[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

#1890
Habemus pasaj...
Deci trebuie sa ne incolonam si sa stam pe el...

Poza de astazi (ma rog, de luni 13 iulie), ora 18, de la electrici https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=281&t=5271&p=360152#p360152



In realitate, problema este ca Splaiul este blocat la podul Vitan-Barzesti ( Autovit ) de o lucrare RADET, iar cam tot traficul de pe Vitan-Barzesti "s-a mutat" pe noul pasaj...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


roata

Mai este un aspect pe care il vad: pasajele din Bucuresti se termina foarte repede in semafoare si nu exista o continuitate.
Pana nu se vor realiza conexiuni nesemaforizate intre ele, fara pierderea prioritatii sau viraje la stanga, la fel ca si tronsoanele discontinue de autostrada, aceste pasaje nu vor face decat sa indulceasca situatia (doar in intersectia pe care o sub/supra-traverseaza).
Este extrem de util ca se  construiesc, dar ar trebui grabit putin pasul si cu celelalte de pe inelul central si median.

pest1969

Pana nu se dezvolta infrastructura de transport public, o sa facem pasaje dar fara sa simtim mari efecte in imbunatatirea traficului.

dr4qul4

la autovit se circula super ok cu o exceptie...daca vii dinspre Asmita ai pus-o. Semaforul ala sta prea putin pe verde. Vineri am stat acolo 15 minute (si era ora 14).
Dar pe Vitan acum se circula fara probleme (in acea intersectie ca s-a aglomerat la Mihai Bravu :)) )
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

#1895
Mda, asta s-a intamplat si in occident in anii 60-70. Au construit pasaje peste pasaje pentru descongestionarea traficului din orasele foarte mari si s-au trezit cu ... ambuteiaje si mai mari. Apoi au inteles ca pasajele atrag si mai mult trafic, ca atare alte puncte devin critice si se supraaglomereaza.

Dupa 1990 constructia de pasaje rutiere in orase a scazut mult, dupa ce au inteles aceasta problema. Se mai fac doar prin exceptie. In schimb centrul oraselor devine treptat pietonal si atunci este descurajata traversarea centrului.

@rota: sunt orase care au ajuns si la faza asta: "conexiuni nesemaforizate intre ele". De exemplu München cu inelul median, Paris cu periferique, etc... O catastrofa. Sunt blocate aproape continuu, se circula cu viteza f. mica. Trebuie studiat cu mare atentie inainte de a face prea multe zone nesemaforizate = aka drumuri express prin oras.

Solutia in general este alta: diversificare. Sa existe multe posibilitati de a ajunge intre 2 puncte. Nu doar o cale gen bulevard urias sau drum express prin oras. Toate strazile sa poata fi folosite.

Pasajele si zonele nesemaforizate constituie o BARIERA in oras. Ele pot fi traversate foarte greu, numai fix pe unde exista pasajul. Astfel legaturi locale ajung sa se faca prin ocoluri, multi ajungand chiar pe calea nou rapida, desi altfel nu era necesar. De acolo trebui sa si iasa, la fel ca multi altii, se aglomereaza punctele de iesire de pe drumul rapid cu pasaje si nu se ajunge nicaieri.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AFC

Am venit pe directia Titan-pasaj- Iuliu Hatieganu si la 15.32 m-am oprit in coada fix la coborarea de pe pasaj. Am stat 12min pana sa trec mai departe. Cred ca la ore de varf, timpul se dubleaza. In directie opusa traficul era fluent. Nu-mi dau seama cum se poate fluidiza traficul aici. Dublarea lui Hatieganu nu rezolva nimic, doar scurteaza coada care se va imparti pe cele 2 benzi. Cred ca o solutie de management al traficului care sa coreleze semafoarele Oltenitei /Hatieganu cu prioritizarea acestei directii e de luat in calcul.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

paullie

Cred ca solutia este ca din poarta MattDesign sa se ramifice cu strada pe la granita dintre UM si sere, care strada sa duca in strada Sf Nicolae si in strada Popesti-Romani.

TibiV

Stiu ca nu mai este o noutate "la zi"...

Dar dupa aproape 6 ani de reportaje saptamanale, cred ca pot "marca" prima mea "plimbare" pe acest pasaj - si pe noua ruta Nicolae Grigorescu - Vitan-Barzesti si retur.

O "plimbare duminicala", deci cu trafic mai redus...
De data asta in sens invers: de pe Vitan-Barzesti -> Iuliu Hateganu -> noul Nicolae Grigorescu -> vechiul Nicolae Grigorescu -> Pallady /Piata Titan...
Voi pune si doua referinte (A si B) pentru a vedea "scurtarea" (ca durata) a timpului de deplasare...

Prima poza: vin dinspre Oltenitei, pe Vitan-Barzesti. Indicatoare rutiere corecte:

La intersectia cu Hateganu tocmai au primit verde cei de pe Vitan-Barzesti spre Splai/Vitan

(A) Este foarte clar ca banda 1 este exclusiv pentru viraj la dreapta, pe Hateganu

In dreapta se vede intrarea in UM cu probleme...

In fata...

... este intrarea clientilor la Romstal...

... care ROMSTAL lucreaza...

... nu am inteles exact ce fac acolo, parca pun un fel de geogrile...

... intrarea de aprovizionare marfa Romstal

Aici se termina zona Romstal
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Dupa care o zona de zici ca este un "drum de vacanta" - multa verdeata, copaci...

...dar orice "verde" ajunge la "obstescul sfarsit"...

... adica vechiul Hateganu cu noul Nicolae Grigorescu

De aici, goana pe noul Grigorescu  ;)

Aproape 6 ani l-am urcat "la picior", saptamanal... Foarte interesant noul "feeling"...



Sunt si pietoni pe pod. Cum s-or fi descurcat?!....






Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV










Prevederii

Da, nu mai sunt masini parcate pe banda 3...





(B) Intersectia cu Pallady, "la statuie / la soldat"


Intre (A) si (B) am facut 4 minute 30 secunde.
Pe vechiul traseu (Vitan-Barzesti - Calea Vitan - Energeticienilor - Fizicienilor - Pallady) in timpul asta nu as fi trecut de semaforul de pe Splai de la Autovit....
Intoarcerea a fost chiar mai rapida - cam 4 min 10 sec intre (B) si (A)...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Vedere in sens invers la statuie

Multi edili ar trebui infipti in varful baionetei soldatului...

... pentru ca...

... lucrarea este gata de 4 ani !...  :lol:


Imi amintesc cu nostalgie de primele poze postate de mine pe forum, in urma cu aproape 6 (sase) ani!
Recunosteti locurile?...



Asta este mai simplu de identificat...


Toate pozele noi sunt aici: https://imgur.com/a/PZLqyng
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mobile

@TibiV, cordiale mulțumiri pentru consistența cu care ai acoperit acest subiect weekend de weekend, până la final!


TibiV

Horatiu,

"mi-ai furat painea"....  :lol:

De cand sunt pozele? Aprilie-martie?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)