[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

"Da, deci logica planeitatii se aplica si aici, dar intradevar aici probabil ca inca lipseste"
Parca aud vocea kominicatorului sef de la CNAIR.
SAU
"Trebuie sa intelegeti ca atunci cand faci un lucru prost si vrei limitezi viteza pe un drum de cea mai mare viteza, cea mai buna varianta e sa pui un giratoriu SI pentru ca unii e nesimtiti si taie giratoriu, lasi neglijenta la munca si ii f**ti pe toti!"

Si eu care ziceam ca intru din DN2 pe DNCB si dupa pe A3 (cand se deschide).

NGC

Quote from: NGC on June 19, 2018, 02:55:58 PM
"Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)"

Quote from: NGC on June 13, 2018, 07:52:25 PM
La TB s-a amanat si noul termen este 18.06.2018.

18.06.2018

Quote
Tip solutie: Admite in parte cererea
Solutia pe scurt: Respinge excepţia autorităţii de lucru judecat invocată în raport de contestaţia formulată de reclamantele Oyl Company Holding AG SRL şi Straco Grup SRL ca neîntemeiată. Admite excepţia inadmisibilităţii acţiunii formulate de reclamantele Oyl Company Holding AG SRL şi Straco Grup SRL cu privire la anularea deciziei de clasare pe locul III şi solicitarea de anulare a actelor şi reevaluare a ofertelor în sensul declarării ofertei reclamantelor ca fiind pe locul I. Respinge actiunea cu privire la anularea deciziei de clasare pe locul III şi solicitarea de anulare a actelor şi reevaluare a ofertelor în sensul declarării ofertei reclamantelor ca fiind pe locul I ca inadmisibilă. Respinge in rest actiunea ca neintemeiata. Respinge exceptia inadmisbilităţii contestaţiei formulate de reclamanta Tirrena Scavi SpA ca neîntemeiată. Admite excepţia inadmisibilităţii capătului 3 din contestatia formulată de reclamanta Tirrena Scavi SpA, având ca obiect obligarea autorităţii contractante la declararea ca inacceptabilă a ofertei formulată de Asocierea formată din Sinohydro Corporation Limited şi Nord Vest Infrastructură şi Servicii SRL. Respinge capătul de cerere având ca obiect obligarea autorităţii contractante la declararea ca inacceptabilă a ofertei formulată de Asocierea formată din Sinohydro Corporation Limited şi Nord Vest Infrastructură şi Servicii SRL ca inadmisibil. Respinge exceptia lipsei de interes a contestaţiei formulata de reclamanta Tirrena Scavi SpA ca neintemeiată. Admite în parte contestaţia formulată de reclamanta Tirrena Scavi SpA. Anulează în parte rezultatul procedurii consemnat în raportul procedurii de atribuire, precum şi hotărârea de declarare ca ofertă câştigătoare a ofertei depuse de către Asocierea formată din Sinohydro Corporation Limited şi Nord Vest Infrastructură şi Servicii SRL. Obligă autoritatea contractantă să reia procedura de atribuire prin reevaluarea ofertei depuse de Sinohydro Corporation Limited şi Nord Vest Infrastructură şi Servicii SRL, cu respectarea considerentelor prezentei hotărâri, a documentaţiei de atribuire şi a legislaţiei aplicabile în materia achiziţiilor publice. Respinge în rest contestaţia formulată ca neîntemeiată. Ia act că părţile solicită plata cheltuielilor de judecată pe cale separată. Cu recurs in termen de 10 zile de la comunicare care se depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a II-a de Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată azi, 18.06.2018, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei în condiţiile art. 396 alin. 2 C.pr.civ.

Decizia nu e definitiva si se poate face recurs.

Nici o graba, avem recurs si e aglomeratie mare. Au facut recurs SINOHYDRO, OYL COMPANY HOLDING si CNAIR.

Va tin la curent. ;)

Okesz

Quote from: adrian rosca on July 11, 2018, 02:55:37 PM
La Chitila se decoperteaza jumatate din pasajul vechi, iar circulatia se desfasoara pe doua benzi, pe partea dinspre sud a pasajului. Cozile pe centura sunt kilometrice, asa ca evitati zona pe cat puteti.
Cum era de asteptat, si aceasta lucrare se efectueaza cu viteza obisnuita (a melcului), asadar estimez ca vor termina abia in septembrie refacerea tablierului podului peste CF Chitila.
Pana atunci cozile "kilometrice" vor ramane la ordinea zilei, practic s-a revenit la cum se circula in iarna, cand era podul ingustat (ba chiar mai rau dinspre A1 dimineata si spre seara).

panzer

Partea betonata acum este tot podul? sau pe acelasi sens de mers mai trebuie refacuta o bucata.
Peste beton, urmeaza hidroizolatie in mod normal. Sau ma insel?

GDPR

^Azi faceau pregatiri pentru aplicarea hidroizolatiei. Decopertarea e facuta cam pana in dreptul pilei nr. 6, probabil restul se va decoperta dupa ce se incheie lucrarile de consolidare. Asa ca lucrarile se vor intinde mult dupa septembrie.

panzer

Merci Adrian. Asta a fost si impresia mea, ca mai e o bucata lipsa, dar eu sunt habarnist in costructii.

GDPR

#1971
Ieri dimineata pareau ca se apuca de hidroizolatie, insa in "bunul" stil Delta au lasat balta treaba, iar muncitorii au fost relocati in alte puncte ale centurii ca sa lucreze la borduri. Azi nu s-a lucrat deloc la pasaj.

Ionut

Asa e cand lucrezi cu 10 oameni. Incredibil șantierul asta. Incredibila și prostia CNAIR dar și nesimțirea Delta ACM.

GDPR

De fapt, sunt cam 15 muncitori in medie. Pai nu zicea Cuc ca lucrarile la centura sunt gata? Habar nu avea ca nu e strat de uzura. Crezi ca Sova e mai bine informat?

Ionut

Cred ca trebuie sa mai băgăm puțin drona și să mai scriem niste poziții. Poate ies cu un komunikat să ne spună că e totul ok ca pe A3. Nici usturoi n-au mâncat, nici gura nu le miroase.

panzer

As mentiona un MARE PLUS pentru Politia Locala Chitila. Fara ei as dona zilnic 1 ora prostiei Delta ACM si CNAIR.
Asa zilnic donez 30 minute iar vinerea 1h30 minute. Ieri am luat coada de la Podul Constanta si mi-a luat fix 1h30 minute sa trec de centura!

In cel mai elevat limbaj posibil, le umplu firigiderul in fiecare zi. Poate @cutter care ii cunoaste sa le transmita mesajul. As aprecia. Se misca ca niste curci plouate; luni de zile pt o lucrare atat de simpla. Daca nu sunt platiti sa nu inceapa lucrarea! E atat de simplu. Daca sunt platiti sa o faca dracului odata!

danutzu_1069

Eu nu inteleg cum mai au tupeul sa participe la alte licitații si sa conteste descalificarea!!

Horațiu 87

DNCB A1 - DN7 Dashcam 15 Iulie 2018


Okesz

Quote from: Horațiu 87 on July 31, 2018, 05:52:39 PM
DNCB A1 - DN7 Dashcam 15 Iulie 2018

Daca filmai intr-una din zilele lucratoare, te-ai fi asezat in coloana cel putin de la Autoklass Chitila si de acolo faceai pana la intersectia cu DN7 minim 15 minute.
Deci filmarea lasa impresia unui trafic fluent, desi nu este cazul....

AdrianB1

Desi circulatia e data drumul de multe luni si apare probabil corect pe majoritatea softurilor de GPS, vad de fiecare data probleme cu cei care vin dinspre Domnesti si vor sa faca stanga spre autostrada, in special spre Pitesti, peste linia continua. Nici faptul ca e giratoriu la 100 de metri in fata nu e vizibil sau semnalizat, nici separatori de sens nu exista, asa ca in medie vad cate unul trecand cam la fiecare 2 dati cand circul pe acolo, inclusiv masini cu numere straine care probabil nu vor sa incalce legea, dar nici sa mearga in alta parte decat destinatia lor.

Deci, e nevoie de semnalizare si separatori de sens intre A1 si primul giratoriu.

De asemenea trebuie neaparat refacut corect marcajul si semnalizarea in giratoriu: cei care intorc nu au nevoie de mai mult de o banda, dar blocheaza tot traficul dinspre Chitila spre A1. Banda 1 dinspre Chitila trebuie facuta neaparat banda de mers inainte, exclusa din giratoriu, la fel si banda 1 dinspre A1 spre Chitila care inca nu are probleme prea mari.