[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Tot de pe podul din aval, spre Vitan-Barzesti...

... zapada neatinsa. Aici nimic.... :(

Suntem pe malul drept. Vedere spre DNCB...

... si spre oras. Soferii franeaza brusc si fac un mic slalom printre gropi.

Nu stiu ce hidroizolatie au facut sus, dar apa curge suvoaie...

... chiar in doua locuri doar intre aceste doua pile...

Vedere spre oras (suntem tot pe malul drept)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Podul din amonte, inchis dinspre malul drept...

... dar si dinspre cel stang

Organizarea de santier

Trecem pe sub pasaj in aval

Minunea aia de separator este inca "verde" in picioare...


Si pentru "impresia artistica": LEA razand neatinsa in soarele de iarna...


Toate pozele full-size sunt aici: http://imgur.com/a/rvIRy
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

skybox

dar de continuarea spre Iuliu Hateganu s-a anuntat ceva?

Ionut


skybox

Doar eram curios daca s-a anuntat ceva de faza 2, am tot cautat proiectul pe net, si vad ca nu se stie nimic despre cum se va continua acel pod :)

dr4qul4

A fost un plan postat aici pe forum. Dar e SF...linie de tramvai si tunel la intersectia cu Vitan Barzesti. Dar vorbim de un termen de finalizare de 7-10 ani..
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

#1057
http://www.mediafax.ro/social/primaria-capitalei-vrea-sa-inaugureze-pasajul-de-la-piata-sudului-peste-doua-luni-iar-pana-in-august-sa-termine-podul-peste-dambovita-16164088

Quote
Primăria Capitalei vrea să inaugureze pasajul de la Piaţa Sudului peste două luni, iar până în august să termine podul peste Dâmboviţa

Primăria Capitalei spune că lucrările la două dintre cele mai mari proiecte de infrastructură din Capitală vor fi încheiate până la finalul verii din acest an.

,,La pasajul de la Piaţa Sudului lucrările sunt aproape gata, în condiţiile în care deja lucrăm la finisarea interiorului. Cel mai probabil în aprilie lucrările vor fi gata şi nu se va mai forma niciun ambuteiaj acolo. Tot în sud, la podul peste Dâmboviţa, care va forma o alternativă la Vitan-Bârzeşti, lucrările vor fi gata în luna august. După ce vom finaliza podul vor începe lucrările la construcţia drumului, iar cel mai probabil anul viitor pe acolo se va putea circula fără probleme", a declarat Aurelian Bădulescu, viceprimarul Capitalei, în cadrul emisiunii Perfect Imperfect de la TVR.

El a subliniat că zona de sud a Capitalei va fi cea mai bine dezvoltată din punctul de vedere al infrastructurii rutiere după terminarea lucrărilor. De partea cealaltă este partea de vest a Capitalei, unde Prelungirea Ghencea rămâne blocată, iar amânarea metroului din Drumul Taberei pentru 2018 şi pentru Pasajul de la Domneşti unde nu există o dată certă de începere a lucrărilor, astfel încât cel mai probabil acesta va fi gata după 2020. Construcţia pasajului întră în atribuţiile companiei de drumuri naţionale.

În ultimul trimestru al anului trecut au fost finalizate străpungerea tunelului rutier pe sensul Niţu Vasile - Calea Văcăreşti şi străpungerea tunelului pe sensul Calea Văcăreşti - Niţu Vasile.

Realizarea pasajului subteran de la Piaţa Sudului, cu o lungime de 356 de metri, pre­supune săparea unui tunel care să lege Calea Văcăreşti de strada Niţu Vasile, realizarea a patru pasaje pietonale, realizarea unei legături pietonale subterane între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiei de tramvai aflate pe Şoseaua Olteniţei.

Lucrările la pasajul auto de la Piaţa Sudului au demarat în luna mai 2014 şi ar fi trebuit finalizate în decembrie 2015. Acest termen nu a fost respectat, însă, iar finalizarea pasajului a fost amânată prima dată până la mijlocul acestui an, apoi prelungit încă o dată pentru luna decembrie 2018. Investiţia totală se ridică la 127 de milioane de lei, iar trei sferturi din bani ar fi trebuit să vină de la Uniunea Europeană. Dar din cauza întârzierilor şi a amânărilor repetate, doar 18 milioane de lei au putut fi decontaţi la UE, restul banilor pentru finalizarea pasajului urmând să fie asiguraţi din bugetul Primăriei Capitalei.

Evaluată la 20 mil. euro, străpungerea Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu intră în linie dreaptă. proiectul include un pod peste Dâmboviţa în zona de sud-est a Capitalei. Noua arteră va face parte din inelul median al Bucureştiului între b-dul Camil Ressu şi Splaiul Independenţei şi va permite reducerea valorilor de trafic de pe Vitan-Bârzeşti. Stadiul actual este de circa 70%, cele două poduri peste Dâmboviţa fiind aproape gata. De asemenea, supralărgirea b-dului Nicolae Grigorescu este realizată în proporţie de aproape 70%, potrivit primă­riei generale. De asemenea, în etapa a doua a proiectului este prevăzut un pasaj subteran până în intersecţia dintre Şos. Olteniţei şi Vitan-Bârzeşti, însă acesta va fi realizat în baza unui alt contract.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Beowulf

Nu prea inteleg de ce e mai bine sa largeasca str. Luica si Turnu-Magurele cei de la PS4  in locul celor de la PMB...


"[...]aprobarea cererii Consiliului Local Sector 4 de trecere in administrare proprie a strazilor Turnu-Magurele, Luica si Berceni, document care pare sa fi fost aprobat, potrivit surselor noastre.

Iar asta este o veste buna pentru ca solicitarea celor de la Sectorul 4 are ca scop final reabilitarea acestor artere, largirea lor si crearea unor sensuri giratorii absolut ncesare pentru fluidizarea traficului in zonele respective."


http://sectorul4live.ro/consiliul-general-al-capitalei-aprobat-trecerea-administrarea-sector-4-strazilor-turnu-magurele-luica-si-berceni/
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

danutzu_1069

Cea mai buna veste! Un giratoriu la Aparatorii!!
Chiar e loc si e absolut necesar. La pachet cu largirea Turnu Magurele, desigur

TibiV

Poze de astazi, duminica 19 februarie 2017, ora 12.30.


Au mai intins pietrisul de acum doua saptamani pe viitoarea bretea Splai -> Titan






De pe podul din aval pozez malul drept

Masinile trec pe sub o minicascada...

... care vine de aici...

... desi exista tevi pentru apa pluviala.


Spre Vitan-Barzesti nimic nou...


Toate pozele full-size sunt aici: http://imgur.com/a/QfWqb
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

probabil acolo e imbinare prost facuta intre gura de scurgere si teava colectoare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Sau a inghetat apa in teava colectoare si teava a plesnit...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

north

Quote from: dr4qul4 on February 08, 2017, 01:48:31 PM
A fost un plan postat aici pe forum. Dar e SF...linie de tramvai si tunel la intersectia cu Vitan Barzesti. Dar vorbim de un termen de finalizare de 7-10 ani..
Quote from: TibiV on November 27, 2016, 10:08:55 PM
Ce putin asa spune planul initial, pe care pasajul il repecta, chiar daca linia de tramvai se pare ca nu are nimeni chef sa o realizeze... Cel putin deocamdata... Observa ca in sectiunile transversale este desenat frumos tramvaiul.

În fapt toată această jumătate estică a inelului median a fost concepută și parțial executată cu gândul la echiparea ulterioară cu o linie de tramvai. Se observă că s-a lăsat spațiu în zona mediană peste tot (sau unde nu este amenajat așa este suficient spațiu pentru lărgirea ulterioară)
Un "alt 41" (în variantă îmbunătățită, desigur) care să vină din Pipera și apoi să meargă pe Tei - Doamna Ghica - Chișinău - Nicolae Grigorescu - (arteră nouă până la Vitan-Bârzești) - Ion Iriceanu - Turnu Măgurele - Luica ar face minuni...
Păcat că n-au făcut tramvaiul când s-a făcut Doamna Ghica (ce-i drept, era greu de rezolvat la Delfin în configurația actuală, deși forțat se putea reactiva linia de tramvai de marfă și legat la aceasta). Păcat că nu se face acum la prelungirea NG.
Dar, na, visăm la asta când pică multe dintre liniile existente, gen 1 Mai sau Chișinău sau multe altele.
Dacă s-ar băga măcar 500 milioane de euro în tramvaiul bucureștean (cam 300 pentru material rulant și încă aproape atâta în linii) s-ar schimba fața orașului.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

TibiV

Quote from: north on February 21, 2017, 12:54:58 AM
Un "alt 41" (în variantă îmbunătățită, desigur) care să vină din Pipera și apoi să meargă pe Tei - Doamna Ghica - Chișinău - Nicolae Grigorescu - (arteră nouă până la Vitan-Bârzești) - Ion Iriceanu - Turnu Măgurele - Luica ar face minuni...
De 20 de ani nu au fost in stare sa largeasca la doua benzi pe sens (fara tramvai) Turnu Magurele si Luica.
Intreaba orice bucurestean... Artera asta a devenit un adevarat cosmar intre Sos.Berceni si Sos.Giurgiului.
Este echivalentul urban "1,5+1,5" al mult hulitului DN2... >:(

Dar in Bucuresti nu poti gandi nimic in perspectiva atata timp cat actualul primar a venit cu gandul sa "dea RATB gratis la toate cartierele"... :(
(Se pare ca intre timp i-a trecut...  probabil i-a aratat cineva cifrele... si i-a dat si manualul de "Aritmetica - clasa a IV-a"... :( )

Tu vorbesti de 500 de mil. euro.
Dar ei se p..sha cu jet pe parcul actual, care se dezmembreaza vazand cu ochii pentru ca nu dau 20-30 de milioane pentru intretinere...
Aproape jumatate din parcul "scriptic" al RATB este inutilizabil.
Mai exact, este canibalizat pentru a tine in functiune ce se mai poate.

Adica ei au o flota relativ OK ca varsta si performante tehnice, dar jumatate din ea este sacrificata ca sa mentina in functiune cealalta jumatate.

JENANT !
De fapt... RUSINOS !

Mama proștilor este mereu gravidă... :)