR spune însă că a depus aplcația în sistemul electronic MySMIS 2014, adică în sistemul românesc de gestionare a fondurilor europene, prin care proiectul a fost practic depus la Autoritatea de Management pentru Infrastructură Mare (POIM), de la Ministerul Fondurilor Europene, de la București.

Hotnews

voicul

Vreo sansa sa se astearna stratul 3 de asfalt, acum ca s-a terminat de refacut podul de la Chitila?

GDPR

#2091
Lucrarile la pod nu s-au finalizat inca, mai e de refacut suprastructura pe ultimele 2 deschideri, dar pentru asta trebuie finalizate intai lucrarile de consolidare la pila si culee.

Am marcat cu verde zona reabilitata si cu rosu cea ramasa de facut:


danutzu_1069

De consolidare si extindere, pentru benzile de decelerare si accelerare...

GDPR

Tot aud de extinderea benzilor de decelerare si accelerare, dar n-am vazut nicio plansa in privinta asta. Incep sa cred ca e o legenda urbana.

danutzu_1069

Nu este legenda, si mi se pare ca se lucreaza in sensul asta..

GDPR

PT-ul se gaseste pe undeva, sau si asta e secret?

panzer

Din cate imi aduc aminte este vorba de o singura banda dinspre Chitila spre A1. Poveste cu pila 6 unde mai sunt niste exproprieri de facut.

A doua problema este cu consolidarea aceleeasi pile, care e executata de alta companie pe un alt contract.

Dar intr-adevar: zona nerefacuta este cea din desenul colegului Adrian Rosca. In plus intre rampa si zona nou refacuta mai e o zona in care zace o teava dezafectata, trotuarul e neatacat.

PT-ul cred ca nu mai este de actualitate pe nicaieri: au disparut din planul initial 2 pasaje, cel peste apeduct la Dragomiresti sigur nu era in planul original.

GDPR

De vreo doua zile n-am mai vazut niciun muncitor pe santier, iar Delta a inchis cu parapeti NJ parcarea de langa giratoriul Dragomiresti unde au depozitati paletii cu borduri. Cred ca au inchis pravalia pe anul asta.

ultras_30

Se mai aude ceva de sensul giratoriu DN4 cu centura?,dimineata coada sa treci centura este de 4 km

driver_x

Iarasi au inchis pe un sens (cel spre Mogosoaia) pasajul vechi de la de la Chitila :headbash: :madwife: Cred ca s-au apucat de montat rosturile.