[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

TibiV

In fata blocului nou avem si canale gata pentru uzura, dar si gropi noi (in stanga) ...

Inainte de CF capace si guri de canal la gata...



... la fel si dupa CF


Traficul este tot mai intens, desi nu avem functionale nici podurile nici pasajul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#856
Capatul rampei de coborare Titan. Au mai inaltat terasamentul (v-am anuntat de saptamana trecuta...) si l-au compactat bine...

... insa doar pana aici...

... cam atat de gros este stratul nou

Au mai asternut asfalt pe rampa de urcare

Capacul de canal de care ma tot plang ca nu e nici pe sosea, nici pe trotuar... :(

Am luat-o cu masina pe Drumul Lunca Dochiei (drum de pamant), cel langa care este viitorul amplasament al viitorilor stalpi LEA care vor inalta cablurile candva in viitor... :(
Evident, nu se intampla inca nimic cu viitorii stalpi.
La intoarcere am pozat insa intrarea din Lunca Dochiei in breteau Splai->Titan.
Au pus niste piatra sparta, dar mai Interesanta este  diferenta de nivel, nu ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

La podul dn aval nimic nou...

... dar parca au mai pus un strat de asflat... Si parca bordura ?...


Trecem la faimoasa lucrare RADET



Scuze, asta este una dintre pozele miscate...

... dar aici m-as fi asteptat sa lase in peretele de beton niste gauri pentru conducte

Breteaua Vitan-Barzesti->Splai, capacele de canal asteapta stratul de uzura
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Viitoarea bretea Splai->Vitan-Barzesti. vazuta de langa culeea I.Hateganu. Arata mult mai rau decat sora'sa...
In dreapta, intre primii doi copaci, se vad vechile conducte RADET sectionate - vom reveni in zona...

Fiind in pantofi usori de vara, aici m-am oprit...

... dar am reusit sa aflu ce traseu interesant vor avea conductele (mai mult ca sigur sunt de canalizare) pe care le-au dezgropat si reingropat luna asta...
O poza cu "geamana din amonte" a lucarii RADET "din aval" de mai sus, aceasta din amonte ramasa insa in urma, la nivel de armaturi incipiente...
In stanga, marcata cu o banda alb-rosie, se ghiceste o groapa...

... iar in groapa gasim asta

Pe directia tevii care pleaca in dreapta la vreo 5 metri, se zareste alta groapa, cu un fel de margine betonata...

... adica asta. Scuze, alta poza miscata... :(

Deci vor fi doua coturi la 90 de grade, directia finala fiind perpendiculara pe Splai/Dambovita, pe sub tevile RADET ramase "pe pozitie aeriana".


Aparent acest "semnul lui Zorro" facut de conducta de canalizare are o singura logica: sa evite intersectarea viitorului traseu subteran al conductelor RADET relocate...
Practic, prin cele doua coturi la 90 de grade, conducta de canalizare ocoleste "lucrarea RADET" pe partea opusa celei in care noi credem ca vor fi relocate conductele RADET in varianta subterana...

That's all folks...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Si daca tot am inceput eu luna asta cu poze, sa o si inchei, tot cu poze.
Si cu ce poze!! ( @TibiV, fi pe faza)
Fata de cele prezentate duminica, pe NG, jumatatea veche din dreapta, au fost "montate" rigolele, la cota gata pentru stratul de uzura:


In rest nimic nou. Pana la pod, unde niste nenea isi faceau de lucru la balustrada. Si daca va intrebati, ce fac oamenii aia, ei bine VOPSESC balustrada.
Cu BLEU  :lol:  :lol:


Si pentru ca am gasit "poarta" fara lant, am trecut podul din amonte, bucurandu-ma ca "i-am facut"
Pe malul acesta,, se lucra la sapatura pentru continuarea bretelei de intrare - iesire de pe Splai.
O echipa topo facea masuratori


pentru ca nu pot sa trec spre breteaua Splai - IH, fac o fenta si intru pe cealalta bretea, care ma duce fix la caminul RADET.
Si ce vad eu aici?
@TibiV, daca ai stii tu ce se ascundea in spatele cofrajelor....




Tevile RADET sunt,pe aproape. Inca o bucla pentru dilatatie este pregatita.




Pe partea cealalta, era o echipa la lucru:


Si daca ne-am lamurit cum sta treaba aici, mergem mai departe pana la baza rampei, unde avem detaliile astea:
- borduri, straturi de uzura, 2 profile care blocheaza accesul in afara programului:






Si ii dau bataie bucuros, pana.... aici, unde e ... STOP JOC:


Se poate venii de pe IH, pana la iesirea (breteaua) spre HOFIGAL si se circula pe binder, nu e strat de uzura (asa mi s-a parut)
Eu nu am decat sa fac stanga imprejur si sa ma intorc pe unde am venit.
Ocazie cu care mai trag un ultim cadru


tot albumul: http://i.imgur.com/a/NPX0z

TibiV

Quote from: TibiV on August 22, 2016, 07:43:14 PM
Un lucru ma nedumereste...

... cum vor rezolva diferenta de nivel atat de mare ?... (~0,3 m)


Imi dau singur raspunsul...
Au facut o mare groapa, dar "lina"...
Uite cam asa...





Bordura este un indicator de nivel foarte bun pentru diferenta intre "vechi" si nou"...

Viitoarea racordare cu rampele pasajului si cu bretelele
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV


Spre Titan

De fapt este vorba de o diferenta de nivel de vreo 0,4 metri



Trotuarul bretelei Titan->Splai




Doar atat am fost in stare sa pozeze astazi... :(

Imaginile sunt de azi, 4 septembrie, AD 2016...
Pozele full-size aici:http://imgur.com/a/vcKPC
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

multumesc Tibi...nu cunosc zona,dar sunt curios cum va fii cu aceea groapa la o ploaie torentiala
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

Groapa, care groapa?
Doar e adus la nivel terasamentul. Se va asfalta in curand.

TibiV

Adi, masinile care "ies din groapa" aici...

... nu vor mai iesi din "groapa" pentru ca drumul spre care se indreapta in poza de mai sus va disparea...

In locul acelui drum, ele vor intra fie pe pasaj, fie pe breteaua din dreapta pasajului din poza urmatoare, bretea ca va prelua functia actualului drum:


Sau, altfel spus, cele doua masini care in poza urmatoare se duc in stanga vor veni direct "spre fotograf", caci nu vor avea de ales:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

qsv

Ceva noutati aseara:
Strat de uzura, incepand de la calea ferata:



si cateva conducte noi in santier:

danutzu_1069

Alea or fi conductele pentru subtraversare rampa IH :o

danutzu_1069

Uite ca acum vedem noutatile!
- s-a lamurit "secretul" traversari tevilor RADET
- s-a conturat, cu borduri, zona "gropii"
- strat de uzura... cat vezi cu ochii
Dar sa incepem cu inceputul: de la Prevederii in jos, se completeaza si compacteaza balastul:






Stratul de uzura pana in CF, despre care pomenea colegu




Deoarece tot ce e cu strat de uzura, este... bine protejat, parchez si incep turneul.
Canal de scurgere ape pluviale cum as vrea sa vad peste tot  in Bucuresti


Vedere bretea Splai - NG. Strat de uzura


Basculante care asteapta finisorul de asfalt sa intre pe bretaua NG - Splai (revin spre final)


Dilema lu' @TibiV (sau supararea...)


Culoare..


Nu se vede, dar "iesirea" este foarte abrupta


Un cilindru compactor isi face de treaba pe pasaj, semn ca avem si acolo trat de uzura


Vedere spre TITAN


Vedere spre Splai.. si cap de linie. este asa cum stim, fara sa fi lucrat ceva pana in Splai.
Se observa in stanga excavator + Basculanta = balast pentru zona Prevederii


Pod aval, nimic nou


Coleg de forum? :)




Fundatie bretea de acces din Splai catre bretelele pasajului.
vedere spre Autovit

vedere spre Centura


si tevile RADET, pomenite de colegu


Si acum.... ghici pe unde merg tevile RADET!!





Clara miscarea???

Inca o mare noutate, s-au turnat "fundatiile" pentru boltarii zidului rampei


Vedere bretea IH - Splai (strat de uzura)




Vedere spre Splai


strat de uzura.... cat vezi cu ochii




Vedere rampa IH




Bretea Splai -IH, la nivel de fundatie




Canalizare functionala


Caminul pereche decofrat


"HUSTON, WE HAVE A PROBLEM!!"


Inceput bretea de acces din Splai






Asta este in dreptul bretelei NG - Splai.. nu stiu ce este si cum se rezolva


Cum spuneam, revin cu... strat de uzura pe bretea


S-a "transat", cu borduri, iesirea din NG


Va ramane cale de acces pentru firma care e ...dupa colt



Si cam atat pentru azi, mai lasam si pentru ... altii
Tot albumul: http://imgur.com/a/LtcL3

TibiV

Dar tot ai "sarit" cateva poze din album...
Racordarea aia de conducte este foarte interesanta.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Traseul conductelor RADET e clar si... logic, si nu stiu de ce nu ne-am gandit pana acum.
Vor ocoli culeea si rampa.