[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

@nirolf,
acele 2 giratorii din capete sunt binevenite. Nefiind o intersectie propriu-zisa nu vor avea trafic si nu se vor bloca.
In schimb ii va ajuta pe cei care vor sa intoarca si care nu vor mai fi nevoiti sa intre in giratoriul suspendat, care va fi destul de aglomerat.
probabil se va interzice virajul la stanga pe prelungirea ghencea si pe domnesti si ii va obliga sa intoarca in giratoriu.
Poate nu imediat, dar prelungirea ghencea va fi extinsa la 2 benzi pe sens candva.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cutter

Nu puteau întorce pe sub pod pe bretelele alea? Cum e la pasajul peste calea ferată de pe Bd. Pipera?
Trei giratorii ca să treci centura pare cam mult (pentru cei care merg pe direcția București-Domnești).

rocklee

#167
 :-[ eu tot nu inteleg pentru ce ...e acel sens giratoriu si cele doua sensuri de intors ...daca tot sa facut pasajul  sub forma de sens giratoriu daca vrea cineva sa intoarca se urca sus pe pasaj si intoarce si gata ...

iuli

Am incercat sa gasesc eu o explicatie:

Quote from: iuli on March 18, 2015, 11:20:29 AM
Si eu mi-am pus aceasi intrebare, dar m-am luminat pana la urma. Scoate din traficul din giratoriu. Cei care doresc doar sa intoarca nu mai e nevoie sa aglomereze sensul giratoriu degeaba. Eu zic ca e o idee buna.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cutter

Păi și eu am venit cu contraexemplul, cei care doresc să întoarcă o pot face pe sub pod pe breteaua aia. Dar nu zic, o fi bine sa existe și sensurile alea giratorii...

rocklee

in giratoriul de sus nu atunci intorc in cel de jos la ce mai breteaua de intors  ???

iuli

Da, acum am vazut si ar avea logica. Exista ceva cladiri langa pasaj? Poate asigura accesul catre acele cladiri.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cutter

Breteaua de întors cred că e pentru accesul la proprietăți, deci aia trebuie să existe. Întrebarea e de ce mai există și giratoriile de jos dacă tot sunt bretele de întors. Un răspuns posibil ar fi că le sunt utile tocmai celor de pe bretele în caz că vor să o ia peste pod.

ghrt

De pe GMaps se observă clădiri şi proprietăţi până lângă CF. În configuraţia aceasta, cine iese dintr-una din acele curţi are posibilitatea să meargă în orice direcţie. Altfel breteaua de întors ar fi trebuit să fie 1x1 cu circulaţie în ambele sensuri, cred că era mai scump.
Cont (aproape) inactiv.

TibiV

#174
Mai scumpă execuţia si mai scumpă şi din cauza exproprierilor suplimentare necesare.....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adyneamtu

Traspunerea peste imaginea satelitara. Am aliniat imaginea cat de bine am putut cu reperele. Din cate se vede cateva proprietati care-s mai aproape de centura nu par ca vor avea acces la bretelele laterale. Sunt nevoite sa-si faca drum de acces catre bretele.


dr4qul4

Salut.
nu de dai si kmz-ul ca sa-l adaugam si noi in gearth?  :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adyneamtu

Desigur. Link din Drive si-l puteti descarca de-acolo.

TibiV

Bravo adyneamtu !

Am verificat cu lungimile de pe harta, pasajul este corect pozitionat !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

DNCB, pasajul Domnesti... Am postat si pe Centuri si inele de centura. Daca este cazul, Ionut va sterge una din ele...
Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
17.04.2015

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale S.A., în calitate de autoritate contractantă, comunică inițierea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului având ca obiect: "Supervizarea construcției Pasajului Suprateran pe DJ 602 Centura București – Domnești"

În contextul necesității fluidizării traficului pe Centura Municipiului București, construirea pasajului a apărut ca o necesitate obiectivă pentru descongestionarea circulației la intersecția centurii rutiere și a liniei CF de centură cu strada Prelungirea Ghencea și DJ 602. În zona intersecției sunt amplasate numeroase construcții având multiple destinații: unitate militaăa, locuințe, depozite, clădiri industriale, etc.
Realizarea obiectivului va facilita accesul agenților economici și a populației din cartierele rezidențiale din zonă, va fluidiza traficul pe Centura rutieră a Municipiului București care preia volumul mare de trafic preponderent greu ce o tranzitează, degrevându-se astfel străzile din interiorul municipiului.

Consultantul va avea rolul de Inginer conform Condițiilor de Contract execuție lucrări – Hotărârea Guvernului nr. 1.405/2010 privind aprobarea utilizării unor condiții contractuale ale Federației Internaționale a Inginerilor Consultanți în Domeniul Construcțiilor (FIDIC) pentru obiective de investiții din domeniul infrastructurii de transport de interes național, finanțe din fonduri publice, Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 146/2011 privind aprobarea "Condițiilor Speciale ale Contractului pentru echipamente și construcții, inclusiv proiectare cu modificările și completările ulterioare.
             
Valoarea estimată a contractului este de 1.422.261,80 lei fără TVA.
Durata contractului este de 53 luni, din care 1 lună perioada de preconstrucție, 3   luni perioada de proiectare, 24 luni activități de supervizare a construcției, 24 luni activități de supervizare în perioada de notificare a defectelor, 1 lună perioada de finalizare a lucrărilor, inclusiv emiterea certificatului de recepție finală.
A.N.R.M.A.P a emis acceptul de publicare al Anunțului de participare cu numărul 158848 și l-a transmis către Jurnalul Oficial al Uniunii Europene în data de 17.04.2015, urmând a fi publicat în SEAP în data de 18.04.2015.

Termenul limita de depunere al ofertelor: 03.06.2015, ora 10:00
Data deschiderii ofertelor: 03.06.2015, ora 12:00.
                 C.N.A.D.N.R. S.A
Mama proștilor este mereu gravidă... :)