[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TibiV

Acum suntem pe malul drept, prim in amonte, spre Vitan.
Pe Splai se circula pe o singura banda.

Din acelasi loc, vedere spre rampa Vitan-Barzesti

Traversam si aruncam o privire spre Glina/DNCB...

... si una spre Vitan

Intre culee si prima pila, langa tevile RADET

Care nu au inca toate imbinarile izolate


Ati observat ceva ?
De aici vine apa, din teava gri...

... si curge direct pe tevi

Sectiunea scurta spre Vitan-Barzesti a fost deja izolata...

... iar la cotul din departare se pare ca repeta "figura" cu o izolatie suplimentara cu polistiren, asa cum au facut la cotul simetric...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

In rest gropi...

...  si lucrari oprite de ploaie

Pe podul din amonte...

..inca se toarna acele guri de canal. Sunt in lucru 6 bucati...

... dar mai au si aici 7 bucati terminate...


Cam atat pentru astazi.
Imi pare rau ca nu s-a putut mai mult, dar ploaia este un inamic greu de invins in santiere... :(

Pozele full-size le puteti vedea aici: http://imgur.com/a/hFsDn
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@TibiV
Subtire rau de tot...
Avansul lucrarii ... nu reportajul!  :lol:

Niste maruntisuri cu capace de canal si ceva strat de uzura, in rest ... nimic.
Nici rampa IH nu s-a mai inaltat.
OK, e scuzabil din cauza vremii... mai mult a plouat decat a fost vreme buna...

dr4qul4

Chiar daca termina pasajul, nu va putea fi folosit. Pe IH nu se intampla nimic.
Si in situatia asta e ca si cum descarcam o autostrada intr-un drum agricol....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR

Da, dar macar se poate finaliza intr-o prima etapa largirea bd. Nicolae Grigorescu, a celor doua bretele la sol de langa pasaj si a celor doua poduri amonte si aval. Ar fi super util.

AFC

Mulțumim @TibiV ! Din discuții cu surse din interior, foarte credibile, blocajul e din cauza lipsei exproprierii pentru terenul necesar relocării stâlpilor. Cică pe ăștia cu rețeaua ( Trans Electrica, presupun ) ii doare la bascheti si nu ar mișca un deget. Face Delta ( la cel mai înalt nivel ) antecamera de s-a plictisit. La fel de hilara e si situația cu Primăria. Cică aia le răspund la claim-uri cu " aveți dreptate da' dați-ne in judecată, sa spună instanța ca e așa ca sa nu avem probleme cu Dana ( nume de cod pentru DNA  :D). Alta ( va asigur ca nu e banc, sursa e de calitate) - cică proiectul se termina cu vreo 50m înainte de Hațeganu si Delta s-a înțeles cu P4 sa prelungească moaca pana la intersecție. Deci care continuare pe Hațeganu?S-a mai discutat ca asta nu e nici măcar stabilită ca soluție. Trist dar foarte adevărat, cum zicea cineva : "Trăim in România si asta ne ocupa tot timpul"
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

danutzu_1069

Totusi pe IH au mai carpit cate ceva prin locurile sensibile.
Eu sunt dispus sa merg pe IH asa cum este acum, numai sa fie gata pasajul!!

TibiV

Azi am trecut intamplator pe langa pasaj si cu coada ochiului am vazut macaraua albastra Felbermayr pe malul drept, langa culee...
Cum apucasem sa intru pe Splai, am decis sa arunc o privire, dar dinspre I.Hateganu.
Unde intrarea este blocata "zdravan"

Actuala intrare spre vechiul I.Hateganu

Exact cand ma apropiam macaraua s-a pus in miscare, i-am mai vazut doar spatele

Hopaaaa...

Desi nu se distinge bine, pe chestiile alea scrie Apa Nova...
Stie cineva ce sunt ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si daca tot am ajuns in zi de lucru pe la ora 13 mai arunc un ochi de jur imprejur
Doi muncitori infigeau "betele" alea albe in boltari, semn ca mai urmeaza un rand...

Alti doi mosmondeau ceva pe la baza culeei

Tot doi muncitori lucrau ceva pe pasaj, deasupra culeei

O ultima privire spre Splai...

...si ma intorc.  Pe drum observ aceasta "serpuire" a bordurii, care "ocoleste" un canal

Se lucra si la breteaua Splai->Vitan-Brzesti dar nu se vedea bine din cauza rampei pasajului...
Dar oare de ce nu si-au ridicat baracile astea...

... care zac parasite, fara usi si ferestre ?


Pozele full-size sunt aici: http://imgur.com/a/B9sey
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: TibiV on October 18, 2016, 04:07:32 PM
Desi nu se distinge bine, pe chestiile alea scrie Apa Nova...
Stie cineva ce sunt ?...


Chiar nu stie nimeni ?...
Sau sunt partea finala din "Tube Alloys" ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

133 313

#940
Poi ce pot sa fie daca au un stutz de intrare, un stutz de iesire, pe PVC 125, 150, 200 sau cat o fi (nu ma hazardez sa dau dimensiune pe poza). Io zic ca se cheama SEPARATOR DE NAMOL SI PRODUSE PETROLIERE (HIDROCARBURI). Un echipament (dintr-o varietate) utilizat cand ai de dat la caseta colectoare o apa uzata ce nu corespunde cerintelor ApaNova (adica apa uzata care colmateaza).
http://www.dfr.ro/detail/separatoare_9/separatoare_grasimi_9
http://mufleromania.ro/index.php/fr/nos-produits/separatoare-de-hidrocarburi/separator-de-hidrocarburi-cu-retentie-totala-cu-3-bazine/18-111

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Tavi

Astea sunt un "musai cu ele" la o astfel de constructie sau apare vreun PECO pe acolo prin zona?

TibiV

Daca era vorba de benzinarie ar fi scris Petrom sau Lukoil pe ele.
Dar scrie Apa Nova, deci nu sunt pentru vreun PECO (benzinarie)...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

133 313

#944
Splaiul, cel putin in zona, are colectarea pluviala net inferioara mediei pe Bucuresti (ba s-ar putea chiar ca apa de pe carosabil sa fie deversata in albia deschisa a Dambovitei, ca lucrarea e de pe vremea ailalta si nu cred ca se sinchisea cineva cu un colector doar pentru pluvial de la Vitan-Barzesti pana la Glina sau sa intepe caseta pentru fiecare gratar de carosaibil in parte, zic doar pentru pluvial ca ape menajere in zona nu se colectau la vremea aia, iar blocurile alea noi din Popesti, cu iesire in Splai fac o smecherie mare, deversand rahatelul in open si imputind Splaiul), deci odata cu intensificarea traficului trebuie facute si niste lucrari de canalizare auxiliare ca sa ne mentinem in legislatia europeana.