[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

panzer

Marti semneaza cu Strabag pt Mogosoaia!
Quote
Contractul pentru Pasajul Mogoşoaia de pe Centura Bucureşti va fi semnat marţi cu constructorul Strabag, desemnat câştigător, a declarat vineri pentru ECONOMICA.NET Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
http://www.economica.net/cnair-marti-semnam-contractul-pentru-pasajul-mogosoaia-cu-strabag_159979.html#ixzz5UNSVcVrk

Yupiii! Repede ne-au mai raspuns. Bravo API



perfidus

Măi ce coincidență!
Ei tocmai se gândeau că e cazul să semneze dar a scos API ceva in media si a trebuit atunci sa dea si CNAIR comunicat :D.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

bogdanstancu

Propun sa ne amintim cand s-a semnat contractul de la pasajul Domnesti si care este situatia acum. Noroc ca pasajul de la Mogosoaia e putin mai simplu si nu e nevoie de atat de multe exproprieri. Oare poate incepe constructia fara a avea toate exproprierile rezolvate?
Sper ca toate "somitatile" care au vile prin Mogosoaia-Buftea sa creeze suficienta presiunea ca intr-un orizont de 5 ani sa circulam pe acest pasaj. Amin!

Ionut

Mai credeti in coincidente? :) Stati sa vedem ca se semneaza... ca din gura e usor.

tom_sawyer

Quote from: panzer on October 19, 2018, 02:59:09 PM
Marti semneaza cu Strabag pt Mogosoaia!

Serbanescu zice ca vina pentru intarziere e la Strabag:

QuoteCâştigătorul contractului pentru construcţia Pasajului Mogoşoaia a fost anunţat în august, însă nu a fost semnat până acum deoarece constructorul a cerut de două ori extensie de timp pentru a putea aduce în original şi complete documentele aşa cum cere legea, explică reprezentantul CNAIR, precizând că este vorba despre contractele cu subcontractorii în original.

"Abia săptămâna aceasta au reuşit să aducă toate documentele complete. Marţi îi aşteptăm la semnarea contractului", a adăugat Alin Şerbănescu.

economica.net

voicul

O intoarce CNAIR cumva si MEREU e altu vinovat!

Cum reusesc sa dea numai peste necazuri ... numai ei stiu.

TibiV

Păi dacă toţi ceilalți "este incompetenţi"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Valurile facute de pozitie prin News.ro... sunt tare curios daca se intampla ceva marti.

Cristi N

S-a suparat CNAIR-ul pe Duamna.

Primaria Generala a Capitalei vehiculează public, din nou, informatii neverificate, trunchiate si confuze.

Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea continuă să lanseze acuzații la adresa CNAIR, fără a verifica informațiile și fără argumente reale. Deși i s-a explicat atât formal cât și informal care este parcursul unei cereri de finanțare europeană, aceasta revine cu acuze bazate pe informații prezentate trunchiat. De aceea ne vedem obligați ca pentru corecta informare a opiniei publice să reamintim procedura legală necesară obținerii fondurilor europene destinate inclusiv obiectivelor Centurii București (autostrada de Centura București Sud, pasajele Mogoșoaia, Domnești, Berceni și Oltenița, lărgirea la 4 benzi a secțiunilor cuprinse între A1 și DN7,DN2 și A2 și A1 și DN5, aflate pe actuala Centură a Capitalei).

Odată cu transmiterea prin MYSMIS 2014+ a documentației privind proiectul " Infrastructura Integrată pentru Zona orbitală a Municipiului București", se declanșază practic procesul de evaluare a proiectului de către organismul intermediar pentru transporturi (DGOIT), aflat în subordinea Ministerului Transporturilor. Această structură, în colaborare cu experții Jaspers (organism tehnic al Comisiei Europene), evaluează și validează documentația tehnico-economică, iar formularul final al cererii de finanțare, împreună cu documentația suport, verificată și validată, sunt transmise Comisiei Europene pentru acordarea finanțării.

În orice moment Comisia Europeană poate avea cunoștință de situația parcursului Cererilor de finanțare prin solicitarea unei informari din partea entităților implicate în procesul de evaluare.

Subliniem că Ministerul Transporturilor este cel care poate accesa fondurile europene în domeniu și de aceea procedura prevede ca evaluarea aplicației de finanțare să se facă prin colaborarea directă între DGOIT și Jaspers, pe baza documentației transmise de CNAIR S.A.

În ceea ce privește întabularea suprafețelor aferente lucrărilor de modernizare a Centurii București și aici trebuie să prezentăm elementele reale.  Aceasta procedură are loc legal în momentul în care sunt expropriate suprafețele de teren în cauză și trecute în patrimoniul statului român, în administrarea MT și în concesiunea CNAIR S.A.

La ora actuală, majoritatea terenurilor aferente Centurii București sunt intabulate. A mai rămas de întabulat o mică parte din suprafețe, acolo unde nu a fost clară situația juridica a persoanelor expropriate. Pentru acestea CNAIR face demersuri permanente la autoritatile locale, care au ca scop reglementarea situatiei juridice. În plus, pentru sectorul A1-DN7, există deja un contract de prestări servicii pentru destinate întocmirii cadastrelor iar pentru sectorul DN2-A2, se află în desfășurare o procedură de achiziție publică destinată prestării serviciilor de cadastru. Aceste proceduri sunt urmate pentru fiecare obiectiv care este contruit pe Centura București, pe măsura evoluției. Trebuie spus și că  pentru obiectivele de modernizare a Centurii București, construcția poate începe imediat după emiterea deciziei de expropriere, iar pe perioada execuției lucrărilor se deșfășoara procedurile de întabulare, fără să afecteze bunul mers al proiectelor .

În ceea ce privește transferul dreptului de administrare al drumurilor aflate în concesiunea CNAIR S.A., subliniem din nou că acesta presupune declasarea de la nivel de Drum Național la nivel de Drum Județean sau local. Ca atare administrarea acestor căi rutiere, revine ulterior declasării, Unităților Administrativ Teritoriale pe raza cărora se află. În ceea ce privește Centura București, o mare parte din obiectivele acesteia se află pe raza Județului Ilfov.

În toate discutiile cu Primăria Generală a Capitalei, Ministerul Transporturilor și CNAIR S.A. nu s-au opus niciodată predării administrării Centurii București la PMB, în condițiile legii. Dovadă stau întâlnirile, atât la nivel de experți cât și la nivelul  Primarului General cu Ministrul Transporturilor, dar și Foaia de Parcurs stabilită împreună. Este important să atragem atenția însă că modul în care Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea abordează acest subiect, nu este de natură să sprijine proiectul în sine.

Trebuie să mai precizăm că în toate discuțiile cu Primăria Generală a Capitalei, CNAIR S.A a pus pe primul loc interesul public. Acesta este și motivul pentru care Compania a acceptat, la solicitările PMB să modifice Proiectul deja finalizat al Pasajului Domnești, chiar dacă această situație a dus la reluarea proiectării, întârzierea lucrărilor și creșterea prețului acestui obiectiv, în special ca urmare a apariției unor suprafețe suplimentare de teren care trebuie expropriate pentru construcția în noua configurație. Motivul invocat de Primăria Generală a Capitalei, la momentul la care s-a acceptat această modificare a fost că locuitorii din zonă au nevoie de tramvai pe Prelungirea Ghencea, situație identificată însă de PMB, după doi ani de evaluare a ofertelor, după stabilirea configurației acestui pasaj și după semnarea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor pentru pasajul Domnești. La acea dată, PMB a promis că va susține CNAIR S.A pentru a obține rapid aprobarea exproprierii suprafețelor suplimentare necesare și a noilor autorizații de construcție.

CNAIR S.A. a dovedit că pune pe primul loc interesul public, inclusiv în ceea ce privește intrarea în București a Autostrăzii 3 ( autostrada urbană), pentru care a acceptat să plătească sistemul de semaforizare. Aceasta în condițiile în care intersecția cu Șoseaua Petricani se află pe teritoriul Capitalei, iar configurarea intersecției s-a făcut de comun acord cu PMB. Pentru că după deschiderea circulației pe acest sector de autostradă, pe șoseaua Petricani din București urmează să intre 20.000 de autovehicule zilnic, CNAIR S.A. a decis să suporte cheltuielile semaforizării acestei intersecții, pentru care PMB nu a prezentat nicio soluție viabilă până la ora actuală.

Sursa: CNAIR

bogdanstancu

S-a deschis traficul pe "aproape" intreaga latime a podului de la Chitila peste CF. Asta era sambata seara. Spune "aproape" pentru ca inca sunt elemente reglectorizante provizorii care restrang circulatia pe intreaga latime.

voicul

Sunt ca au fost lasate inca acolo sau ca protejeaza ceva lucrari?

Oricum e bine. Asteptam stratul 3.

Okesz

#2081
Sunt lasate niste panouri reflectorizante (gen "stalpisor") unde ar trebui sa fie marcajul de linie dubla continua pe axul drumului (respectiv parapetii de delimitare a sensurilor), acestea nu "restrang" deloc circulatia...

In alta ordine de idei, tot balamucul s-a mutat acum la giratoriul de la Mogosoaia, noroc au doar cei care coboara din DNCB pe DN7 (bine nici acestia nu prea pot cobori usir dimineata la ora de varf).

Ionut

Tocmai ce am dat un interviu telefonic la PRO TV despre DNCB si contrele CNAIR-PMB pe tema centurii. Sa vedem ce iese pe TV, diseara la Esca ar trebui sa intre, fiti pe faza la Stirile de la 7. :cheers:

GDPR

Desi nu au terminat treaba la Chitila (trotuare ramase neasfaltate), muncitorii Delta s-au mutat la pasajul peste apeduct, lucreaza la trotuare.

danutzu_1069

@Ionut, si tocmai a fost pe post interviul...