News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

Tinand cont ca sunt chinezi o sa zica ca au fost generosi cu 15 luni.

Deci acum sa asteptam sa vedem contestatiile, nu?

ghrt

La intersecţia DN3-DNCB, pe unde mai trec când şi când, nu mi s-a părut niciodată mare trafic şi nici nu văd de ce ar apare pe viitor (DN3 pt lung parcurs e deja dublat de A2), deci probabil că giratoriul acela va fi ok, ceva gen Ştefăneşti.

Cei din Cernica nu prea au motive să intre în Bucureşti prin DN3, deoarece dimineaţa e f aglomerat; A2 şi Th Pallady e preferabil, aşa că giratoriul suspendat e o investiţie pe termen foarte lung. Când a fost proiectat iniţial nu exista legătura actuală a Cernicăi cu A2.

Singura soluţie care nu îmi place este la intersecţia A2-DNCB. Poate pe viitor vor îngropa printr-un pasaj sensul exterior al DNCB şi vor face o bandă continuă pe interior. Acolo se fac cozi consistente, care cred că vor fi amplificate de finalizarea semicercului de nord.
Cont (aproape) inactiv.

voicul

Si probabil ca intr-un alt viitor vor face sensuri giratorii ca la DNCB - A1. (lipseste acum cel din S, dar e intr-un indepartat proiect).

dumbravaandrei

Quote from: voicul on February 26, 2018, 03:32:03 PM
Tinand cont ca sunt chinezi o sa zica ca au fost generosi cu 15 luni.

Nu cunosc sa aiba companiile chinezesti vre-o derogare pentru exproprieri terenuri si utilitati. Sa vedem daca le mai trebuie si alte lucrari pe la noi dupa experienta DNCB ;)
Din cate tin minte, terenul nu e chiar asa liber de sarcini.
Iar daca ordinul de incepere se da spre toamna... uitati de cele 15 luni


Ionut

Doar intreb. Pentru DN2-A2:

1. avem AC? (Exproprierile macar sunt gata?)
2. avem buget pentru 2018?

Ca daca nu, o sa avem contract semnat si ordin de incepere la pastele cailor.

TibiV

Cele mai complicate exproprieri, cele de la unitatile militare, sunt facute atat la nord cat si la sud de pasajul peste M800.
Gardurile au fost mutate de acum 2-3 ani (de fapt inlocuite, se vede ca sunt noi...) si spatiul dintre UM si actualul DNCB este liber...
La giratoriul suspendat ar mai putea fi probleme, caci ala parca nu era in proiectul initial.
Iar cei care au lucrat inainte de reziliere au avut sigur AC, altfel se uitau ca boii la ghardurile UM-urilor...

Despre buget insa nu stiu nimic...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

Nu ştiu de exproprierile pe bucata dintre pădure şi intersecţia cu DN2., dar acolo gardurile sunt toate la locul lor.
Cont (aproape) inactiv.

NGC

In articolul citat pe pagina anterioara, articol din fituica de casa a CNAIR zice asa.

QuoteCompania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a declarat câştigătoare oferta asocierii chinezo - române SINOHYDRO CORPORATION LIMITED - NORD VEST INFRASTRUCTURA SI SERVICII SRL, în cadrul licitaţiei pentru modernizarea centurii rutiere a Municipiului București între DN2 şi A2, au spus surse oficiale pentru EEEEEEEEE.NET.

Chiar asa? Deci "surse oficiale"? La plural? Si cam care ar fi alea?

Oare una din ele (daca v-am crede ca ar fi vorba de "surse", deci la plural) o fi sursa care a scris comunicatul asta?

Quote from: yetiman on February 26, 2018, 03:08:59 PM
Si comunicatul oficial:

QuoteA fost anunţat câştigătorul contractului pentru modernizarea sectorului DN2 - A2 al Centurii Municipiului Bucureşti

[...]

Contractul va fi semnat după epuizarea perioadei de depunere a contestaţiilor sau după soluţionarea tuturor contestaţiilor, dacă va fi cazul.

Cum, cum, cum? "Daca va fi cazul"? Si nu e cazul?

Pai sursa aceasta din CNAIR nu stie ca au avut deja o contestatie de la asocierea OYL COMPANY HOLDING AG - STRACO GRUP si ca a fost deja respinsa de CNSC? :o

NGC

"Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600"

Quote from: NGC on February 22, 2018, 09:38:16 PM
Quote from: NGC on February 21, 2018, 09:13:59 PM
In principiu maine vor aparea 2 contestatii de la COMSA (cate una pentru fiecare lot).
O fi incercand oare CNAIR sa le forteze mana pentru LD3? :lol:

Au primit o felicitare si de la asocierea condusa de CONSTRUCTII ERBASU. :lol:

Si TIRRENA SCAVI este pe fir pentru ambele loturi si le-a trimis o felicitare de Martisor. :lol:

TibiV

Quote from: TibiV on February 26, 2018, 08:11:29 PM
Cele mai complicate exproprieri, cele de la unitatile militare, sunt facute atat la nord cat si la sud de pasajul peste M800.
Gardurile au fost mutate de acum 2-3 ani (de fapt inlocuite, se vede ca sunt noi...) si spatiul dintre UM si actualul DNCB este liber...

De fapt acum aproape 4 ani...
Am scotocit pe Metrou Usor si am gasit niste poze foarte interesante din... martie 2014 !!!
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=258&t=2890&start=7#p152600

Pun doar doua legate de "gardurile" militare...




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

verdiuc

Chiar nu se puteau termina cele doua bucati de drum aproape terminate de catre antreprenorul anterior in regie proprie, de catre CNAIR, asa cum s-au facut si cei 300 m de pe lotul 3 Siriu-Orastie ? Mai e de turnat doar un strat de asfalt ..

Ionut

Poftim? Atat ai inteles tu? Ca trebuie turnat un strat de asfalt? In primul rand ca asfaltul se asterne, nu se toarna. In al doilea rand, tu te-ai uitat pe plansele pentru tronsonul DN2-A2? Uita-te. Si dupa aia comenteaza. Ca or fi si alti stupizi care citesc ineptiile debitate de tine si isi imagineaza ca ai dreptate si doar atat mai trebuie pe DN2-A2. Un strat de asfalt.

rocklee

 :lol: :lol:...ionut. .Nu certa omu. ...Dacă numai atâta înțelege. . :)

dumbravaandrei

Quote from: TibiV on February 26, 2018, 08:11:29 PM
Cele mai complicate exproprieri, cele de la unitatile militare, sunt facute atat la nord cat si la sud de pasajul peste M800.

Alea nu au fost la fel de complicate cum o sa fie exproprierile din Afumati. M-am uitat acum pe portalul OCPI si ... e complicat aiurea intrucat pe unele terenuri nu figureaza constructii dar pe Street View avem casa, unele parcele nu au intabulare dar in Streetview avem depozit de materiale de constructii...
Eu de astea ma tem... ca avem si la Brasov un exemplar care si-a facut casa pe "neve" si acum tot in picioare este, chiar langa pasajul Sanpetru, pe Centura..

raulbogdan23

Scriu aici pentru ca nu am gasit topicul pentru DNCB.

QuoteOne of the sections of Bucharest's ring road will be upgraded by Chinese state-owned company Sinohydro, which won a RON 233 million (EUR 50 million) contract, according to Romanian state-owned road infrastructure company (CNAIR).

The 11.5 kilometers two-lane ring road section between DN2 (national road connecting Bucharest with Moldova, Romania's poorest region) and A2 (motorway connecting Bucharest with Constanța, Black Sea's major port) will be upgraded to four-lane expressway standard by the Chinese company within fifteen monts after the contract is signed.

However, unsuccessful bidders have a right to challenge.

If the contract will be signed, it will be the first major Romanian infrastructure project to be built by a Chinese company.

In the last few years, Chinese companies showed growing interest in other Romanian infrastructure and energy projects, but no major contract was signed so far.

Sinohydro's business portfolio includes a large number of projects in China, Bangladesh, Bolivia, Cambodia, Botswana, Congo, Ethiopia, Morocco, Sudan, Mauritius, Sri Lanka, Tajikistan, Kyrgyzstan, Venezuela, Kenya, Malaysia, Macedonia, Georgia and Kazakhstan.

http://www.business-review.eu/news/first-major-chinese-project-in-romania-section-of-bucharest-ring-road-to-be-built-by-chinas-sinohydro-159097

QuotePrimul drum făcut de chinezi în România. Sinohydro, câştigătorul licitaţiei pentru lărgirea la 4 benzi a Centurii Bucureşti între DN2 şi A2

Constructorul chinez Sinohydro a fost declarat câştigătorul licitaţiei pentru lărgirea la patru benzi a Centurii Bucureşti între DN2 şi A2. Dacă rezultatul licitaţiei va fi menţinut în urma contestaţiilor, acesta va fi primul contract de drum naţional semnat de o companie chineză în România.

http://www.economica.net/primul-drum-facut-de-chinezi-in-romania-sinohydro-castigatorul-licitatiei-pentru-largirea-la-4-benzi-a-centurii-bucuresti-intre-dn2-si-a2_150450.html