[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Gardurile anti-sinucigasi terminate pe latura de est... Revenim imediat la ele.

Podul din aval vazut de sus

Detalii cu gardurile anti-sinucigasi. Asta a devenit un santier de "grunduire"...

... si nici aia nu e perfecta.

O privire in urma, spre Vitan-Barzesti...

... si una inainte, spre Titan.

In capatul asta macar avem...

... rosturile instalate.

Nu sperati insa la mai mult...

... cum ar fi inceperea relocarii/inaltarii stalpilor LEA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Pe celalat sens, cel dinspre Titan (singurul cu rampa "intreaga") se vede zona fara asfalt de sub LEA

Vedere spre est (DNCB) de sub primul cabul LEA dinspre sud.
Sper sa se vada cum cablul coboara practic la nivelul ochilor privitorului... :(

Este de inteles ca rampa spre Titan a ramas in stadiul asta

Portiunea unde pe rampa dinspre Titan nu au asternut nici macar un strat de asfalt din cauza LEA

Poza facuta exact in axul stalpilor centrali (stalpii 3 din 5)

Spre Titan

Spre est (DNCB)

In capatul dinpre Titan al rampei au adus stive de boltari/blocheti

O privire inapoi... Sageata/burta cablurilor este destul de vizibila... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Intre timp, vechea iesire pe NG in Splai a devenit foarte "populara"...

Trafic "bara la bara"

Dar drumul este "muci"

Ce credeti ca ocoleste Loganul visiniu ?...

Asta!...

Iar la 50 de metri de Splai este la fel de "frumos"

Avem si noi, in Bucuresti, DN68A-ul nostru... :(

Singurul lucru bun, chiar "eco"... Sub LEA cred ca avem o pepiniera !... ;)


Toate pozele full-size sunt aici: https://i.imgur.com/lgdSm8ub.jpg
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Practic, anul asta s-a lucrat doar la balustrada. "Incurajator"...

TibiV

Te contrazic...
Este de-a dreptul "ametitor" !...
:((

(Poate vor sa duca balustrada asta pana la D.Pompei, poate chiar la T2 OTP .... )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#1325
Gardurile alea pe pod sunt o tampenie...
In rest alta lucrare lasata de izbeliste...dar pretindem DNCB-uri???
Ca sa ce?...nu ca idiotii aia de la <nationale> ar fi cu mult mai breji...
:(

rizzuh

Quote from: TibiV on April 08, 2018, 10:45:52 PM
Si o privire in jos spre multe-multe-multe canale (de fapt doar..,.13!) pe breteaua Vitan-Barzesti->Splai


Poza asta este de pus in rama :o

danutzu_1069

^^
Si da si nu..
Daca nu intelegi, poti cauta pozele de3 acum un an, doi....
Nimic nu este intamplator acolo....
:lol: :lol:

ciprebbe

La cum le-au pus fix asa pare... "intamplator".... fiecare Dorel si-a cautat loc pentru canalul lui , printre celelalte... (chiar daca jos sunt si incinte mari).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rizzuh

#1329
Da, am vazut pozele de cand se lucra la canalizare. Dar totusi eu nu pot sa imi inchipui omul proiectant care dupa o zi de munca s-a uitat pe plansa la 13 capace de canal si a zis: "da, este perfect, exact ce imi doream!"

Nu pot sa imi inchipui ca nu exista o solutie mai buna decat asta cu 13 guri de canal pe o bretea :lol:

EDIT: Ideea este, de ce nu le-au pus in camp, adica cu 10 metri mai incolo, ci fix in mijlocui unei bretele? Stiu ca "asa is", se cumpara la bucata gata facute separatoarele/colectoarele/ce or mai fi acolo, dar totusi...

ciprebbe

Trebuie sa puste undeva asfaltul in fiecare iarna, sa poata repara an de an pe niste bani frumosi :). Viziune cu bataie lunga in viitor
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Beowulf

Eu zic sa mute breteaua mai la dreapta  :-)))
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

In ultimele doua saptamani putem spune ca fo' doua ateliere ale "fabricii pe pasaje NG" si-au facut treaba...

Felicitam "colectivul de oamenii ai muncii de la atelierul Vopsitorie"...

... care au avansat "ametitor"....

... pina la rostul de dilatatie




De asemenea, "ne exprimam adancul respect" pentru colectivul de la...

... "Atelierul Tapiterie"...

... care a instalat un "geotextil" care seamana foarte mult (la atingere) cu pasla...

... da' numai pe o  distanta scurta...

... "pe numaratelea" sunt fix 70 de pasi, adica ~50 de metri pana in capatul celalalt.

Asta este tot progresul...
Totusi, am facut (ceva) mai multe poze... Mai ales cabluri LEA....
Le puteti vedea aici, full-size:  https://imgur.com/a/8f33U
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O singura postare de astazi.
Din pacate cuprinde toate regresele si zero progresele...

Pe NG binderul va avea nevoie curand de un RK...



Iar gurile de canal (inaltatate pana la nivelul stratului de uzura care nu a mai sosit) au devenit "inamic public"



Observati ceva pe podul din aval ?!...

Nici de aici ?...

De aici sigur se vede bine...

... "pistolul radar" seamana mai mult cu o camera foto/video

Organizarea de santier...

... cu alte cuvinte, NIMIC. Dar am vrut sa va conving ca nu am chiulit


Desi nu stiu cui ajuta, gasiti pozele full-size aici: https://imgur.com/a/gaDG3aG
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Am trecut pe acolo, era liniste de mormant, nu am mai filmat :(.... o alta lalaiala....
Ms TibiV ca inca mai #rezisti cu pozatul din zona.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe