[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

AdrianB1

Cat de mare e apeductul ala de trebuie grinzi atat de lungi? Ca are loc sa treaca Dambovita pe acolo.

rocklee

#1411
o filmare cu centura nord a bucurestiului ...intre DN 1si A1 ...De pe canalul de youtube ....a lui cezarmario2012....din data 5.9.2017 :)



voicul

Centura Bucureștiului, singura din Europa cu trecere de pietoni. Cât ne costă pasarelele

Oficialii CNAIR susţin, în răspunsul oferit României libere, că au deja în pregătire construcţia de pasarele supraterane care să înlocuiască trecerile de pietoni, astfel încât Şoseaua de Centură să poată fi traversată în condiţii de siguranţă. Astfel, pe tronsonul cuprins între Autostrada Bucureşti – Piteşti (A1) şi DN7 (care se află la finalul procesului de modernizare şi lărgire la patru benzi) se are în vedere construcţia a cinci pasarele pietonale, la pozițiile: km 55+870, km 57+690, km 59+390, km 61+340, km 63+340.

"Acest obiectiv se află în procedura de achiziție servicii de proiectare și execuție lucrări. Perioada estimată a procedurii de achiziție este de aproximativ două luni, proiectarea 5,5 luni , iar execuția cinci luni.  Valoiarea medie estimată pentru execuția unei pasarele este de aproximativ 500.000 lei fără TVA", se precizează în răspunsul CNAIR.

Compania de drumuri are în vedere construcţia altor cinci pasarele pe Centura Municipiului București, între DN 1A și DN 1, adică exact acel tronson pe care s-a produs tragedia din noaptea de marţi spre miercuri. Pasarelele cu pricina vor fi amplasate la pozițiile: km 68+230, km 68+480, km 769+730, km 70+285, km 71+305. "Acest obiectiv se află în faza de studiu de fezabilitate, fiind în stadiul de obținere a certificatului de urbanism și a avizelor solicitate prin acesta", a precizat CNAIR.

Trist motivul determinant pentru aceasta decizie:
http://romanialibera.ro/economie/companii/centura-bucurestiului--singura-din-europa-cu-trecere-de-pietoni--cnair-anunta-ca-va-investi-5-milioane-de-lei-pentru-constructia-de-pasarele---467697

yetiman

Serios??? Proiectare 5,5 luni??? Pentru o pasarela (chiar inmultita cu 5 si cu accesul necesar la fiecare locatie in parte).
Loturile de autostrada de pe A10 au avut 4 (patru) luni de proiectare pentru kilometri de autostrada, cu lucrari de arta, terasamente, debleuri, etc... (chiar daca a fost subevaluat)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

subway

Pai daca iei in considerare si timpul necesar pentru aprobari/avizari/autorizatii si expropieri e chiar subestimat...ca deobicei...

yetiman

Pai atunci sa spuna clar: 1 luna proiectare, 4,5 luni avizari.  >:(
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

panzer

Pe mine unul ma bucura foarte tare acesta decizie: de 2 ani militez pentru pasarele: fie sub fie supra. Sper sa le faca din beton precum cele noi de pe DN1 in Bucuresti , cele facute de Lena, nu cele metalice care au generat tragediile.

Imbucurator este ca am inceput sa vedem si iluminatul stradal functional, acolo unde exista.

Pacat ca trebuie sa moara atatia oameni inainte sa se miste si autoritatile. Masurile de siguranta a circulatiei ar trebui sa fie incluse in proiect. Poate de acum in colo.


Sorinus

Practic, la orice intersectie a centurii cu drumurile ce radiaza din Bucuresti, e nevoie de un Pasaj. Unde e pasaj, e decent. Coada mare era (pe langa Dragomiresti unde se lucreaza), la giratoriul de la Otopeni. Acolo s-ar putea face un pasaj este centura, cum e la intrarea in Eforie Nord spre Port. O banda pe sens, cu giratoriu inspre Otopeni si o banda luuunuga de dreaptea inainte de pasaj.

Goldmund

Quote from: Hory1987 on September 03, 2017, 12:10:38 PM
Experiment Digi24 | Centura Capitalei, o alternativă inutilă   VIDEO


http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/experiment-digi24-centura-capitalei-o-alternativa-inutila-787244

"Centura Capitalei, o alternativă inutilă..."
Eu nu cred ca ceva construit poate fi o "alternativa inutila", plus ca acea gatuire e doar un santier prost organizat.
Si nu cred ca un inel rutier serveste doar pe cei care doresc din A1 in A2 si ocolesc(sau nu!) capitala; o sosea de ocolire a unei mari metropole  ar trebui sa fie o invitatie pt. toti soferii care locuiesc la marginea unui mare oras(si chiar sunt zeci, sau poate sute de mii de soferi) si care vor sa ajunga in alta parte a orasului.

http://romanialibera.ro/economie/companii/centura-bucurestiului--singura-din-europa-cu-trecere-de-pietoni--cnair-anunta-ca-va-investi-5-milioane-de-lei-pentru-constructia-de-pasarele---467697

Of Doamne!
Daca asta ar fi singura mare problema a DNCB...Parcari pentru miile de camioane? Intersectii pe mai multe niveluri? Intersectiile intre DNCB si A1, A2, A3?? Parerea mea este ca DNCB nu va fi indeajuns nici daca ar dispune de doua benzi/sens pe toata lungimea ei...
Dar,
daca DNCB ar fi o sosea expres cu toate intersectiile pe mai multe niveluri , nici nu s-ar pus problema sa mai existe o cale CF veche care sa o intersecteze, sau o trecere de pietoni la aceelasi nivel, dar asa...


subway

#1420
Nu e o alternativa la centura de autostrada si punct.
In rest e o mazgaleala rusinoasa...si de prosti
>:(
Staaam si ne minunam ce 'infaptuiesc' niste cretini incompetenti si ne onanizam dandu-ne cu...preputzul...
:-[

TibiV

Goldmund a citat "Digi", care spunea ceva de genul "DNCB nu este o alternativa la traversat orasul prin oras".

Da, este adevarat ca acum sectiunea A1-DN7 este gatuita la apeduct.
Dar totusi nu este inca termint.  (DE CE nu este terminata dupa atata timp, asta este alta discutie...)

Ca largirea la 4 benzi este foarte prost facuta, asta da, stim cu totii, si stim si de ce...
Dar sa spui ca este "inutila" este un fel de "sarit calul".

Daca este inutila, atunci sa inchidem cele doua benzi noi si sa revenim la "vechiul format".
Ce zici ?... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Goldmund

#1422
@subway

Dar tu cunosti bine parerea mea despre modul in care "expertii" au definit (si realizat pana acum) modernizarea DNCB.

Cu preputzul isi dau aia de la ziare(iti explica mai bine TibiV)

Cat despre o A0 care ocoleste cateva case construite pe camp astfel departandu-se de capitala cu ceva km(zeci de km in plus toata partea de sud, plus ca A0Nord va fi construita spre anii 30, sec.21, daca - o explica bine frunzaverde pe A0).., daca asta e alternativa la DNCB...nu mai zic nimic. Concluzia ar fi ca pentru descongestionarea traficului al primului inel rutier al Bucurestiului(cu Mihai Bravu, etc.) nu ar fi constructia de mai multe tuneluri, ci DNCB, iar la problemele pe care le aduce si le va aduce traficul pe DNCB in loc sa fie construita la nivel de expres facem A0...

Eu am o alta parere.

Toate (primul inel, DNCB, A0) sunt f.importante pentru o parte din populatia/economia metropolei+tranzit si toate trebuie construite la actualul trafic si pentru cel viitor, adica aduse la standardul actual din UE - ideea.

cezar-mario2012

  Proiectul inițial pentru secțiunea Afumați - Chitila era diferit față de ce a ieșit. La Otopeni era prevazută intersecție pe trei nivele, centura r fi fost pe deasupra pasajului DN1, iar la intersecția cu DN1A era prevazut pasaj peste acest drum, da Boc a tăiat acele investiți considerându-le prea costisitoare.

subway

#1424
Goldmunde, imi cer scuze dar eram nervos si suparat rau de tot...citeste declaratiile d-nei Corina Cretu si ai sa intelegi imediat 'de ce'...in rest chiar nu constat diferente de opinii intre mine si tine!
In legatura cu utilitatea centurii pe post de 'bulevard periferic' e foarte ok, daca te uiti la harta stradala a capitalei constati cu usurinta ca orasul s-a dezvoltat 'natural' de-a lungul arterelor radiale 'de penetratie', artere ce se 'rascracaneaza' firesc pe masura ce se departeaza de centru si se apropie de 'periferie'...
La periferie e o lipsa cronica de strazi intre radiale iar spatiul acela ce initial era alocat industriei a fost umplut 'in devalmasie' cu bloace 'private'...
Acum daca vrei sa mergi dintr-un cartier periferic in cartierul periferic 'vecin' ori o iei prin centru ori pe centura...ca alta cararuie nu-i...iar un bulevard periferic nu are cum sa fie si 'centura de autostrada' mai ales daca-l 'siluiesti' cu ronduri si rondele la tot pasul...
Asa ca ramane cum am zis...am piz.it-o pe romaneste!
Trebuie sa fii complet cretin sa aduci toate autostrazile, drumurile expres, europene, nationale ori judeteano-comunale fara sa iei o minima masura de protejare a orasului...si cu asta nu mai comentez subiectul ca e mult prea penibil...
:((