[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

strainu

#1590
Quote from: ss on October 29, 2017, 07:09:45 PM
Quote from: strainu on October 29, 2017, 10:55:33 AM
Pe mine m-a cam surprins neplăcut și curba de dinainte de urcarea spre giratoriul Dragomirești pe direcția DN1-A1: vine după o bucată dreaptă foarte lungă pe care și TIRurile merg cu 110 km/h, nu e semnalizată în vreun fel și pare mai strânsă decât cea de pe centura veche.

C'mon, camioanele au limitator, mai mult de 84-86 km/h prind doar daca le scapa soferul la vale!

Nu știu nimic oficial despre subiect, dar pe baza a ceea ce văd pe autostrăzi cred totuși că subestimezi viteza cu vreo 10 km/h, după cum zice și @Voicul. Oricum, ideea postului meu nu era că se gonește pe centură dacă e mai liber, asta se întâmpla și înainte, ci că acea curbă mi s-a părut un pic cam prea strânsă pentru a nu fi semnalizată deloc.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

panzer

Quote from: Ionut on October 27, 2017, 03:32:26 PM
Quote from: voicul on October 27, 2017, 02:51:46 PM
Deci se mai aude ceva de partea DN2 - A2?

Au scos la licitatie. Uite aici extras din sinteza licitatiilor (mentenanta by NGC, deci acuratete 100%):

[174932] / 26.04.2017: "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)"
    Depunere oferte: 13.06.2017 27.06.2017 11.07.2017 25.07.2017 10.08.2017 24.08.2017
    Oferte deschise in 24.08.2017: 12 oferte
    Stadiu actual licitatie: Evaluare oferte
    Valoare estimata:  339.009.410,99 RON fara TVA
    Valoare atribuire: -

Pentru comparatie intre A1-DN7 si DN2-A2

Valoare contract la semnare: 132.197.791 lei
Valoare actualizata contract: 106.000.000 lei
Plati catre Delta (din sinteza): 64.747.465 lei

Din amintiri:
- s-a scos un pasaj denivelat la Rudeni care era in planul original
- pasajul vechi de la Chitila (peste CF) avea si o extindere cu o banda de accelerare. Probabil din cauza problemelor de structura ale pasajului s-a renuntat la aceasta solutie.

Despre trafic: valoarea unui inel este 100% doar cand e complet. Acum o sa vedeti cozi la Mogosoaia (din 4 directii) si la capate atat la DN2 cat si la A1.

Salutam a treia deschidere. E buna. :) Asteptam separatoarele de sens si parapetii laterali. In unele zone poti sa "zbori" pana la 8-9m. Si evident stratul de uzura.

Okesz

Quote from: panzer on October 30, 2017, 09:31:32 AM
...... Asteptam separatoarele de sens si parapetii laterali. In unele zone poti sa "zbori" pana la 8-9m. Si evident stratul de uzura.
Acum ca au scos parapetii NJ de pe dreapta (directie de mers A1 ->  Chitila) intre giratoriul de la Dragomiresti si Petrom Rudeni, sa vedeti ce iesiri in decor vom avea.
Sau poate in spatele bordurilor nou montate vor instala parapeti metalici (dar care se indoaie si se rup nu ca alea NJ).

ss

#1593
Quote from: strainu on October 29, 2017, 08:36:50 PM
Nu știu nimic oficial despre subiect, dar pe baza a ceea ce văd pe autostrăzi cred totuși că subestimezi viteza cu vreo 10 km/h, după cum zice și @Voicul. Oricum, ideea postului meu nu era că se gonește pe centură dacă e mai liber, asta se întâmpla și înainte, ci că acea curbă mi s-a părut un pic cam prea strânsă pentru a nu fi semnalizată deloc.

Nu, aici nu este cu estimari, am carnet de profesionist, iar vitezele, masele admise, orele de conducere, etc sunt litera de lege pe plan international. Tahograful este reglat metrologic si sigilat, nu este un kilometraj de autoturism. Este deja cunoscut faptul ca toate autoturismele indica din fabrica si intentionat,  o viteza mai mare decat cea reala, lucru usor verificabil cu un gps. In cazul tahografelor, viteza este reala, pentru ca 'time is money', dar si pentru faptul ca acest aparat inregistreaza valoarea instantanee, pentru a putea fi verificata de un eventual control de parcurs timp de 30 de zile. In traducere, poti lua amenda in Germania, pentru ca acum 3 saptamani mergeai cu 95 km/h pe centura Bucurestiului  :p

pasa_andrei

Cand aflam castigatorul pentru sectiunea DN2-A2 . Ofertele au fost deschise pe data de 24.08.2017. 2 luni...

Ionut

2 luni? Devreme. Pentru podul Gilau am stat 5 luni in evaluare. Deci mai dureaza. Unde e graba?

Okesz

Bucata de centura proaspat data in folosinta pe 4 benzi si-a demonstrat limitele si oarecum inutilitatea in actuala configuratie.
Mai concret: aseara era un blocaj complet pe 4 benzi intre A1 si rondul de la Dragomiresti.
De ce?
Fiindca spre Domnesti nu mai puteai inainta de la Titan Mar, asa ca masinile (in special camioanele) care veneau dinspre Domnesti si vroiau sa intre pe A1 au blocat "giratoriul" de la Carrefour (ca n-avea cum sa intoarca, fiind blocaj inapoi spre A1).
Nici cei care mergeau dinspre A1 spre Chitila nu erau mai avantajati, fiindca imediat ce scapau de blocajul anterior mentionat, se opreau imediat intr-o coada care tinea pana la giratoriul de la Dragomiresti.
Iarasi de ce?
Fiindca cei care veneau dinspre Dragomiresti/Chitila si vroiau sa intre in Chiajna blocau intersectia de la Rompetrol/Lukoil ....
Iar pe partea cealalta, la podul vechi de la Chitila, dimineata coada este pe 2 benzi de la Petrom Rudeni....

Eu sincer nu mai am nicio speranta, chiar daca podul de la Chitila va fi consolidat, nodul A1/DNCB tot va fi blocat pana cand nu se construieste giratoriul de la Domnesti.
Adica inca 3-4 ani nu trebuie sa ne asteptam la o circulatie civilizata intre DN7 si A1, chiar daca tronsonul va fi 100% finalizat.

danfumureanu

De fapt, cei care veneau dinspre Dragomiresti sa faca stanga spre Chiajna calcau linia dubla continua doar ca sa nu ajunga in giratoriu. In conditii de trafic intens lucrul acesta a dus la blocaj foarte mare pe directia A1-DN7. Cred ca dupa ce o sa se puna niste separatoare in zona aceea, traficul o sa fie mult imbunatatit.

panzer

Exact acelasi lucru l-am spus si eu mai sus.
Utilitatea exista pe sensul dinspre Domnesti spre Chitila.

Daca ai sa privesti exact acelasi lucru se intampla si dinspre Stefanesti spre A2. Se sta la coada pana dincolo de Stefanesti pt ca sunt conflicte de trafic sub DN2 iar in fata se continua pe 1 banda, care mai e si blocata.

Spunea un coleg. Sunt mai multe sanse ca A0 sa fie gata inaintea DNCB. Si abia atunci la noile valori de tranzit putem sa ne bazam un pic pe DNCB.

Partea proasta este ca pe tronsonul de nord moderniat inca exista blocajul de la Mogosoaia. Altfel DNCB putea avea valoare pe bucati intermediare: gen A3 => Chitila. (fara capete adica, unde blocajul v-a exista in continuare). Cercul are valoare daca este inchis. :(

pasa_andrei

Speram cand o sa fie gata A0 sud si cu actuala DNCB nord ca o sa circule civilizat.

carutasul

Păi n-are cum face faţă la trafic mai mare, e de la început o "cârpeală" ; partea bună e că la un trafic mediu ( ca acum) pare să funcţioneze cât de cât , conform gmaps.  Bineînţeles că  dacă nu au o soluţie pentru urcat/coborât pe autostradă şi intersecţia de la Mogoşoaia, tot nu rezolvi mare lucru. A0 ar rezolva în mare parte, pentru că dacă traficul greu spre A2 ar merge pe acolo pe centură ar scădea traficul considerabil. Oricum ar fi, tot cârpeală rămâne....

panzer

#1601
Nu e atat de greu pe cat sunt ei de dezinteresati. Pe DNCB SUD s-a facut un proiect de upgrade la High Quality Road. Cel facut de Luca Way. Desi nu fost acceptat ce se liciteaza acum pe DNCB SUD seamana foarte tare cu ce s-a mai scurs de la Luca Way.

Si DN2 - A2 are doar 2 intersectii prost proiectate: cu Dn2 si A2. Nu se putea altfel, nu?

Deci un proiect de transformare a DNCB Nord in HQR n-ar fi un capat de tara. Dar ca nu le trece prin cap sa se apuce de el.

driver_x

Stie cineva ce s-a intamplat in seara asta? Sa intru din Maniu pe Centura si apioi pana la podul de la Chitila ar fi durat dupa waze cam o ora si douazeci, asa ca am luat-o prin Chiajna pe Apeductului... ma gandeam ca dupa darea in circulatie a pasajului de peste apeduct se termina cu nebunia din fiecare seara... mai fac ceva lucrari in zona?

Eduard87

#1603
Se decoperteaza asfalt la intrare in Chiajna, si vitezele de rulare sunt mici. Cand am trecut la 18 coloana pentru Chiajna bloca giratoriul de la rompetrol, si, implicit sensul de rulare A1 - Chitila. Urmatorul blocaj este cel clasic, pe 1 km inainte de pod Chitila.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk


danfumureanu

Nu cred ca problema este faptul ca se decoperteaza. Problema mare e de la trecerea de cale ferata de la intrarea in Chiajna. Trecerea este praf si masinile merg cu maxim 5km/h ca sa nu se rupa in doua...