[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4








avem 22 de grinzi pe malul nordic X 2 deschideri
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

#94





M-am dat jos sub liniile de inalta (pe unde merge drumul acum) si mi s-a facut pielea de gaina. Se aude destul de bine zgomotul produs de curent.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar putea intampla daca pe acolo trece o basculanta cu bena ridicata :o
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Goldmund

#95
Un video facut de curand in care se poate vedea tot ce s-a facut pana de curand. Podul pare destul de lat, mai e mult de lucru, mai ales la strada, dar s-a facut ceva. Va fi o lucrare importanta in acel loc al Bucurestiului

http://www.youtube.com/v/wh9K6Zw42mQ

TibiV

#96
Sigur ca da, chiar si daca termina prima data podul va fi lucru mare, pentru ca cine vine dinspre Berceni si merge spre Piata Titan ( Parcul Titan/ Socului/ Doamna Ghica) nu mai trebuie sa o ia pe Calea Vitan, Fizicienilor etc.
Face dreapta la Autovit, stranga la pod si in sus pe Grigorescu. Doar sa termine podul si largirea bulevardului pana in Splai.

Pasajul are sens doar daca se termina si prelungirea N.Grigorescu pe malul drept, iar asta ar mai putea dura ceva. Desi se pare ca vor incepe sa se miste lucrurile si acolo, spun niste paznici de prin zona...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Poze din 12 aprilie pe malul drept, prelungirea N.Grigorescu - de la intersectia cu I.Haseganu spre pasaj






Pe Iulie Haseganu, mergand spre Vitan-Barzesti, la 100 de metri in stanga se vad foisoarele de paza ale unitatii militare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

totusi, nu au de gand sa faca nimic ca sa duca noul bulevard cu 3 benzi pe sens, pana in Vitan-Barzesti?
si asta la 1,2 km distanta de un alt drum cu 3 benzi si pe un traseu pe care nu avem nimic construit... cu alte cuvinte nu trebuie decat sa faca un amarat de terasament.
WTF??? :headbash:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Da, dar terasamentul asta amarit implica: proiect, licitatie, exproprieri etc.

dr4qul4

exista deja o strada cu 1 banda pe sens si mai e loc pt dublare fara expropriere.
Dar ar tb sa o faca direct la 3 benzi pe sens + piste de biciclete, scuaruri si locuri de parcare. Va fi inelul median al orasului si exproprierile de care spui tu sunt probabil cele mai ieftine din oras. vorbim de doar cateva mil de euro.

si nu doar exproprierile sunt ieftine, tot proiectul ar fi extrem de ieftin in comparatie cu orice alt proiect din Bucuresti.
Cum vine asta? Facem ditamai podul, plus 2 poduri aditionale, ajungem si pana in Grigorescu si continuam si spre sud....dar "ne innecam ca tiganul la mal " (scuzati expresia).
Sper sa nu se mai faca alta licitatie si sa semneze un act aditional pentru ca nu are cum sa depaseasca cei 20% legali.



Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Duminica cand am facxut pozele am stat de vorba si cu cu un paznic care statea langa cateva (foarte putine) utilaje, mai exact 2 tractoare si un concasor...
Acest mini parc de utilaje este trapezul marcat cu albastru deschis (bleu) pe poza de mai jos, la intersectia NG-IH...


Am vorbit cu omul si m-am mirat ca nu s-au apucat inca de largirea lui I.Hateganu.

"Nuuu, nici nu o sa o largeasca!" zice omul, dar dadea ca sigur ca in curand se vor apuca de treaba. Cica cea mai mare problema este cu terenurile Armatei...

Spunea ca in urma cu cateva zile a venit gasca mare de bastani sa se uite, inclusiv primarul din Popesti-Leordeni, si ca prelungirea N.Grigorescu NU se va face pe traseul I.Hateganu, ci pe coasta dealului. Am marcat cu rosu traseul de care vorbea omul, in prelungirea traseului cert pe care il stim pana acum si care este cu albastru.

Dar acelasi om zicea ca "s-ar putea" (din ce a prins el din discutii de la distanta, ca nu l-au chemat sa asiste... :) ) ca bulevardul sa iasa in Oltenitei, langa benzinaria Petrom. Aceasta varianta am trasat-o cu galben, si este clar de interes pentru locuitorii din Popesti.

Daca ne uitam pe harta, s-ar putea sa le vina ideea sa faca ambele legaturi, si cea rosie si cea galbena...

Indiferent daca e varianta rosie sau galbena, drumul va trece foarte aproape de un spatiu ingradit al armatei, de forma pentagonala, care are garduri, stalpi de iluminare stradali si foisoare pe paza in fiecare dintre cele 5 colturi.
Unul dintre foisoare este marcat cu o stea verde pe harta, si il puteti vedea aici:

(se vad si 2 stalpi de iluminat, unul mai clar in dreapta pozei, al doilea in stanga cam ascuns de copaci)

Evident ca discutia trebuie luata cu precautia de rigoare, omul era paznic nu sef de santier, dar experienta mi-a aratat ca de multe ori paznicii sunt bine informati...
Desigur insa ca niste intrebari puse Primariei (si mai ales niste raspunsuri!...) ar fi utile sa ne lamurim ce, cum si cand se va intampla ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Iuliu Hateganu va fi cu siguranta largit deoarece se afla pe inelul median. Acum, ca vor mai face si o alta legatura nu zic nu.
De la intersectia Iuliu Hateganu, Vitan-Barzesti are 3 benzi pe sens si se continua deja cu Ion Iriceanu-Turnu Magurele-Luica.
Practic aceasta strapungere reprezinta bucata lipsa din partea  estica a inelului median.
Din acelasi inel median face parte si strapungerea Brasov-Rahova, dar pe partea de vest.

Momentan nu se largeste pentru ca nu este inclusa in proiectul actual si tb facut unul nou.

Si nu are cum sa fie viabil traseul cu ocol pe la autovit din 2 motive:
1. Rin-Vitantis-Autovit este tot timpul aglomerat si de acolo mai repede iesi prin fizicienilor/Rm Sarat
2. S-ar folosi doar podurile de la nivelul Splaiului, iar podul mare ar ramane total necirculat!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

#103
Duminica, 19 aprilie, Bdul N.Grigorescu, de la Piata Titan spre chei...

Drept in fata, dupa groapa, se vad niste utilaje:


Acum invers, spre Pta Titan, de partea opusa a acelor utilaje


Din acelasi loc spre pasaj




Calea ferata din mai multe unghiuri, prima data spre rampa de descarcare a cisterenlor din CET Sud:








Vedere spre pasaj:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si in sfarsit pasajul...








Concluzii:
1. Se munceste la pasaj, dar avansul nu e foarte mare. La grinzi au ramas la stadiul de armatura, nu s-a inceput turnarea betonului.
2. Lucrarile la bulevard parca stau pe loc, desi utilaje erau, si parca au mai scarmat ceva...
Este adevarat, chiar in capatul dinspre Pta Titan al lucrarilor am vazut niste muncitori care mestereau intr-o groapa la niste cabluri electrice - se vedeau cel putin 7-8 cabluri groase (LES, nu doar niste cabluri de iluminat stradal) dar nu am avut cum sa fac poze pentru ca pe aprox. 150 de metri bulevardul era plin de masini parcate.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)