News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

GDPR

Nu, pe SEAP e 15.11, dar am scris "era" pentru ca e clar ca nu poate fi respectat.

Ionut

Aha, un fel de back to the future. :D
Sa vedem, poate se invrednicesc sa dea castigatorul anul asta ca vad ca expira ofertele.

Pot da castigatorul si dupa ce expira valabilitatea ofertei?

captiva

COMUNICAT DE PRESĂ

Bucureşti, 27.10.2017

                                                                                               



Începând de astazi se circulă pe 4 benzi pe întreaga centură de Nord-Vest a Capitalei!



Astăzi a fost deschisă circulația la 4 benzi și pe pasajul care tranzitează apeductele Apa Nova, poziționat la km 57+740 al Centurii de Nord-Vest a Capitalei.

Lucrările, care s-au încheiat astăzi, se adaugă sectorului de 7,5 km, cuprins între km 55+465 (intersecţia dintre Centura Bucureştiului cu A1) și km 63+400, care a fost deschis la 4 benzi în urmă cu aproximativ două luni.

Aceste lucrări fac parte din contractul de modernizare a Centurii rutiere a Municipiului Bucureşti, între A1- DN7  și se ridică la o valoare de 106,6 milioane lei, fără TVA.

Lucrările pe acest sector, începute în luna mai a anului 2013, au fost accelerate anul acesta, după ce au stagnat o perioadă importantă de timp.

CNAIR SA a scos la licitație, în prima parte a acestui an și proiectul de modernizare la 4 benzi a sectorului  DN2 -A2, aflat în  Nord-Estul Centurii Capitalei, contract pentru care ofertele se află în faza de evaluare.

Se preconizează că lucrările se vor încheia la sfârșitul anului 2019, astfel încât circulația pe întreaga Centură de Nord a Bucureștiului să se poată desfășura pe 4 benzi.

GDPR

#1578
^^Ofertele se pot prelungi la cererea beneficiarului, trebuie doar sa doreasca / poata si ofertantul, mai ales cand e vorba de garantii de participare la licitatie care au si ele un termen de valabilitate. Daca e vreun coleg implicat in licitatiile cu statul, poate ne lamureste mai bine.

^"Lucrările, care s-au încheiat astăzi". Dom' Ionitza, gata, ramanem doar la stadiul de binder?

Ionut

O alta mizerie de comunicat. Un alt tip de "terminat".

GDPR

#1580
Comunicatul e emis de MT: http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1735-27102017-3 CNAIR tace malc, se stiu cu musculitza pe caciula.

LE: a aparut si pe site-ul CNAIR. Bzz

scriemesaj

Am traversat centura pe sensul Chiajna - Dragomirești la 16:55, și invers la 17:40. S-a mers minunat.

Vice33

Aveti o poza/hartă cu zona din Centura București care s-a deschis...? Care zone ar mai fi de construit/finalizat? (tot o hartă ar fi excepțională)

Multumesc.

TibiV

Quote from: adrian rosca on October 27, 2017, 04:29:38 PM
Comunicatul e emis de MT: http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1735-27102017-3 CNAIR tace malc, se stiu cu musculitza pe caciula.

Urmatorul pas logic va fi asa:
Primul comunicat il da SGG;
Al doilea MT;
Al treilea CNAIR...

Trei laude dintr-o singura deschidere !...
:D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Am pierdut sirul...a cata inaugurare e asta ? :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Cred ca a treia. Dar stai ca mai urmează una cand aștern și stratul de asfalt de uzura.

strainu

#1586
Quote from: Vice33 on October 27, 2017, 06:19:27 PM
Aveti o poza/hartă cu zona din Centura București care s-a deschis...? Care zone ar mai fi de construit/finalizat? (tot o hartă ar fi excepțională)

Multumesc.

Uite-aici: http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.454111&lon=25.960063&z=19&m=b - acolo unde drumul pare că face un dreptunghi, se circulă acum pe 4 benzi, prin centrul dreptunghiului (adică pe traseul normal).

Din avion ministerul are în mare parte dreptate - între DN1 și A1 se circulă acum pe 4 benzi peste tot, cu excepția podului vechi de la Chitila. Că mai sunt lucrări de făcut și că giratoriile sunt cam strânse pentru tiruri și autobuze.... detalii :P Din câte îmi dau eu seama, mai sunt lucrări de făcut între giratoriul Chitila (cel de lângă REMAT) și A1, tot traseul e cu marcaje temporare.

Pe mine m-a cam surprins neplăcut și curba de dinainte de urcarea spre giratoriul Dragomirești pe direcția DN1-A1: vine după o bucată dreaptă foarte lungă pe care și TIRurile merg cu 110 km/h, nu e semnalizată în vreun fel și pare mai strânsă decât cea de pe centura veche.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

ss

Quote from: strainu on October 29, 2017, 10:55:33 AM
Pe mine m-a cam surprins neplăcut și curba de dinainte de urcarea spre giratoriul Dragomirești pe direcția DN1-A1: vine după o bucată dreaptă foarte lungă pe care și TIRurile merg cu 110 km/h, nu e semnalizată în vreun fel și pare mai strânsă decât cea de pe centura veche.

C'mon, camioanele au limitator, mai mult de 84-86 km/h prind doar daca le scapa soferul la vale!

voicul

Legal au voie cu 90 dar merg frecvent si cu 100.

dr4qul4

Si totusi au limitator. Chiar daca unii le mai scot, cei mai multi patroni prefera sa le limiteze la 90 pentru consum.

In schimb, la renault master (duba mare) cu limitaro la 90 poti prinde si mai mult. Limitatorul se activeaza doar pe viteaza cea mai mare.
Daca insa mergi cu a 5-a sau a 4-a poti sa ajungi in 100+
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024