News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Goldmund

adiarc,
un 'like!' pentru comentariu si bineinteles pentru poze.
Ce ma ingrijoreaza pe mine este felul cum este construita 'partea noua' din DNCB, stiind ca pe acolo vor trece mii de camioane grele ...pe zi.
Iar daca A0 va fi 'cu plata', e normal ca majoritatea absoluta a bucurestenilor si celor din 'tranzit' vor folosi pe mai departe(zeci de ani) tot DNCB...si sunt sigur ca nu va ramane in halul de fata si vor exista autoritati pertinente care vor sti  ce inseamna cu adevarat o infrastructura moderna.

adiarc

aceasta centura e atat de prost facuta , incat va fii un fel de Buc-Pitesti reloaded...adica numai daca va fii refacuta integral de la zero , poate va fii ok...
totusi , din experienta lotului deja modernizat , se vede ca o crestere moderata a vitezei de rulare ,  creste durata de viata ( adica , mai ales vara ....e una ca un tir de 40 de to sa schioapete cu 10 km pe ora - si sa macine asfaltul , cu tot cu terasament...si una e sa poata rula cu 70-80 de km pe ora )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

adiarc,
ai mai primit un 'like'. Si eu am mers anul trecut pe CB 'modernizata' si pot spune acelas lucru: mai bine ca inainte, chiar daca asteptarile au fost mult mai mari...
Poate sti daca se vor apuca vreodata si de pasajul intre DNCB si DN 1A(au lasat loc destul si nu trebuie sa expropieze terenuri)

dr4qul4

acel pasaj este in plan, dar momentan nu are finantare, la fel ca rampa de coborare de la Chitila. Poate dupa ce fac 2 benzi pe toata distanta A1-A2, se vor apuca si de alte pasaje si bretele de acces la podurile existente. NU este normal sa faci stanga pe un drum expres (daca ne luam dupa marcaje cam asta e)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rrs

poze din weekend
DN2 -> A2
se circul pe o portiune mica pe asfalt nou





"DSV" rezista


rrs

dupa pod, se lucra usor, de vara






rrs


rrs

imediat dupa DVS





scuze calitatea, sunt facute cu telefonul, din mers

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

iuli

 :lies:

Centura ocolitoare a Craiovei (12,2 km)
Centura Clujului (23 km)

Astea nu sunt autostrazi, dar e frumos pentru titlu sa bagi cat mai multe orase.

Restul nu "si-au facut" ca asa au vrut ele ci pentru ca autostrada trecea pe langa orase.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Puffyk

Astazi dimineata am dat drumul la calculator si....mi-au dat lacrimile....
http://www.realitatea.net/se-poate-cnadnr-face-un-pasaj-intre-centura-capitalei-si-domnesti-in-urma-reclamatiilor_1549593.html
Daca as afla ca se va incropi un giratoriu pana la finalizarea lucrarilor(2025), cred ca as da-o in plans isteric....

adiarc

da.....putem s-o trecem si asta la capitolul campanie electorala ieftina , f ieftina...dar totusi sub gafa monumentala ( intentionata ) , a lui Rus cu Suplacu de Barcau-Bors......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

",,Tragedia rutieră" a Capitalei mai durează câţiva ani: centura de 72 km va fi modernizată cel mai devreme în 2018..."

"Centura Capitalei, cu un trafic zilnic de 144.000 de vehicule, va fi mo­dernizată şi extinsă la câte două benzi pe fiecare sens cel mai devreme la sfârşitul anului 2017 sau începutul lui 2018, potrivit datelor transmise de CNADNR.

Până în prezent, doar 20 din cei 72 de kilometri ai centurii arată a şosea care înconjoară o capitală europeană, în timp ce alţi aproape 20 de kilometri situaţi în nord vor fi modernizaţi până la finalul anului viitor, sau cel puţin acesta este angajamentul CNADNR. Partea de sud a centurii, ce măsoară peste 30 de kilometri, va mai aştepta însă peste trei ani până să fie extinsă la patru benzi...."
http://www.zf.ro/zf-24/tragedia-rutiera-a-capitalei-mai-dureaza-cativa-ani-centura-de-72-km-va-fi-modernizata-cel-mai-devreme-in-2018-13432451


1- acum circula zilnic cca. 144mii de vehicule pe DNCB si e de presupus ca pe DNCB daca ar fi proiectatata si fi facuta intr-adevar ca o sosea europeana, ar fi circulata de peste 200mii de vehicule/zi, in siguranta sporita.
2 - de unde reiese ca centura nou reabilitata(cei 20km)arata ca o "sosea care inconjoara o capitala europeana"? Suntem chiar "tzacaniti", sau ne credeti de-a dreptul idioti?!
3 - in articol e vorba din nou de A0 - Sud, neambitiosul proiect care ar uni doar doua autostrazi, in timp ce nordul, cu OTP, cu trei autostrazi, cu DN1, cu toata industria existenta ar fi pentru vecie servita de acest simulacru de reabilitare?
4 - din nou vine vorba de A0 in PPP, care presupun ca va avea acelasi succes precum proiectul A3 Comarnic-Brasov, esuat acum pentru a treia oara. Parca asta ar fi si planul celor de la CNADNR..., esecul.

Da, bine scris, o "tragedie rutiera", de zeci de ani, dar care se masoara in o tragedie economica.