[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Pe mine sa nu contati ! ;)

Anul asta am intrat de DNCB o singura data, si desi era sambata tot mi-am blestemat norocul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Are sens sa ridicam drona la intersecția DNCB-A1?

TibiV

Eu zic ca da, mai ales daca ajungi si (macar) la apeduct...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Quote from: voicul on October 04, 2017, 04:13:18 PM
Are cineva un video de la intersectie A1 - DNCB, filmat dupa noua organizare?
Am eu cate ceva, daca e nevoie poate fac maine o filmare de la A1 si pana la apeduct, ca tot trebuie sa ajung la birou; daca nu, sigur vineri.

voicul

Am intrebat pentru ca nu prea inteleg ce au facut si am vazut azi pe maps ca nu mai era coada de nici un fel prin zona.
Sunt curios :)

AdrianB1

Chiar si cu marcajele deficitare tot se circula mult mai bine de cand nu se mai face stanga dinspre Domnesti. Nu am mai vazut coada dinspre A1 spre DNCB, dar nici nu am ajuns la ora de varf ca sa verific.

driver_x

Cateva impresii dupa noua configurare a intersectiei A1 cu CB:
- A disparut complet coada de tiruri de pe breteaua de pe partea cu Hornbach. Ciudat... adica ma asteptam sa se mai micsoreze, nu sa dispara de tot.
- Nici pe breteaua de pe partea cu Carefour nu am intalnit coada, insa acolo se forma mai rar. INSA virajul stanga spre Chitila de pe aceasta bretea dupa "reamenajare" este una din cele mai periculoase manevre pe care le-am intalnit vreodata intr-o intersectie, si cred ca bate intersectia de la podul Pipera-Tunari dinainte de a amenaja rondul din bidoane. >:(

TibiV

Quote from: driver_x on October 05, 2017, 12:56:20 AM
INSA virajul stanga spre Chitila de pe aceasta bretea dupa "reamenajare" este una din cele mai periculoase manevre pe care le-am intalnit vreodata intr-o intersectie, si cred ca bate intersectia de la podul Pipera-Tunari dinainte de a amenaja rondul din bidoane. >:(
Probabil se nerge pe principiul "Cine are cojones trece, cine nu are nu trece..." ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Sunt mai multe locuri de genul acesta unde iluzia optica spune ca ai prioritate dar de fapt ai Cedeaza.

Se poate rezolva cu marcaje mai consistente perpendiculare si cateva semne de Cedeaza supradimensionate.

Partea buna este ca au restrictionat macar 1 sens. Sa speram ca vor face si al 2lea giratoriu din butoaie si o sa avem ceva gen DN1 acum. Ma bucur ca s-au gandit la acest lucru inainte ca traficul deblocat la Dragomiresti sa vina tot in DNCB / A1. Acum cateva pagini eram sceptic. Au punctat si CNAIR cu o chestie buna.  :)

Okesz

Quote from: panzer on October 05, 2017, 08:36:23 AM
Sunt mai multe locuri de genul acesta unde iluzia optica spune ca ai prioritate dar de fapt ai Cedeaza.

Nu inteleg la ce te referi. In mod evident, cand vii de pe A1 pe langa Hornbach si vrei sa faci stanga spre Chitila, trebuie sa acorzi prioritate celor care vin dinspre Domnesti (si nu este nicio iluzie optica, doar intrii intr-o intersectie T dinspre "baza" T-ului.
Iar aia care vin dinspre Domnesti au ceva viteza.... (la asta se referea driver_x

pasa_andrei

Quote from: Ionut on October 04, 2017, 05:45:20 PM
Are sens sa ridicam drona la intersecția DNCB-A1?

Mai bine astepti pana e gata si lucrarea de la apeduct si faci un video de la A1- DN7.

SniperGuy

#1511
Posibil sa se faca ceva in genul asta?
Singura problema pe care o vad aici ar fi cand faci stanga spre Chiajna venind dinspre Bucuresti pentru ca trebuie sa treci de 3 benzi


Disclaimer: Paint skills 100+  :lol:

AdrianB1

Fata de poza ta, sunt niste diferente foarte importante la marcaj:
- cand vii dinspre Domnesti nu esti deloc directionat si restrictionat catre banda 1, chiar se largeste la vreo 2 benzi si jumatate si poti sa mergi pe care vrei. Cei care din dinspre autostrada nu sunt protejati sau ajutati in nici un fel
- cand vii dinspre Chiajna spre Domnesti banda 1 sub pod nu e doar de dreapta, e de inainte si dreapta, adica sub pod sunt 2 benzi de inainte si imediat dupa asta ramane doar una fara nici un semn de drum ingustat si fara nici o clarificare de prioritati.

Marcajele sunt galbene, temporare. E taiat asfaltul pentru niste borduri in partea spre Domnesti pentru a face un soi de scuar, dar dupa pozitia bordurilor il fac prost, cu 2 benzi spre Chiajna desi ar fi doar una (si a doua pentru cei ce din de pe A1).

Maine aduc poze, poate se mai avanseaza cu lucrarea la scuar si e mai clara configuratia finala.

carutasul

După cum văd eu desenul ( chiar dacă marcajele nu sunt aşa, sunt sigur că în practică aşa se circulă) configuraţia actuală se bazează pe faptul că spre Domneşti nu trec prea multe maşini ( pentru că ambele bretele de lângă autostradă intersectează sensul spre Domneşti). Deci circulaţia va fi fluentă câtă vreme nu se va face pasajul :)

iuli



Ca sa nu mai discutati din amintiri. Ma mir sa se fi schimbat ceva intre timp.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog