News:

.

Main Menu

Caile ferate ale Europei

Started by ciprebbe, May 28, 2015, 11:03:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

Constructorul pentru lucrările civile în principal vor fi niște turci. Nu foarte cunoscuți dar specializați pe CF și metrou.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

#76
Trenul copiilor de la Budapesta, 11 km inclusiv semnale, tunel, gari cu 2 cai, trenuri care fac cruce, bilete, tot tacamul.



Locomotiva Faur



operat de copii (mai putin mecanicii si sefii de gara)



"Cruce"



Cadru natural foarte pitoresc (dealurile din Buda, o suprafata mare de padure pastrata pt agrement)



Iar la capat de linie (Széchenyi hegy) un tren cu cremaliera coboara in oras



Mai exista in apropiere un telescaun (sau similar) care din pacate nu era operational. Oricum, rasfat pt pasionatii de transport pe sina si cablu :)

mr.L

Operatorul bulgar BDZ ridica in premiera vitezele maxime de circulatie a trenurilor de calatori la 140km/h, conform noului mers anuntat a intra in vigoare in luna decembrie a acestui an.

Este vorba despre prima portiune din linia Plovdiv-Dimitrovgrad-Svilengrad, pe care vor circula cu aceasta viteza inclusiv cateva trenuri de rang inferior.

frunzaverde

Quote from: mr.L on September 18, 2016, 01:43:32 PM
Operatorul bulgar BDZ ridica in premiera vitezele maxime de circulatie a trenurilor de calatori la 140km/h, conform noului mers anuntat a intra in vigoare in luna decembrie a acestui an.

Inainte aveau 130 viteza maxima cu autorizatie speciala pentru mecanici si instructie speciala de miscare si 110 in conditii normale.
Ai idee daca pe liniile de 140 km/h se mentin conditiile speciale? Sau 140 devine "noul 110"?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

mr.L

#79
Vitezele au fost observate de mine in livretul BDZ valabil din decembrie 2016.

Avand in vedere faptul ca vorbim de sectiile pe care au fost efectuate deja probe la +160km/h , coroborat cu faptul ca vitezele de 140km/h din livret apar si la unele din trenurile de rang inferior (un fel de accelerat, ca la personal viteza maxima e 120km/h), nu pot decat sa fiu sigur ca se va circula cu 140km/h, foarte probabil cu Siemens Desiro. Trenurile internationale, si cele formate din compuneri clasice care merg spre Svilengrad, sunt limitate la 130km/h.

,,Liniile de 140km/h'' sunt practic cele construite si inaugurate recent, adica cele ce presupun 160km/h pentru trenurile normale si 200km/h pentru tilting. Ei vor merge doar cu 140km/h, si nu cu mai mult, pentru ca asta e materialul rulant cel mai performant de care cei de la BDZ dispun in prezent:

https://de.wikipedia.org/wiki/BD%C5%BD-Baureihe_30




Ionut

345 mil euro pentru proiectele feroviare din sud-estul Poloniei

Conform Programului National Feroviar al Poloniei, 1,5 miliarde de zloti (345,5 milioane de euro) sunt alocati pentru 12 proiecte feroviare in Voievodatul Podkarpackie (sud-estul Poloniei). In plus, exista alte 7 proiecte estimate la 930 de milioane de zloti (214 milioane de euro). In total, 19 proiecte sunt evaluate la 2,4 miliarde de zloti (553 de milioane de euro).



Unul dintre cele mai importante proiecte feroviare in aceasta regiune este modernizarea Liniei E30, pe sectiunea Cracovia – Rzeszów, care sa permita trenurilor sa circule cu o viteza de 160 km/h. Pana in 2017, administratorul infrastructurii din Polonia PKP PLK va finaliza sectiunea Ropczyce – Sędziszów pe linia E30, iar pana in 2018 vor fi finalizate lucrarile pentru sectiunea Rzeszów – granita.

Cele 12 proiecte feroviare ale PKP PLK in Voievodatul Podkarpackie includ modernizarea Liniei E30, pe sectiunea Cracovia – Rzeszów, (faza III), electrificarea sectiunii Lublin – Stalowa Wola Rozwadów, lucrari pe linia Stalowa Wola – Tarnobrzeg/Sandomierz – Ocice/Padew, revitalizarea sectiunilor feroviare pe cinci linii – Nr. 106, Nr. 108, Nr. 25, Nr. 91, Nr. 71, constructia legaturii feroviare intre Jedlicze si Szebnie. In plus, compania va investi in legaturile feroviare transfrontaliere pe sectiunile Medyka – Mościska si Werchrata – Rawa Ruska.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Albania lanseaza un proiect feroviar finantat de BERD

Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare ia in considerare un imprumut suveran de pana la 36,87 de milioane de euro pentru Caile Ferate Albaneze pentru finantarea proiectului feroviar de infrastructura. Proiectele implica reabilitarea unei linii feroviare de 34,7 km intre Terminalul de Transport Public Tirana (PTT) si orasul Durres si constructia unei noi legaturi feroviare pentru conectarea cu Aeroportului International Tirana.



Imprumutul bancar va fi folosit pentru cofinantarea lucrarilor de constructii si supravegherea lucrarilor intregului proiect. Proiectul face parte din Ruta 2 a Retelei Centrale a Balcanilor de Vest care leaga orasele Podgorica din Muntenegru de Vlore in Albania si a fost stability ca extensie indicative a TEN-T catre reteaua feroviara centrala a Balcanilor de Vest. Implementarea proiectului va fi supravegheata de catre Centrul de Implementare a Proiectului care include membrii companiei, Ministerul Transportului si Infrastructurii si alti actionari relevanti.

ClubFeroviar.ro

Ionut

A fost semnat ultimul acord de finantare in cadrul Shift2Rail

Joint-venture-ul Shift2Rail (S2R JU) a anuntat ca ultimul acord de finantare in cadrul cererilor de propuneri pentru 2015/2016 a fost semnat. Toate proiectele sunt acum operationale si colaboreaza pentru furnizarea de solutii inovatoare. Ceilalti 27 de membri ai S2R JU au depus propuneri de proiect pentru a acoperi toate cele 13 domenii disponibile pentru ei. Valoarea activitatilor care vor fi realizate de catre Ceilalti Membri S2RJU in urmatorii trei ani este de 142 de milioane de euro, suma cofinantata de S2R JU cu pana la 63 de milioane de euro. Aceste proiecte, care au inceput pe 1 septembrie, sunt acum in faza incipienta. Aplicantii pentru cererile de propuneri deschise pentru non-membrii JU au acoperit 14 domenii din cele 15 disponibile. Valoarea activitatilor care vor fi realizate de catre consortiul castigator se ridica la 25 de milioane de euro si va fi finantata de S2R JU cu pana la 100% din costurile eligibile. Aceste proiecte au fost initiate intre 1 octombrie si 1 noiembrie 2016.



Cu primele sale cereri de propuneri, S2R JU a lansat activitati R&I complementare in valoare de 167 de milioane de euro si planuieste sa aloce 88 de milioane de euro pentru realizarea lor. Un total de 454 de participanti au aplicat pentru diferite domenii disponibile atat in cadrul cererilor deschise, cat si in cadrul cererilor desemnate pentru Membrii, din care 25% sunt intreprinderi mici si mijlocii. Numai in proiectele finantate prin cereri de propuneri deschise peste 30% dintre participanti sunt intreprinderi mici si mijlocii.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Oare nu o fi util si pentru noi sa ne "intepam" la acest coridor? Nu stiu, intreb...




Acord semnat pentru coridorul de transport Marea Neagra – Marea Baltica

Ucraina si Belarus au cazut de acord sa isi sporeasca cooperarea in sectoare precum transporturile si industria pentru a profita de pozitiile lor geografice si complementaritatea companiilor, in timpul comisiei integuvernamentale Belarus-Ucraina privind comertul si cooperarea economica in Minsk. Cele doua parti au fost de acord sa dezvolte un coridor de transport care sa lege Marea Neagra de Marea Baltica via Ucraina si Belarus si sa stabileasca noi legaturi de transport de marfa intre tari.



,,Prezenta coridoarelor de transport importante are un efect multiplicator asupra economiei. Inseamna dezvoltarea logisticii, infrastructurii, porturilor, fabricilor de procesare si crearea de locuri de munca noi", a declarat prim-ministrul adjunct al Ucrainei, Gennady Zubko. Comisia interguvernamentala a cazut de acord sa dezvolte productia de masini agricole in Belarus si echipamente in Ucraina, a declarat Zubko, adaugand ca cei doi vecini din sfera exsovietica iau in considerare si posibilitatea de a produce impreuna echipamente feroviare, vehicule motorizate comerciale, vagoane de metrou si scari rulante.

ClubFeroviar.ro

dr4qul4

Probabil e pe ecartament sovietic. Mai greu sa ne intepam la el
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mr.L

NU se inteapa nimeni la el. Coridoarele au rolul de a dezvolta zone, porturi, in cazul asta este vorba despre Odessa.Nu se inteapa Constanta de la CIV la coridorul pe care este amplasat Varna.

Ionut

Cam ce trebuie pentru HSR...
Observati constructorii. Mda. Ma enervez deja cu stirile astea.




Contracte de 1 miliard de euro pentru prima faza a HS2

La 15 noiembrie, Secretarul de Transport din Marea Britanie Chris Grayling a anuntat companiile ca au fost acordate contractele de lucrari din cadrul Fazei I a HS2.
• Zona sudica – CS JV (Costain Group Plc, Skanska Construction UK Ltd)
• Zona centrala – Fusion JV (Morgan Sindall Plc, BAM Nuttall Ltd, Ferrovial Agroman (UK) Ltd)
• Zona nordica – LM JV (Laing O'Rourke Construction Ltd, J Murphy & Sons Ltd)

Aceste contracte insumeaza 900 de milioane de lire (peste 1 miliard de euro) si acopera in intregime Faza I. Lucrarile includ investigatiile arheologice, eliberarea santierului si stabilirea componentelor constructiei inainte de inceperea lucrarilor de constructii civile principale. In aceeasi zi, Secretarul de Transport a confirmat cea mai mare parte a rutei HS2 preferate din Crewe catre Manchester si din West Midlands catre Leeds. ,,Am publicat o documentatie a comenzii, High Speed Two: din Crewe catre Manchester si din West Midlands catre Leeds si mai departe si hartile complementare care stabilesc detaliile rutei preferate din Crewe catre Manchester si din West Midlands catre Leeds cu jonctiuni pe reteaua existenta. Aceasta este cunoscuta ca HS2 Faza 2b", a declarat Grayling.

ClubFeroviar.ro

Ionut

A fost acordat contractul pentru Terminalul International Waterloo

Network Rail a acordat Skanska, in colaborare cu Aecom, Colas Rail si Mott MacDonald, contractul privind proiectarea si constructia Waterloo si South West Upgrade pe reteaua South West Trains in Sudul Angliei. Valoarea totala a contractului este de 453 de milioane de lire (523 de milioane de euro). Partea Skanska din contract este de 165 de milioane de lire (190,4 milioane de euro). Proiectul include lucrari de proiectare si constructie pentru repunerea in folosinta a Terminalului International Waterloo, modificarile peroanelor la statia Waterloo si imbunatatirea statiilor si sistemelor feroviare.



Ruta Wessex este parte a retelei sud-vestice care leaga terminalul la statia Waterloo, una dintre cele mai aglomerate statii britanice, de coasta sudica si legaturile feroviare dintre acestea, oferind legaturi mai bune pentru milioane de calatori. Cu accent pe inovare, durabilitate si colaborare, echipa consortiului pune la dispozitie experienta internationala pentru livrarea unei linii imbunatatite care va creste capacitatea cu 30% si va proteja reteaua pe viitor. Proiectul va fi finalizat in aprilie 2019.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Polonia semneaza contract pentru segmentul feroviar Katowice – Cracovia

Administratorul de infrastructura feroviara din Polonia, PKP PLK si Torpol au semnat contractul pentru modernizarea sectiunilor feroviare Katowice – Kraków si Kraków Mydlniki – Kraków Główny Towarowy, in aglomerarea Katowice. Aceste sectiuni fac parte din linia feroviara E30. Valoarea contractului este de 300 de milioane de zloti (67,6 milioane de euro) si este sustinuta printr-o cofinantare UE pentru facilitarea transportului feroviar in cadrul aglomerarii si transportul regional si de mare distanta. Lucrarile de modernizare sunt programate pentru sfarsitul lui 2016 si vor fi finalizate in 2018. Finalizarea liniei feroviare Katowice – Cracovia este planificata pentru 2020.

,,Implementarea proiectului nu numai ca va reduce timpul de calatorie dintre Katowice si Cracovia, ci va imbunatati comunicarea in aglomerarea Katowice. Ne concentram pe dezvoltarea proiectelor feroviare in zonele urbane, iar investitiile noastre vor depasi 2 miliarde de zloti (451 de milioane de euro) in capitala Voievodatului Małopolska. Proiecte similare vor fi implementate in Varsovia, Poznan si Rzeszów," a declarat Ireneusz Merchel, Presedintele Consiliului de Administratie. Un proiect important in Cracovia implica constructia viaductului feroviar care va inlocui trecerile la nivel pe strada L. Rydel, imbunatatind siguranta transportului feroviar si public. Pe intreaga ruta, PKP PLK va reconstrui 5 viaducte feroviare, proiect care implica 17 km de linie si aparatele de control al traficului.

ClubFeroviar.ro

cezar-mario2012

 Hai să vedem și lucruri concrete, o să postez niște filme de pe TUBE cu ce mai fac ,,faliții" de greci:

1. Primul film este o prezentare a tuturor proiectelor de modernizare a căilor ferate Elene:

https://youtube.com/v/49QOh73x6r8

2. Proiectul de realizare a liniei Kiato - Psathopyrgos:
- sectțiunea Kiato - Rododafni

https://youtube.com/v/Vuy_anFFJnM

- secțiunea Rododafni - Psathopyrgos

https://youtube.com/v/VB4TUOqSsU8

3. Proiectul Tithorea - Domokos:

https://youtube.com/v/IUkTnzdAJVI

4. Proiectul Polikastro - Idomeni:

https://youtube.com/v/B7hOg8Mgtc0

5. Complex și triaj Thriassion:

https://youtube.com/v/g13B87Qj1pk

https://www.youtube.com/channel/UCyh_l5hFmYlBUgGrOyiIlEw

  NOTĂ: filmele sunt de pe canalul constructorului, posibil să existe și alte proiecte. Aceste proiecte sunt finanțate din fonduri UE 2014-2020.