News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

perfidus

In rezumat cutter a spus la emisiune cam ce a scris inca din aprilie anul asta pe contributors.ro despre A0 si studiul BEI (articolul aici).

- timp de multi ani ni s-a spus ca largirea DNCB sau A0 nu este finantabila cu bani europeni ci numai de la buget; stupoare, nimeni de fapt nu a intrebat
- tehnocratii au contactat BEI pentru a intocmi un studiu din care sa rezulte care este urgenta nr. 0, autostrada sau largirea si rezolvarea intersectiilor DNCB
- exista acum (si datorita lui cutter) planul de masuri al BEI bazat pe un studiu profesionist
- sunt intarzieri deja de 6-9 luni de la reperele propuse de BEI si e nevoie de mobilizare pentru a mai putea absorbi bani europeni.
- licitatiile lansate sunt intarziate pentru ca evaluarea nu s-a facut profesionist, ba chiar sunt suspiciuni de coruptie
- pe semicercul de Nord nu s-au putut lansa licitatii pentru ca traseul se suprapune cu niste terenuri pe care PSD are alte planuri (asta e noutate)
- trecerea DNCB la PMB, repusa recent pe tapet de Firea, nu va rezolva problema ci va intarzia suplimentar proiectele, administratia strazilor fiind chiar mai incompetenta ca vestitul CNAIR.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Rapaport

#2026
Firul în lucru al pasajului rutier peste calea ferată de la Chitila, sensul Chiajna - Chitila, are acum un nou planșeu de beton. După culoare pare a fi fost turnat în cursul aceste săptămâni. În afară de hidroizolație, mai rămâne de finalizat zona de contact dintre plăcile de beton din dreptul unei culei, nu știu a câta, care au capetele armăturilor dezgolite.
Pare-se că s-au mișcat destul de bine, dacă luăm în considerare ritmul cu care ne-au obișnuit. Dacă vor profita de faptul că și săptămâna viitoare vremea va fi frumoasă, ar putea recupera din timpul pierdut de la debutul lucrării, începutul lunii iulie.

panzer

Esti sigur ca au turnat placa deja? Eu am trecut pe 8 sept pe acolo. Abia decopertau. N-am pus pozele ca imi era rusine de stilul 2 oameni in tot santierul. A vazut cineva armatura si turnatul?

irirat

Confirm - am trecut sambata (15.09) seara pe pasaj, placa parea proaspat turnata si la imbinarea dintre placi armatura era la vedere.

panzer

Merci frumos. E de bine deci. Sa vrea Delta sa termine anul asta?  :lol:

raresc

Se pare ca avem premizele pentru semnarea contractului pentru pasajul Berceni, dupa ce CAB a respins definitiv contestatia DIMAR.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000365134&id_inst=2


danutzu_1069


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

As zice, foarte multi muncitori...
Vreo 5 - 6...
Din pacate, nu am prins si rosturile de dilatatie cu armaturile la vedere... Unul este decopertat, iar al doilea era in lucru...

GDPR

Oricum, s-a lucrat si duminica.

NGC

#2035
Quote from: raresc on September 18, 2018, 09:24:27 AM
Se pare ca avem premizele pentru semnarea contractului pentru pasajul Berceni, dupa ce CAB a respins definitiv contestatia DIMAR.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000365134&id_inst=2

Fara suparare, dar v-am mai rugat de cateva ori ca daca tot cautati informatii (ma refer aici si la alti colegi), sa le si verificati inainte sa le puneti pe forum, pentru ca forumul este o sursa importanta pentru articole. Eventual intrebati pe forum daca aveti neclaritati si cei care au mai multe informatii poate aduc clarificari. ;)

In cazul de fata, desi doua dintre partile implicate in proces sunt DIMAR si asocierea TRAMECO + ERBASU, procesul acesta nu are nimic de a face cu pasajul Berceni.

Quote from: NGC on June 12, 2018, 10:14:35 PM
Quote from: raresc on May 08, 2018, 05:48:35 PM
Quote
Astăzi, 08.05.2018, a fost comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului Proiectare și execuție "Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A2 km 23+600 și A1 km 55+520" Lot 2 - Amenajare nod rutier CB – DJ401 (Berceni) km 33+190 – km 35+600"

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea S.C. TRAMECO S.A. - VAHOSTAV -SK, a.s. - CONSTRUCTII ERBASU S.A. - GRAFIC TENDS S.R.L având prețul de 146.009.911,67 lei fără T.V.A.

Vad ca am uitat sa va zic ca asocierea condusa de DIMAR a contestat, dar va zic acum, si adaug si ca aceasta contestatie a fost respinsa. Mai poate urma CAB, dar in principiu ramane castigator asocierea condusa de TRAMECO.

Mai mult, timpul pentru depunerea unei contestatii la CAB a expirat de mult, asa ca din punctul asta de vedere, semnarea contractului nu mai depindea de mult de contestatii. ;)

Ionut

Deci, daca inteleg bine:
- DIMAR nu a facut recurs la CAB
- nu mai sunt alte contestatii, deci se poate semna

raresc

#2037
@NGC

ai dreptate, my bad  :(


panzer

Am trecut azi prin zona. Nici o modificare fata de 23 Sept. Rosturile sunt descoperite. Nici un progres la borduri.
Timpi tehnologici? Sau Delta isi bate joc in continuare. Cozile sunt infernale iar ei lasa timpul sa treaca.