Caile ferate ale Europei

Started by ciprebbe, May 28, 2015, 11:03:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

Dragut.
Podul de 499m si 200m inaltime este la 1:41:05. Se numeste "Mala Rijeka". Conform Wikipedia constructia viaductului a inceput in 1969 si a durat 4 ani. Un reportaj interesant facut de nemti despre constructia viaductului am gasit aici.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

frunzaverde

Quote from: TibiV on July 28, 2018, 11:44:44 PM
Când a fost construită linia?....

A fost inaugurata in 1976 si electrificata anul urmator.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

#212
Clapham Junction, unde vezi trenuri venind din toate directiile

Aici se vad mai ales trenuri SouthWestern

Observati si lipsa catenarei, alimentare electrica cu "a treia sina".

(GPS)


(GPS)


"Serviciul" Southern catre London Victoria. Southern mi se pare mult mai confortabil decat Southwestern. Pacat ca merg pe trasee diferite, nu ai de ales.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#213
Un soi de luminoschemă publică în gara London Waterloo


Același lucru la London Victoria
(GPS)


Și câteva detalii ale gloriei epocii industriale la gara Victoria, inclusiv coloane ionice făcute din metal..
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#214
Battersea Power Station (de pe coperta Pink Floyd "Animals") vazuta de pe cealalta parte a Tamisei, de la intrarea in gara Victoria. Este in reconstructie impreuna cu intreaga zona, Apple va muta acolo 1400 de angajati pe 6 etaje...

in plan apropiat se vede capatul podului CF peste Tamisa, cu vreo 10 linii.

(GPS)


reed

Azi vin cu trenuri din Germania.Fiind rezident aici folosesc ICE-ul  ocazional cu munca, pentru transfer catre aeroport Frankfurt Pe scurt ICE-ul nemtesc are evident infrastructura separata,in majoritatea zonelor din Germania nedepasind 220 km pe ora,insa in partea de nord cred ca atinge si un pkc peste 300,terenul fiind plat,deasemeni si in sud(Koln,Dusseldorf)
Preturile.sunt super ok(cca 28 eur pentru 120 km,insa prefer mereu sa iau pret.flexibil,asta insemnand ca daca pierd un tren pot sa il iau pe urmatorul fara sa fiu nevoit sa platesc extra sau chiar bilet intreg).
Atasez si niste poze
Componenta trenurilor (GPS)


Pret dus intors (GPS)


Viteza


Frankfurt (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Un film care pare a fi despre avioane dar e de fapt despre cai ferate de mare viteza in Europa. Dati share daca va pasa

https://www.facebook.com/greenpeacenederland/videos/10155217595951467/

Europiu

Quote from: reed on August 25, 2018, 09:30:36 PM
peste 300,terenul fiind plat,deasemeni si in sud(Koln,Dusseldorf)

Eh... Köln/Düsseldorf țin de vest. Dar nu asta voiam să spun. Sunt sigur că frunzaverde ne poate da detalii mai exacte, dar linia Frankfurt-Köln a fost upgrade-uită cam acum vreo 15 ani ca să ducă ICE-uri la 300 km/h.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

reed

voiam sa spun vest si catre nord berlin,dar nah...berile scriu gresit cateodata.Multumesc de corectie :lol:

Ionut

Polonia incepe modernizarea infrastructurii feroviare din regiunea Oświęcim

Viceprim-ministrul Poloniei, Beata Szydło, si Ministrul Infrastructurii, Andrzej Adamczyk, au semnat contractul pentru demararea investitiei privind lucrarile de modernizare a infrastructurii feroviare din orasul Oświęcim si regiunea sa. In cadrul ceremoniei, au fost prezentate si planurile pentru modernizarea garii. Lucrarile de constructie vor fi realizate pana in 2021. "Acest contract reprezinta cea mai mare investitie din programul de modernizare a PKP PLK pentru aceasta regiune si este unul elementele politicii guvernului privind dezvoltarea transportului feroviar," a declarat ministrul Andrzej Adamczyk.

Reprezentantii PKP PLK au semnat un contract in valoare de 116,6 milioane de euro pentru modernizarea liniei Oświęcim – Czechowice Dziedzice, proiect implementat in cadrul Programului Operational pentru Infrastructura si Mediu. Valoarea intregului proiect este de 190 milioane de euro. Pe langa modernizarea liniilor, in lungime totala de 20 km, proiectul include instalarea de noi dispozitive pentru controlul traficului si lucrari de inginerie, reconstructia si modernizarea a 14 treceri la nivel in sase orase, dar si modernizarea a 46 de structuri de inginerie civila. De asemenea, pe sectiunea Oświęcim – Czechowice Dziedzice, se vor moderniza platformele fiecarei statii si vor fi adaptate pasagerilor cu dizabilitati. In cadrul proiectului de modernizare a garii Oświęcim, se vor implementa lucrari de reconstructie, iar pasajul pietonal si ascensoarele vor oferi un acces facil tuturor pasagerilor. De asemenea, platformele garii se vor extinde la 400 metri.

Dupa finalizarea lucrarilor de modernizare, trenurile de pasageri vor putea circula cu viteze de 120 km/h, iar cele de marfa, cu 80 km/h.

Orasul Oświęcim este situat in voievodatul Polonia Mica, in partea de sud a tarii, aflat la o distanta de 50 km de Cracovia. Acesta are conexiuni feroviare catre Cracovia si Katowice, iar serviciile feroviare internationale sunt oferite catre Viena si Praga.



ClubFeroviar.ro

Ionut

BEI sustine modernizarea Fehmarnbelt in Danemarca

Holdingul Sund Og Baelt ar putea primi fonduri din partea BEI. Banca ia in considerare acordarea unei finantari in valoare de 200 de milioane de euro pentru tunelul Fehmarnbelt care leaga Danemarca de Germania. Proiectul implica imbunatatirea legaturii feroviare catre tunelul Fehmarnbelt pe teritoriul danez. Proiectul in valoare de 700 de milioane de euro consta in modernizarea liniei de cale ferata de acces de pe teritoriul danez dintre Ringsted si Rødby, care face legatura cu viitorul tunel Fehmarnbelt.

Proiectul de modernizare include cresterea vitezei pe linie la 200 km/h pentru trenurile de calatori, electrificarea liniei, constructia unei linii duble pentru intreaga sectiune si dotarea liniei cu Sistemul European de Management al Traficului Feroviar (ERTMS) Level 2 baseline 3. Proiectul se afla pe Coridorul Retelei de Transport Trans-Europene Centrale Scandinavia-Mediterana. Legatura Fehmarnbelt va consta intr-un tunel subacvatic cu o lungime de 18 km care este cel mai lung astfel de tunel rutier si feroviar din lume.

Bugetul lucrarilor de constructie pentru tunelul Fehmarnbelt este de 52,6 miliarde de coroane daneze (7 miliarde de euro). Dupa 8,5 ani, cand va fi finalizata legatura Fehmarnbelt, trenurile electrice vor fi capabile sa circule cu o viteza de 200 km/h.

ClubFeroviar.ro

cristi5

#221
Proiectul HSR din UK este tot mai criticat



https://www.bbc.com/news/uk-16473296


Si in general despre proiecte in care se pompeaza bani/resurse si tot nu merg. Ca masina pe care refuzi sa o schimbi. Sau relatia

http://www.bbc.com/capital/story/20180914-the-trick-to-learning-when-to-cut-your-losses

Ionut

Polonia a primit finantare UE pentru programul de modernizare a trecerilor la nivel



Comisia Europeana a acordat companiei PKP Polskie Linie Kolejowe o cofinantare in valoare de 46,4 milioane de euro (200 de milioane de zloti) pentru implementarea programului de modernizare a trecerilor la nivel, conform Programului Operational pentru Infrastructura si Mediu 2014-2020 al Poloniei. In data de 24 septembrie, PKP PLK a semnat un contract pentru aceasta cofinantare cu o valoare totala de 256,7 milioane de zloti (59,5 milioane de euro) si o finantare UE de 194 milioane de zloti (EUR 45 milioane). Trecerile la nivel modernizate vor avea noi functii de siguranta, inclusiv bariere si semafoare care sa asigure atat siguranta pasagerilor, cat si pe cea a pietonilor si soferilor. Trecerile la nivel selectate vor fi echipate cu sisteme noi de semnalizare luminoasa, precum si sisteme noi de monitorizare. Pe langa inlocuirea sau asamblarea de noi echipamente, vor fi inlocuite si segmente de linie de cale ferata si partea carosabila a drumurilor rutiere aferente.

Conform programului, PKP PLK va moderniza 182 de treceri la nivel aflate pe 73 de linii de cale ferata. In prezent, se desfasoara lucrari la 62 de treceri la nivel. Efectul investitiei va consta in cresterea nivelului de siguranta in traficul feroviar si rutier, dar si eliminarea limitelor de viteza existente in zona trecerilor la nivel. Conform proiectului, 121 de calatorii vor fi securizate cu semnalizare automata de trecere la nivel. Pentru cele 61 de treceri ramase, echipamentul uzat va fi inlocuit cu dispozitive moderne. Pentru majoritatea trecerilor la nivel modernizate (132 de unitati), pe langa inlocuirea sau asamblarea de echipamente noi, autoritatile au in plan si modernizarea infrastructurii rutiere.

De asemenea, vor fi instalate noi dispozitive moderne de control la distanta. Astfel, informatii cu privire la starea acestor echipamente vor fi intotdeauna disponibile dispecerului de trafic care este responsabil cu circulatia in siguranta a trenurilor. Aceste informatii sunt afisate si mecanicilor pe panourile de avertizare amplasate pe linie inaintea trecerilor la nivel. Acest lucru permite reducerea timpului de reactie din partea persoanelor responsabile cu operarea in siguranta a trenurilor in cazul in care apar probleme.

ClubFeroviar.ro

Ionut

DB va investi 825 mil euro pentru reabilitarea unor linii de mare viteza

Pana in 2023, Deutsche Bahn va investi 825 de milioane de euro pentru reabilitarea liniilor feroviare de mare viteza Hanovra – Würzburg si Mannheim – Stuttgart. In total, DB va moderniza 722 de km de linie si va instala 1,1 miliarde de traverse noi. 640 de milioane de euro vor fi investiti pentru reabilitarea liniei de mare viteza Hanovra – Würzburg. Incepand cu 2019, DB va lansa lucrarile pentru inlocuirea a 532 km de sina, 224 de macazuri si 800.000 de traverse noi, precum si 500,000 de tone de balast.

Reabilitarea acestei rute va fi implementata in mod succesiv in patru etape. Anul viitor, lucrarile vor fi demarate pe sectiunea Hanovra-Göttingen, in 2021, sectiunea Göttingen-Kassel va fi dotata cu sine noi, iar in 2022 si 2023, vor fi demarate lucrarile pentru sectiunile Fulda-Würzburg si Kassel-Fulda. Incepand cu 2020, DB va lansa si lucrarile de reabilitate pentru linia de mare viteza Mannheim – Stuttgart care, conform estimarilor, vor fi finalizate in 205 zile. Lucrarile se vor concentra pe reabilitarea a 190 de km de linii si a 54 de macazuri. Vor fi instalate 200,000 de tone de balast nou si 315,000 traverse de beton noi. Aceste lucrari necesita investitii de 185 de milioane de euro.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Noi investitii europene pentru transportul durabil si inovator

Comisia Europeana a propus o investitie de 695,1 milioane de euro pentru 49 de proiecte cheie pentru dezvoltarea infrastructurii de transport durabil si inovator. Investitia va debloca 2,4 miliarde de euro sub forma de cofinantare publica si privata. 103,6 milioane de euro vor fi alocate pentru modernizarea retelei feroviare, legaturilor maritime, porturilor si cailor navigabile interioare. Cea mai mare parte a finantarii, in valoare de 290,3 milioane de euro, va fi directionata catre modernizarea managementului traficul aerian european, in timp ce 209,5 milioane de euro vor fi alocate proiectelor inovatoare si noilor tehnologii de transport. Pentru sustinerea proiectelor selectate, Comisia Europeana continua sa sprijine obiectivele specificate in pachetul privind Mobilitatea Curata.

ClubFeroviar.ro