[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Am trecut si eu acum o ora pe acolo, dar dinspre Salajan spre Berceni. Cam pe la 6 fix eram la intersectia cu Splaiul.
Trafic destul de mare, dar inca se circula ok pe acolo. Cam 30-40km/h pe Hateganu, dar constant si scapi de 3-5 semafoare, treceri de pietoni si trafic.
In plus, nu e chiar atat de periculoasa intersectia cu Splaiul. Trebuie doar sa ai putina rabdare si sa nu fortezi. Pe Splai se circula cu viteza. Nu e ca in oras.
Am prins si trenul, care facea ceva manevre (intai a iesit, apoi a intrat, inainte sa apuce sa iasa de tot, banuiesc ca a schimbat pinia in CET Sud)
(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

@dr4qul4
Am fost si eu in acelasi inerval orar pe aceiasi directie...
Eram un pic mai in spate la coada de la tren....

Probabil ai vazut o masina oprita pe dreapta, pe Hateganu?  :)

Pentru a contracara viteza mare de pe Spai, solutia este foarte simpla.... limitatoare de viteza, vreo doua relativ apropiate... rezolva problema...

@TbiV, in giratoriu de la intersectia cu Vitan-Barzesti se vede si o intersectie cu curbe pentru linii de tramvai... Se pare ca va fi ...candva cu tramvai pe mijloc...

dr4qul4

Exact. Ce mi-a atras atentia la masina aceea parcata, e ca era exact in curba, la cativa metri de parcarea de la IML...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Nu, ala nu eram eu!!
:lol: :lol:
Eram mai jos, pe zona dreapta..., jumatate iesit de pe carosabil (Renault Rosu)

dr4qul4

 :lol:

Mi s-a parut nesimtire curata. Probabil asa obisnuia sa parcheze inainte sa se dea drumul la circulatie pe acolo. Acum chiar incurca. Pentru ca fundatura a devenit  principala legatura intre 2 cartiere imense.
Si, desi, momentan sunt cateva masini, lipsa lor s-a simtit la autovit (am mers NG-IH-VitanBarzesti-Rm Sarat, special pt a trece pe acolo  :D   ). Am trecut la primul semafor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Primăria Capitalei a declanșat procedura de expropriere pentru faza II din străpungerea Nicolae Grigorescu

​Primăria Capitalei a declanșat procedura de expropriere pentru continuarea lucrărilor la Străpungerea Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu, etapa II, urmând să fie expropriați circa 16.000 mp de teren proprietate privată, valoarea estimată a despăgubirilor fiind de circa 9 milioane lei fără TVA, potrivit unei hotărâri aprobate de Consiliul General, la finalul lunii februarie. Lucrarea va costa circa 63 milioane de lei și presupune lărgirea străzii Iuliu Hațeganu, după coborârea de pe pasajul Nicolae Grigorescu, la trei benzi pe sens, până la intersecția cu Șoseaua Vitan Bârzești. Reprezentanții Primăriei Capitalei nu pot da însă un termen clar la care va fi dat în folosință Pasajul Nicolae Grigorescu, care face parte din primul tronson. Noua arteră va avea o lungime de 1,3 km, 6 benzi și 3 stații de autobuz și se estimează că va costa 63 milioane lei.

"Acum două ședințe Consiliul General a votat indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv, care înseamnă continuarea pasajului Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu, pe strada Iuliu Hațeganu, până la intersecția cu Vitan Bârzești. Va fi o extindere a străzii actuale la trei benzi pe sens, cu stații pentru RATB, iluminat public, modernizarea rețelelor și facilitare a accesului riveranilor. Coridorul de exproprieri a fost avizat de OCPI și votat în ședința de Consiliu General. Vorbim de 11 terenuri afectate, din care cel mai mare este cel al Ministerului Apărării. Noi am scris Ministerului că avem în plan această modernizare, am primit un răspuns pozitiv. Vom transmite hotărârea CGMB aferentă solicitării de a ne ceda terenul pentru întocmirea unei Hotărâri de Guvern în acest sens. La proiectul tehnic deja se lucrează cu Compania Municipală Dezvoltare Durabilă. Imediat după ce se va face transferul terenului, vom putea trece la relocarea rețelelor și la lucrarea de supralărgire", a explicat pentru HotNews.ro, Marius Coaje, consilierul primarului Gabriela Firea pe probleme de infrastructură.

"Am decis ca în a doua etapă să avem transport public în zonă, am făcut un act adițional cu asocierea care a câștigat prima etapă și vom introduce iluminatul public, care nu a fost în contractul inițial, separatoare de drum, fiindcă va avea statutul de drum expres, semaforizare și alveole pentru transoportul public", a declarat Marius Coaje.

"Pasajul de la Nicolae Grigorescu este executat în proporție de 98%. Ca să finalizeze acest proiect, Primăria Capitalei avea nevoie de supraînălțarea liniilor de tensiune care aparțin Enel și Transelectrica. Am făcut contracte cu ei, am plătit tot ce trebuia către ei, iar săptămâna trecută am văzut anunțul celor două companii în SICAP, am scos la licitație proiectarea și execuția acestor lucrări de supraînălțare. Termenul pe care și l-au asumat cei de la Transelectrica este de 7 luni", a declarat Marius Coaje.

Hotnews

danutzu_1069

Hmmm, incepe sa se miste ceva si pe partea a doua...
Probabil au vazut ca atrage trafic si nu este degeaba facut pasajul....

TibiV

Daca mie mi-a sarit inima din loc, de ca sa nu va fac si voua "figura" ?!...
Duminica, 17 martie 2019.
Cam din dreptul intrarii in noua... ce ?... (Statie de sortare a deseurilor?... Sala de chermeze?... Vedeti mai incolo despre ce este vorba...)

Hopaaaa...

O fasie de piatra sparta separata de noua bretea rutiera printr-un fel de rambleu...



Ma rog, nu este tocmai piatra sparta... Sparturi de beton si resturi de caramizi si alte chestii

Daaaaar !!!

danutzu era nemultumit anul trecut de gropile din vechea bretea...
Se pare ca solutia cea mai buna ca sa faci sa dispara gropile din carosabil este sa desfiintezi carosabilul...

Vedere spre Splai...

Revin pe noul terasament
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Noul terasament trece de stalpii aia mari...

Prima LEA este asta

Terasamentul ajunge pana la ciotul ramas din vechea bretea care asigura accesul din spate la CET..

Vedere spre Splai

Aici circulam pe vremuri pe vechea bretea...
danutzu, nu mai este nici o groapa in asfalt !


Dar lucrarea nu are nimic de-a face cu inaltarea LEA. Dovada este faptul ca pe partea opusa fata de rampa nu avem nici utilaje, nici pietris, doar boscheti si gunoaie... :(

... nu avem nici trotuar, desi se circula intens pe breteaua Splai->Titan

Revin in zona noului terasament, si pornesc spre Splai

Aici se termina si simulacrul de trotuar...

O fotografie de pe caminul din poza precedenta, cu organizarea de santier drept in fata...


Parerea mea este ca vor sa faca pentru masinile cu deseuri un drum mult mai decent decat cel folosit pana acum de bucuresteni...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Hopa... Un microbuz de PS3. (scuzati dejtu...)

Dar vin si lucruri mai mari...

... pa care scrie "I (inimioara) S3"...

Mda... Asa se tranporta probabil deseurile pentru sortare...  :D

Nu se vede bine, dar era aglomerat in curte ;)

Totusi, a intrat si o camioneta cu deseuri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Oricum, centrul de sortare a deseurilor va fi bine dotat cu utilitati...





Si spre Splai...

Hidrant de incendiu... Totusi pare sa fie cam sus.




Toate pozele sunt aici: https://imgur.com/a/hBjm9t4
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Sunt curios daca au autorizatie de mediu...
Din cate stiu eu, statii de sortare IN oras, nu se autorizeaza...
Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa miroasă cand va incepe activitatea din plin...

danutzu_1069

@TibiV, ce ai facut poze ieri la balastul (din beton concasat) ala, este deja isorie....
Acoperita...
Cu  asfalt.
In dupaamiaza asta era un finisor de asfalt calare pe situatie....

TibiV

Confirm...
Duminica, 24 martie.

Vechea bretea

De-a lungul gardului CET este un mare sant....

Spartura de piatra/beton intre stalpii LEA

Noul drum asfaltat vazut dinspre organizarea de santier de langa Splai...










Toate pozele aici: https://imgur.com/a/5W1BD57
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Horațiu 87

Vin si eu cu o intrebare si o propunere: pasajul peste Splai va fi la doua benzi pe sens sau doar una ?? Daca vor fi doua benzi pe sens nu se poate o inaugurare "half-profile", cu traficul pe pasaj pe o singura cale, cu circulatie in ambele sensuri (ca tot ne plac jumatatile de masura, cu deschideri partiale) pana va fi gata rampa/panta spre Titan ?? Astfel s-ar elimina si "conflictele" de la sol pentru cei care vor sa traverseze in prezent Dambovita dinspre Iuliu Hatieganu spre Titan si invers