News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#1936
Nu stiu daca se poate "drona" zona, avand in vedere proximitatea Unitatii Militare, care, din cate stiu, are si un depozit de munitie....

LE: am scris un comentariu / sugestie la ultima filmare a lui Alberto Costea, cea de pe A0, si a raspuns ca va merge si pe aici...
 :)

deci @TibiV , esti "pe faza"... :cheers:

medicul de garda

Sunt curios daca pana la urma au respectat proiectul avizat de PMB, care lasa loc si pentru tramvai, sau daca Baluta mai face o optimizare de-a lui, ca sa fie bine pentru toti soferii  O:-)
Trust me, I'm an east-european doctor!

hefaistos

Care tramvai?
Sa fim serioși, tramvai pe acolo nu vom prinde noi cei ce suntem adulti azi.
Și una e sa lași rezerva structurala la un pasaj, alta sa blochezi doua benzi potențiale cu spațiu verde -rezervat tramvai.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

medicul de garda

In primul rand, gandirea de genul "nu vom prinde noi niciodata x" e unul din motivele principale pentru care noi romanii mereu ramanem in urma vecinilor, in timp ce ne uitam fascinati la ce au reusit aia sa faca fara sa intelegem nimic. Atitudinea asta vesnica de Nu se poate, Nu merita, Ce imi trebuie mie, Mor copiii de foame si voi vreti tramvaie.  :headbash: Non-argumente care distrag atentia de la adevaratele probleme din acest moment:

- PMB a avizat un proiect sub o anumita forma, dar l-a predat catre PS4, care are un istoric atroce de a isi bate joc de avize si de a se apuca sa construiasca cu totul altceva, dedicat exclusiv soferilor, bagandu-si penita primarului in nevoile restului orasului care de bine de rau are o anumita strategie de urbanism. Daca nici proiectul asta nu e respectat, cum deja a scapat un draft in media, ar fi a treia oara cand Baluta isi bate joc de restul orasului si de lege in general

- fix in acest moment se lucreaza la proiectul tramvaiului de pe inelul median, ala pe care "noi nu il vom vedea niciodata (de autosuficienti ce suntem)". Cam cum va arata proiectul respectiv daca el tine cont de ceea ce e acum in PUG, 2+2+spatiu median, dar in teren ramane doar 2+2, ca institutiile nu comunica, ca deranjeaza fluxul banului in natura. Nu cumva se va bloca totul, cum s-a intamplat si la Pantelimon, cand PMB a uitat sa comunice cu Metrorex si M5 a trebuit abandonat in zona?

- cat de greu si de scump este sa largesti de doua ori aceeasi sosea, din motive pur birocratice/electorale, fata de a face treaba calumea din prima. Experienta mioritica spune ca o lucrare temporara va ramane vesnica, daca cineva apuca sa taie panglica. Mai ales cu frica noastra de DNA si Curtea de conturi, care o sa te intrebe, pe buna dreptate, de ce spargi strada pe care ai largit-o in urma cu 5 ani?

Cat despre argumentul de a bloca doua benzi potentiale, nu pricep, daca faci 2+2, nu blochezi tot doua benzi  potentiale? Nu are absolut nicio noima fraza asta, sistemul rutier ar arata exact la fel, dar cu o insula in mijloc. Ideea e sa nu blochezi complet sudul orasului, omorandu-i sansa la dezvoltare in urmatorii 10 ani, cand va veni cineva mai competent sa termine treaba. Ca pe logica asta scuteau niste timp si bani si la Prelungirea Ghencea, cui ii trebuie spatiu pe mijloc, pana au buget pentru tramvai? :dunce: Puteau sa o faca exact ca la Fabrica de Glucoza, uite de misto a iesit aia, pe economie maxima, ramaneau bani pentru un festival.
Trust me, I'm an east-european doctor!

hefaistos

Eu cred ca n-ai prins ideea. O făcu 3 benzi pe sens sau o faci cu doua benzi și spațiu verde rezervat tramvai pentru ca ... poate ...
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

medicul de garda

Atunci reiterez, ca nu ne intelegem deloc. Dilema mare aici e daca santierul e pentru 2+2 sau 3+3, ca Baluta se lauda acum cateva luni cu un proiect simplificat, cum stie el mai bine sa fusereasca lucrurile.

Ar ajuta enorm daca cineva gaseste si pozeaza panoul santierului, ca acolo ar trebui sa apara un puz sau macar un aviz...

NB: ca fapt divers, nu ajuta pe nimeni sa faci 3 benzi pe care le reduci ulterior la 2, nu faci decat sa incurajezi cresterea traficului pe tronsonul respectiv, ca mai apoi sa il sugrumi cand te apuci de santierul tramvaiului. Nemaivorbind ca in momentul ala risti sa iti pui populatia in cap, care considera ca le furi benzile (vedeti doar ce se intampla de fiecare data cand apare o banda unica pe undeva, sau cand au pus gardurile pentru tramvaie).
Trust me, I'm an east-european doctor!

dr4qul4

Dar tramvaiul poate sa ramana si la sol, nu? Cum avem si la Muncii de exemplu.
Desi nici eu nu vad tramvai pe acolo pentru ca pur si simplu nu exista spatiu pentru 2+1 pt ca s-au construit blocuri pana in buza bulevardului.
Tramvai poate doar in varianta 1+1, adica fara linie dedicata, caz in care sper ca rampa nu este foarte abrupta, astfel incat sa poata urca pe pasaj.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Care pasaj? Intersecția de lângă IML pare a fi intersecție simpla. Și eu mi-as dori pasaj acolo, dar se pare ca nu e prevazut.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

danutzu_1069

Era prevazut pasaj ca să iasă pe Iriceanu deci sa subtravwrseze și Olteniței. Altfel nu ar fi avut sens.
Dar, încă nu știm, poate fi în etapa doi... cum ii place lui Baluță, face și desface..

danutzu_1069

Se pare, ca pentru inceput, pregatesc o deviere a circulatiei pe un drum pe care il fac acum, ceea ce este mrcat cu galben aici: https://www.openstreetmap.org/#map=17/44.39049/26.14989
Spun asta deoarece noul drum este la stadiul de asezat piatra sparta, compactata... daca mai apare si asfalt, e clar.
La jonctiunea cu NG, pregatesc racordarea cu bulevardul
In curte la UM se contiunua cu ... mutarea gardului..

TibiV

O "lovitura de maestru" de la @adix aka Alberto Costea: Modernizare/largire la 3 benzi/sens str. Iuliu Hateganu Bucuresti! [29 IUN 2023]

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Ii multumesc si pe aceasta cale pentru faptul ca a tinut cont de sugestie.

Am vrut sa zic zilele trecute dar am asteptat sa ... vad de sus...
Ceeace se lucreaza acum cu piatra sparta si pe aliniament spre UM, mai mult ca sigur va fi o deviere pentru a avea front de lucru pe toata latimea...

dr4qul4

cine il face? PMB sau PS4?
Si stie cineva daca vor lasa spatiu verde pe mijloc? Nu doar pentru linia de tramvai ci si extra, in stilul Theodor Pallady. Este loc destul si ar fi pacat sa taie pomii aia.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

Intreb si Io pentru un prieten, aici o fi dat Mucusor  aviz de defrisare?