[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

panzer

Conform APO

QuoteObiectul contractului este reprezentat de realizarea pasajului peste DN1A si a rampelor aferente, precum si a bretelelor 7 si 8. Pasajul va fi amplasat pe Centura Bucuresti, intre km 66+540 si km 67+340. Lungime totala a pasajului este de 112,6 m.

^ Cum adica fara bretele?

Ionut


TibiV

Un user de pe MU anunta ca s-a dat drumul la circulatia "pe directa" la giratoriul cu A3.
A modificat corespunzator in Wikimapia:

http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.520775&lon=26.174975&z=18&m=b
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

OMG!

Merci Ionut pentru planuri. Pasajul are o pila pe centrul giratoriului, oarecum oblic pe Dn1A. Adio, subtraversare aici ca si la Chitila ca si la Dn1! Macar ca aici e loc pentru un hobanat f mare pe directia Dn1A.

Mi-am rupt gura degeaba.  >:( Idiotii astia de la CNADNR/CNAIR nu vor sa inteleaga ca prioritatea trebuie sa o aiba traficul local. La fel ca si Dn7, Dn1A este acum vesnic condamnata la cozi interminabile la ore de varf. Chitila, Mogosoaia, Buftea, traficul de Targoviste, toti vor avea 1h de asteptat dimineata sa treaca de intersectiile cu DNCB. Halal gandire. High Quality Road pe dracu! Iar aici nu ii incurca nici linia CF, ii incurca doar incompetenta lor.

Inca odata DNCB este gandita ca si DOP pentru Bucuresti si imprejurimi. Eventual solutii pentru tranzit se vor gasi (DNCB Sud-ul mai bine facut, A0 poate) dar amaratii care vor sa ajunga la Bucuresti vor fi vesnic blocati de un giratoriu!!! Asta in conditiile in care DNCB Nord este acum proiectat cu vreo 10 giratorii.

Eu unul nu pot sa inteleg cum DNCB-ul isi pierde prioritatea la fiecare drum comunal si o castiga la drumuri cu trafic substantial!

Din pacate rusinea DNCB continua chiar si cand se anunta investitii, acestea fiind proiectate idiotic.

MRS

^^@Tibi
Confirm la A3/DNCB - DNCB spre DN2 are sens separat functional


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

AdrianB1

Semi-functional, ca se mergea foarte incet in coloana pe unica banda, in timp ce pe banda a 2-a spre giratoriu era aproape pustiu. Verificat azi-dimineata pe la 9:30.

rocklee


GDPR

Continua lucrul la zidul de sprijin de la apeduct:


Okesz

In ritmul acesta podul de peste apeduct nu va fi gata nici la iarna.
Lucreaza incomparabil mai lent decat toamna trecuta cand in ca. 2 luni au facut aproape tot ce se vede acum.

Daca continua asa, abia peste vreo luna vor termina devierea ca sa se poata apuca de zona centrala a podului.
Dupa amiaza coada creata din cauza ingustarii de la acest santier tine pana pe la giratoriul de la Dragomiresti pe care o blocheaza complet...

La fel inainteaza si cu rigolele intre Technologica si Dragomiresti, adica ca. 10-15 m/zi....si mai ai vreo 2 km.

ticker

#1149
Quote from: panzer on June 13, 2017, 03:16:53 PM

^ Cum adica fara bretele?

Adica pasajul nu e complicat, neavand bretele ridicate pe piloni, acestea ramanand la cota drumului.

Dan_s

Compania de Drumuri monteaza parapete de beton pe Soseaua de Centura a Capitalei in zona pasajului Otopeni
QuoteCompania de Drumuri a inceput lucrarile de montare a separatorului de sens (parapete tip New Jersey) pe Centura de Nord a Bucurestiului in zona DN1-Podul Otopeni, intre noile sensuri giratorii construite in aceasta primavara pe sectorul Tunari-Mogosoaia.

Intersectia din zona Pasajului Otopeni, a fost reconfigurata in luna aprilie a acestui an, prin construirea celor doua noi sensuri giratorii pe Centura de Nord a Capitalei, la km 69+031 si la km 1+277.



Sursa: Hotnwes

medicul de garda

#1151
^^

Adica trei sferturi din bretelele necesare au fost deja realizate cand au largit DNCB. La realizarea drumului nou dintre Mogosoaia si Chitila, au lasat spatiul necesar pentru pasaj, ca sa nu mai fie nevoie sa deviezi traficul. Practic in afara de pasajul propriu-zis + rampe, singura lucrare la sol necesara e realizarea bretelei dinspre Bucuresti spre Otopeni, cu exproprierea unei bucati din parcarea benzinariei Mol si devierea traficului pe acolo pentru a incepe constructia rampei estice a pasajului.
Trust me, I'm an east-european doctor!

AdrianB1

Intersectia de sub A1 a fost blocata azi intr-un hal greu de imaginat: coada de masini incepea de la urcare pe podul de la Chitila. Ca efecte secundare, intrucat giratoriul de la Dragomiresti era complet blocat coada in Dragomiresti spre giratoriu avea cativa kilometri. Probabil din cauza Waze, drumul pe la Joita-Sabareni care e practic paralel cu centura era plin de tiruri in coloana.

Cei care au marcat giratoriile de intoarcere de pe centura dintre Mogosoaia si Otopeni sunt niste imbecili. Acolo doar se intoarce si nu foarte mult, nu are nici un sens sa il marcheze ca un cerc ci banda 1 sa continue inainte si banda a 2-a sa permita intoarcerea sau continuarea inainte, conform marcajelor idiotilor de pe banda 1 se poate intoarce in giratoriu putand provoca tamponari cu vehiculele de pe banda 2 care vor sa mearga inainte. Am mentionat ca sunt cretini?

rocklee

#1153
ieri am primit cateva imagini de la un prieten cu montarea parapetilor de beton in zona  podului  stefanesti ....intersectia DNCB A1










panzer

Din cauza parapetilot ieri am luat coada spre Otopeni de la Tunari. 35 minute intr-o zona in care nu era niciodata coada.

De muncit munceau 3 persoane. Era blocata cate o banda pe fiecare sens. O masina incarcata cu 4 parapeti astepta.

Cand am ajuns acasa am vazut si stirile:
QuoteLucrările în această zonă se vor executa etapizat şi urmează să se termine până la sfârşitul anului.
Curat etapizare, nu? 7 luni pentru 800m de parapeti? Citatul este la fel fie ca il vezi in adevarul sau pe hotnews sau oriunde a mai fost preluat.