[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rocklee

voi face o iesire ..pina la timisoara ...pote ajung si pana . la bucuresti   ...cat de curand ...vreau sa ajung la ciurel splai  ... :D

horatiu.cosma

Daca e sa largim orizonturile pe toate domeniile discutate pe forum, in Bucuresti se poate merge la metrou, parcurile si lacurile ce se restaureaza, centrul vechi, piata Sudului, Ciurel(si probabil mai sunt, dar nu le stiu pe toate). Nu ne suparam daca va bateti mai multi pe fiecare santier. Eu cel putin inca nu am auzit povesti ca am luat "painea" altora pe A10, si chiar pe A3, nu am avut probleme cu colegii clujeni :).

danutzu_1069

Da, la A3, ma bag si eu,, mai ales ca e la o aruncatura de băț față de firma unde lucrez.
Sau, ma rog, mai multe bețe...
De fapt o padure, numita Andronache.  :D


Am curajul sa estimez ca aici, pana la sfarsitul anului, toate structurile vor fi pe pozitii, inclusiv toate grinzile la locul cuvenit.

Ionut

Guys, folositi topicul de proiecte din Bucuresti (cel generic). Mergem si la sedinte foto pe centura. :lol:

Telvanni

TibiV te rog sa primesti aprecierile mele pentru efort.

Putem sa aproximam data finalizarii proiectului?

dr4qul4

Daca lucrurile se misca in acelasi ritm, vom avea:
- deschidere partiala (1 sau ambele poduri de la nivelul Dambovitei) pana la alegerile locale de anul viitor.
- deschidere finala in iarna lui 2017 (Pasajul mare, reabilitare NG, constructie noul NG, inclusiv modernizare Iuliu Hateganu)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: Telvanni on September 22, 2015, 12:12:42 PM
Putem sa aproximam data finalizarii proiectului?

Marea problemă este prelungirea Bd. N.Grigorescu la sud de Dâmbovița.
Terasamentul nou se oprește la intersecția cu I.Hateganu, găsești multe poze pe la pagina 15.
De acolo ai acum str.I.Hateganu, o stradă cu 2 benzi, betonata şi foarte proasta.
Indiferent că o lărgesc pe asta sau că fac un nou traseu pt. N.Grigorescu, fără această prelungire pasajul îşi pierde 75% din utilitate.
Şi din păcate până acum nu au mişcat NIMIC pentru asta.
Deci nu pot să avansez nici un termen pentru finalizarea intregului proiect.

Din momentul din care se apucă de prelungirea N.Grigorescu (fie în Vitan-Barzesti, fie în Oltenitei, nici asta nu ştim sigur...) ar trebui să dureze maxim un an.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

NG se va prelungi catre Vitan Barzesti. Strada Iuliu Hateganu face parte din Inelul median de circulatie si ar trebui modernizata.
Nu au decat 1 km si loc destul acolo. In plus, nu au nici foarte multe utilitati de relocat.  Din momentul in care se incepe lucrul acolo, in 6 luni va fi gata. Au un gard de mutat 15 metri (al UM) si un debleu de 2-3 m adancime (terenul UM este mai sus ca strada).

Sunt sigur ca proiectul inelului median este mai vechi de Revolutie, altfel nu s-ar explica "viziunea" celui care a facut Vitan-Barzesti pe 3 benzi pe sens intre Iuliu Hateganu si Oltenitei

NG nu poate fi prelungit catre Oltenitei direct deoarece ar intra pe teritoriul Popestiului si atunci s-ar incurca in hartogarie.

Inelele de circulatie:



PS. va rog sa ignorati tunelul de pe sub parcul Tineretului,inelul principal va merge pe la pasajul de la Piata Sudului (dar pt prezentare da bine sa rotunjesti)

PPS. in schimb, se observa clar cum inelul Median face dreapta pe Iuliu Hateganu (desi pt amorul artei puteau trece pe sub Rin)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

dr4qula,

Cand am vorbit despre iesirea in Oltenitei am spus asa: "fie în Vitan-Barzesti, fie în Oltenitei, nici asta nu ştim sigur..."
Asta cu iesirea in Oltenitei o am din doua surse, este drept ca nici una beton...

Una din surse este un user de pe metrouusor care a spus ca a auzit si aceasta varianta de la niste persoane din Popesti...

Cealalta este un paznic cu care am vorbit chiar eu acum vreo doua luni. Omul are postul undeva langa intersectia I.H. cu N.G., sunt niste utilaje pitite undeva in spatele copacilor (desi nu au legatura directa cu santierul nostru).
Ei bine, omul mi-a povestit (stimulat de doua tigari "in plus" pe care intamplator le aveam in pachetul meu :D) ca zilele alea fusesera mai multi mahari de la primaria Bucuresti si de la primaria Popesti, cu planuri si harti, si tot discutau despre traseu.
Omul zicea ca el nu a stat "in gura alora", dar din ce-a inteles se gandeau sa ajunga langa benzinaria Petrom de langa capatul tramvaielor de la Romprim.

Deci stiu despre asta doar la nivel de barfe...
Dar este ingrijorator ca nu se misca nimic de la punctul unde se termina noul terasament spre Vitan-Barzesti. Este clar ceva nu e in ordine acolo, dar nu stiu ce... :(

P.S.
Intamplator, si Oltenitei are 3 benzi pe sens intre benzinaria aia si Vitan-Barzesti.... Poate tot o "viziune" ?... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Eu nu sunt de acord cu varianta asta, ultima. Si ce rezolva daca ajunge langa Petrom? Unde are continuitate?
Plus ca tot langa Petrom este si capatul tramvaiului care "taie" sensul de circulatie spre BIG.
Si inca ceva, unde se termina acum proiectul, este in lunca Dambovitei. Daca vrei sa iesi la Petrom trebuie sa o iei drept... in sus, treci prin curte UM, treci prin zona aia ingradita (despre care am discutat pe MU), demolezi multe case, sau tai multi copaci, ca sa iesi in Oltenitei.
Sii ce treaba are Primaria Popesti Leordeni? Nici macar nu trece pe teritoriul lor.

TibiV

Evident ca ar fi o varianta mai proasta si cumva ilogica...
Traseul "natural" de scoate in Vitan Barzesti exact pe traseul str.I.Hateganu, asa cum este planul initial.
Varianta Oltemitei nu imi place nici mie, doar v-am spus ca se zvoneste despre aceasta posibilitate...

Iar primaria Popesti am inteles ca are o strada (drum de pamant in prezent) amplasata in spatele serelor, paralela cu serele,  si ca ar vrea sa o modernizeze si sa o duca undeva in zona intersectiei N.Grigorescu-I.Hateganu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

haideti sa nu amestecam lucrurile.

Inelul median (proiectul primariei Bucuresti) va continua pe Iuliu Hateganu.


Nimic nu impiedica Primaria Popesti sa faca un nou drum prin care sa se conecteze la Splai (drum care logic ar fi sa iasa la Posta). Dar deja vorbim de un alt proiect (al carei principala piedica o vad virajul la stanga pentru sensul NG-Popesti, deoarece Primaria Bucuresti nu va fi niciodata de acord ca la coborarea de pe pasaj sa urmeze un viraj la stanga)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Evident ca e alt proiect, dar am raspuns la întrebarea ce legătură are primăria Popesti.
Dacă vor sa facă strada aia, ultimele câteva sute de metri vor fi pe teritoriul Bucuresti, si trebuie să găsească soluția de conectare..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Am uitat sa va spun, ca la cele 3 pile, s-a betonat partea inferioara.
Urmeaza cofrarea partii superioare aia cu multe curburi.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)