[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TibiV

Si stalpul asta a fost revopsit...

... si este evident ca se sprijina pe borne de beton noi-noute...

LInia asta duce..

... la Gura Ialomitei

Vedere spre vest, spre CET Sud


Si acum trecem la LEA no.2



Langa asta nici macar nu au defrisat



Au vopsit stalpul, care a ramas insa pe vechile borne din beton
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV


Si pe frunze sunt stropi de vopsea

LEA asta este mai ciudata, cu doua placute...

Un circuit duce la Calarasi...

... si unul la Slatina

Au inlocuit si bilele alea alb/rosii de pe cabluri





Din pacate, la LEA cvadrupla de 110 kv nu au facut nimic...

... nici macar o defrisare... Dar asta nu este a Transelectrica, ci a ENEL...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Pornesc inapoi, spre pasaj



In dreapta cele 3 LEA 400 kV revopsite, dar care nu incurcau pasajul.
In stanga LEA 110 kV, care incurca pasajul, dar care este neatinsa

Am ajuns la NG, la breteaua spre Titan

De pe o movila de pamant fac cateva poze cu zona unde ar trebui sa faca ceva cu LEA 110 kV. Rotire de la vest la sud.





La pasaj nimic nou
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Cred ca Transelectrica doar a profitat sa isi faca niste lucrari pe banii PMB. Se observa diferenta intre stalpii nou-vopsiti si cei vechi..






In rest, doar ceva lucrari tot electrice, la iluminatul stradal spre Piata Titan








https://imgur.com/a/l7NWI91
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

#1639
TibiV, nu sunt simple lucrari de schimbare de izolatori si balize, ci asa impune normativul ca izolatia sa fie intarita la traversarile peste drumuri principale. Se vede in ultimele poze ca s-au montat trei izolatori pe fiecare faza in directia traversarii, inainte erau cate 2 montati pe directia conductorilor. La fel la stalpii din partea cealalta a rampei, de la un singur izolator vertical au trecut la doi.
Mie mi se mai pare ca au schimbat acolo si tipul de stalp, de la cel in forma de PI (cu ancore in fata si spate, adica acele fiare ce ieseau din pamant si nu stiai ce e cu ele) la cei in forma de bradut sau "cap de capra" care se observa acum. Nu cunosc exact termenii de la stalpi, sper ca se intelege ce vreau sa zic :D. Dovada ar fi structurile zabrelite ramase insirate pe sol.
E un inceput bun, Transelectrica si-a facut partea de lucrare. Urmeaza ENEL.
Cat despre timpul scurs, au reusit incompetentii sa rezolve cu birocratia in patru ani, e mare realizare.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

danutzu_1069

#1640
@TibiV, cel putin sunt multumit de faptul ca mi-a iesit o poza misto, prima postata...  :lol: :lol:

Si, da, @pefidus are dreptate: Stalpii din imediata apropiere a cailor de comunicare, trebuie sa fie cu 4 borne (fundatii) adica sa se autosustina, trebuie sa fie vopsiti distinct, in cazul nostru alb si rosu, sa aiba bilele alea tot asa vopsite alb si rosu.

In prima poza postata de @TibiV se vede in planul 2 ce tip de stalp a fost. (am cautat si in poze mai vechi)

TibiV

Danutzu are dreptate...
Iar eu trebuie sa imi cer scuze fata de Transelectrica...
Quote from: TibiV on October 15, 2019, 12:54:22 AM
Cred ca Transelectrica doar a profitat sa isi faca niste lucrari pe banii PMB.

Am gasit o poza vehe din august 2016, care explica de ce nu au inlocuit decat stalpii de pe LEA no.1 si no.3 ...
Quote from: TibiV on August 15, 2016, 07:26:09 PM
O privire spre zona unde se vor instala noii stalpi LEA...


Octombrie 2019


Interesant ca au schimbat tipul de stalpi, dar nu i-au facut mai inalti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Azi lucreaza la iluminat sub pasaj dar la iluminat ambiental. (parca astea erau puse?)


Au mai facut ceva si pe la viitoarele trotuare din zonele bretelelor, adica au pus borduri mici pentru delimitare. Probabil urmeaza... betonel...
Se pare ca a fost si un accident semnificativ pe Splai, pe sensul spre Vitan Barzesti...

TibiV

Duminica, 27 octombrie.
In doua saptamani au facut cam 150 de metri de trotuar lat de 1 metru pe breteaua Splai->Titan...
Spre Splai

La relocarea LEA cvadrupla - nimic



Spre Titan, intersectia cu Drumul Lunca Dochiei







Ce frumos se vad noile balize alb-roşii de pe cabluri. Parca vor sa protejeze dronele...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Ma mir ca nu au fugit dupa inaugurare. In rimtmul asta, in vreo 2 - 3 ani, termina tot.

Era in comunism ideea: dati cate putin sa ajunga la toti!

Asa si aici: cine a pornit santierul se poate lauda ca a ajuns munca la generatii intregi !!!

oc7avian

Poate mă fură proporțiile, dar în ultima poză trotuarul pare o provocare pentru persoanele cu dizabilități.

alexandru.vladescu

Trotuarul este prea îngust pentru orice fel de persoane, având în vedere faptul că discutăm despre o construcție nouă, în interiorul orașului. Un trotuar de 2-2,5m+ o pistă de biciclete de 1m care să meargă în paralel, dar la nivelul străzii, încadrată de borduri stânga - dreapta (și față de trotuar și față de stradă, ar fi fost o soluție acceptabilă. Iar din trotuar se puteau lua câte 0,5-0,7m pe alocuri pentru stâlpi... și pentru niște copaci, de ce nu?

voicul

Acum daca proiectul era facut dupa vreo 2013 sa zicem probabil includea si piste de biciclete si altele, dar SF-ul este facut ... probabil e prea SF sa punem si data cand a fost initiat proiectul.
Topicul pe forum a inceput in 2011 cu idee, da cine (mai) stie de cand se gandesc sa faca proiectul.

TibiV

@oc7avian
acolo nici cu un troler nu prea ai avea loc...

Cand am facut pozele m-am gandit ca in capatul trotuarelor alora ar trebuie puse doua indicatoare (imi pare  rau ca nu am talentul altor colegi la desen)...
- indicator 1: interzis accesul persoanelor in scaune rulante
- indicator 2: interzis accesul mamelor cu carucioare pentru gemeni (desi stalpii aia cam in mijlocul trotuarului fac misiunea aproape imposibila si pentru carucioarele uni-baby...)
(indicatoarele astea nu exista inca, dar PMB le face tot mai necesare in tot orasul...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

#1649
You just had to ask!



Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence