News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

esendy

de portiunea NE A3-A2 se mai stie ceva?

Ionut


Okesz

Au asternut un strat de asfalt peste hidroizolatie la pasajul CF Chitila.
Doamne ajuta...

slartibartfast

Și câteva imagini de acolo:



Okesz

Multumim pentru poze @ aqualung.

Asfaltul din poze are de fapt 2 straturi (ultimul fiind aplicat marti 14 august), lipseste doar stratul de uzura.
Capetele sunt aduse la nivel, deci ar fi putut sa dea drumul la circulatie pe cele 2 benzi refacute cel putin pana vor muta traficul de pe ambele sensuri pe aceasta portiune, ca sa se apuce de partea cealalta.

Okesz

Muncitorii de la Delta ACM si-au luat un binemeritat concediu de Sfanta Marie, concediu care continua si saptamana aceasta, deh' nu e usor sa te reapuci dupa o pauza.

adi

am trecut in seara aceasta pe BNCB intre A1 si Chitila. nu mai fusesem de cca 6 luni si am ramas socat, nu se vede absolut nimic, nu tu marcaje nu tu asfalt curatat(este nisip pe  margine) nu iluminat la giratoriul de la Lukoil... este groaznic, circulati cu grija si mare atentie.

Rapaport

În dreptul firului 1 (Chiajna - Chitila), dar nu știu în dreptul cărei pile, al pasajului rutier de peste calea ferată, a apărut o foreză, semn că s-au început, sau urmează să se înceapă, lucrările de construcție a benzii de decelerare de pe Centură, care va da în breteaua de coborâre spre sensul giratoriu de sub pasaj. Cu Dumnezeu înainte!

Okesz

Dupa mai bine de o saptamana fara activitate pe santier, vineri 24 august aparusera pe podul de la Chitila un finisor si o freza de asfalt, asa ca speram sa puna stratul de uzura si sa redea circulatiei partea reabilitata a ppodului.
Insa surpriza, in afara de frezarea locurilor unde vor fi montate probabil dispozitivele de dilatatie, n-au mai facut nimic si santierul este din nou abandonat.

Iar odata cu cresterea valorilor de trafic, au reaparut ambuteiajele la Lukoil-ul din Chiajna, cum vii dinspre A1 incepe coada de pe la PBV1 zilnic cel putin intre orele 17:00 - 18:30.
La fel si intre cele 2 giratorii de la Dragomiresti respectiv Chiajna.
Si din pacate aceste din urma blocaje nu se vor rezolva nici dupa finalizarea modernizarii al DNCB intre DN7 si A1.

GDPR

Santierul nu e complet abandonat, cativa muncitori inca lucreaza la trotuarul dintre giratoriul Dragomiresti si Rompetrol. Iar in seara asta am vazut ca au adus din nou finisorul pe pasajul Chitila, poate mai astern un strat.

Rapaport

Se-ngroașă gluma la pasajul peste calea ferată de la Chitila. Astăzi, duminică, se circula pe firul 1, dinspre Chitila spre Chiajna, proaspăt asfaltat, în ambele sensuri, în timp ce pe firul 2, Chiajna - Chitila, era totul decopertat, până la placa de beton. De unde concluzia că vom avea o toamnă grea în acea parte a centurii rutiere a Capitalei.
Dacă reabilitarea firului 1 a durat 2 luni, ne așteptăm ca același interval de timp să fie necesar și pentru firul 2. Ceea ce înseamnă că, dacă nimic eroic nu intervine, mai ales în rău, că în bine știm că nu se prea poate în cazul României, undeva la începutul lunii noiembrie, pasajul peste calea ferată va fi redat în integralitatea lui circulației rutiere.
Asta nu înseamnă că din acel moment acest pasaj nu va funcționa pe post de dop pentru circulația de pe centură, deoarece ulterioarele lucrări la extinderea celor două bretele, de urcare și de coborâre spre și dinspre Chiajna, vor pune la grea încercare nervii ghinioniștilor șoferi.

Ionut

Quote from: tom_sawyer on August 11, 2018, 12:09:28 PM
[176022] / 10.06.2017: "Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"
Ieri, 10.08.2018, a fost finalizat procesul de evaluare pentru ofertele depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și execuție Pasaj Mogoșoaia pe centura București peste DN1A", fiind transmise adresele de comunicare a rezultatului procedurii către toți ofertanții.

Ofertantul desemnat câștigător este SC STRABAG S.R.L., cu preţul de 32.259.665,70 Lei fără TVA.

Pe surse: NU s-au depus contestatii. Teoretic ar trebui sa se inceapa procedurile de semnare a contractului.

vancouver

Super. Poate ca la primavara se apuca de treaba, e un pasaj extrem de util. Din cate stiu nu e nevoie de exproprieri si sper ca nici utilitati nu au de mutat, ca doar s-a tinut cont special la proiectul largirii de viitorul pasaj. Asa ca in partea a doua din 2020 eu sper sa se circule pe pasaj.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Boss ... vrea si ea o jucarie mica. Doar o recomanda reusitele cu celelalte, nu?

Gabriela Firea, atac la Executiv: ,,Guvernul nu a făcut cerere pentru obținerea de fonduri europene pentru Centura Bucureștiului" - VIDEO

https://www.antena3.ro/actualitate/gabriela-firea-anunt-de-ultim-moment-485404.html

danutzu_1069

Apropo de pasajul de la Mogoșoaia.... loc pentru rampa Chitila cam este pe mijloc, in schimb pentru rampa Otopeni nu prea este loc pe mijloc... Asta inseamna expropieri... circulatie deviata...
Doar daca dispare banda 2 de pe fiecare sens... Dar nu vreau sa ma gandesc cum va fi traficul....