[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069


danutzu_1069

Hai ca se poate....
Asta e partea din amonte, pe partea din aval e la fel....

bogdannp23

#1487
Traficul a fost deschis pe podurile de la nivelul Splaiului.

Vedere dinspre Bd. Nicolae Grigorescu


Vedere dinspre Bd. Nicolae Grigorescu


Vedere spre Centura


Vedere spre Bd. Nicolae Grigorescu



Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Ce sa mai: in decembrie asta a venit Mos Craciun parca in fiecare zi!

GDPR

Da, cand a fost cald si uscat nu s-a putut lucra.

danutzu_1069

WOW, asta da veste!!
Drumul meu zilnic se imbunatateste semnificatv!!

Daca i-ar da drumul si in sus, pe Hatieganu....

dr4qul4

Mai ales ca la cat de deszapezit e Hatieganu, zici ca zapada e strat de uzura
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MISECE62

Acum cate luni puteau sa faca asta? Incerc sa nu ma enervez, mai ales ca d.p.d.v. financiar ultimul heirup este neglijabil. Aaa... tine de deschideri partiale?

GDPR

Nu, nu tine. Pasajul intra sub incidenta HG 343/2017, nu e obiectiv rutier de interes national.

qsv

#1494
Quote from: qsv on November 27, 2018, 09:03:49 PM
^

https://youtu.be/qfZdXsqO1TY
Si breteaua de pe directia Splai-Grigorescu a fost asfaltata tot recent. Probabil la maxim 2 grade celsius. Scriu sa ramana, sa ne amintim cu totii cand se va faianta. Mai conteaza ca normativul zice la minim 10 grade....

danutzu_1069

Oare o fi bine ca in loc de 8km in 25 min (cel mai fericit caz) sa faci 6km in 20 min?
Si asta .... zilnic...

Apropo, lucrarea are bransament electric definitiv....
Pe culeea NG, partea din aval, sunt tablourile electrce.
In mod sigur sunt prinse si de @TibiV intr-o poza.

Astept cu interes sa circul si pe Hatieganu....  :D

Ionut

Bilanțul marilor lucrări de infrastructură din București

Lucrările la Pasajul de la Nicolae Grigorescu nu au fost terminate deși sunt executate încă de anul trecut în proporție de peste 90%. Motivul: trebuie mutate liniile de înaltă tensiune care trec pe deasupra pasajului și aparțin Transelectrica, iar procedura durează. Sigur, rămâne întrebarea de ce nu au fost mutate înainte de începerea lucrării, o întrebare fără răspuns. Reprezentanții Primăriei Capitalei spun că au deblocat situația, după ce în luna octombrie au încheiat două contracte de proiectare și lucrări cu deținătorii rețelelor de energie electrică, respectiv Transelectrica SA și cu E-Distribuție Muntenia SA, făcând și plățile către aceștia.

"Pentru continuarea lucrărilor la obiectivul de investiții Străpungere Bulevardul Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu este necesară supraînalțarea cadrelor de susținere a instalațiilor de transport energie electrică. În acest sens, în luna octombrie, Primăria Municipiului București a încheiat două contracte de proiectare și lucrări cu deținătorii rețelelor de energie electrică, respectiv Transelectrica SA și cu E-Distribuție Muntenia SA. Menționăm că lucrările care trebuie realizate de cele două se vor desfășura în paralel. Astfel, Primăria Capitalei a predat amplasamentele și a făcut plățile către cele două companii, astfel încât acestea să poată face demersurile pentru începerea lucrărilor", se arată într-un răspuns trimis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro. Primăria Capitalei nu a dat un termen la care va finaliza lucrarea.

În noiembrie 2016, reprezentanții municipalității spuneau că pasajul este aproape gata și lucrările se vor finaliza în 6 luni. Proiectul a fost început în martie 2010 și ar fi trebuit încheiat la sfârșitul anului 2012. Lucrarea a fost însă blocată circa patru ani deoarece Consiliul General al Municipiului București nu a aprobat exproprierile, estimate la o valoare de 35 milioane lei (8 milioane euro). În urma unei licitații, valoarea proiectului a fost stabilită la 90 milioane lei. Lucrările au fost reluate în luna martie 2014. Exproprierile pentru prima etapă a lucrării sunt estimate la 30,9 milioane de lei.

Hotnews

TibiV

Probabil nu este nimic WOW in pozele urmatoare...
Dar fiind ultima zi a anului, am zis sa fac cateva poze cu stadiul lucrarilor pe care le-am "pastorit" eu...
Iar pasajul NG este lucrarea mea "de suflet", va explic la final de ce...

Deci urmeaza poze din 31 decembrie 2018, aprox. ora 11.40.
Breteaua Titan->Splai, vedere spre Titan. Se vede cum apare o noua "banda1", sub "snopul" de cabluri LEA...

Din acelasi loc in sens invers, spre podul de la sol din amonte si spre Hateganu/Vitan-Barzesti

Trotuarul are o gaura

Dar se circula pe podul din amonte...

Mai greu va fi pentru pietoni...

... pentru ca "insulele" dedicate au ramas la nivel de pietris

O alta privire spre Titan, se vede unde se termina acum stratul de uzura

Sarim rapid "in diagonala" la Hofigal, breteaua Vitan-Barzesti/Hateganu->Splai. Este blocata in continuare...

De pe breteaua Hofigal, vedere spre Splai (suntem pe malul drept al Dambovitei)

Se circula si pe podul din aval...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Zona cu 13 capace de canal (nu au intrat toate in cadru...)

Evident, pietonii ar trebuie sa circule peste pietris...

...inclusiv la coltul de trotuar dintre Splai si podul din aval...



Trec pe malul stang, pe breteaua Splai->Titan si ma uit inapoi spre Splai/Hateganu.
Aceeasi problema cu insulele pentru pietoni (aici este ingropat mega-cilindrul verde fotorafiat prin 2016...)

Tablourile electrice de la culeea Titan...

... cablurile alea ajung in partea opusa, si probabil alimenteaza lampile...

... dar si vechea organizare de santier.


Cand m-am inscris pe forum, in 2014, primele mele contributii au fost fotografii despre acest pasaj.
Si, fiind nou si naiv pe forum, ma bucuram mult ca imi va scurta drumul spre locuinta mamei mele, de la 30 la 20 de minute.
Am inmormantat-o pe mama de multa vreme.
Castigul de 10 minute nu il am nici acum, cand ma duc doar sa ii aprind o lumanare....
Drept pentru care le fac tuturor primarilor, consilierilor si "expertilor" din primarie o urare "fierbinte": arza-v-ar focul de incompetenti ce sunteti!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

thinker

Poza cu 13 capace de canal e geniala, ilustreaza perfect situatia drumurilor din Romania.
Ar trebui sa iei drepturi de autor pe ea.

Cat despre urare, subscriu.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.