Jurnalul public API

Started by Ionut, May 13, 2015, 08:44:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

horatiu.cosma

Not bad :). S-au facut progrese imense in 2015 de catre forum si API. Prefer sa le consider ca fiind o unitate. API mi se pare mai mult o extensie a forumului care poate comunica intr-un cadru mai potrivit cu actorii din infrastructura. A ajuns intr-un timp extrem de scurt unul dintre cele mai bine vazute ONG-uri din tara si exista potential de crestere. Si nu e de mirare, infrastructura ne doare pe toti de atat de mult timp, incat o oaza de speranta e imbratisata de 95% de persoanele care se intersecteaza cu API.

Ca si idei pentru 2016, pe langa continuarea activitatilor curente, as adauga:
      - includerea in API a unor persoane care locuiesc/traiesc in apropierea obiectivelor majore de infrastructura ce debuteaza(constructia) in viitorul apropiat(Oradea, Bacau). Ce s-a intamplat in 2015 pe santierele UMB, TS, 2016 Salini, trebuie continuat. Un triunghi CNADNR-API-constructor este benefic pentru toate partile, iar prezenta de membrii API in zona e necesara.
      - un canal de comunicare cu CNADNR bine definit, prin care sa primim raspunsuri la solicitari mult mai promt si mai la subiect. Canalul actual e unul general pentru public, iar raspunsurile primite sunt extrem de intarziate si vagi, iar varianta "pe surse" nu e foarte convenabila.
      - concurs de poze de pe santiere
      - tricouri API&peundemerg pentru membrii(ar arata bine la inaugurari, sau chiar si la reportajele de pe santiere, ar fi o buna publicitate)
      - in functie de posibilitatile financiare, organizarea de intalniri fizice pentru a avea rapoarte partiale(gen la mijlocul anului), vizualizarea obiectivele realizate pana in acel punct si identificarea masurilor pentru indeplinirea celor ramase pana la finalul anului.

alecu26

cel mai mult mi-a placut propunerea cu concursul de fotografii. Pe langa premii, o recunoastere in plus poate veni si din faptul ca ar putea fi prezenta pe site la API.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexbb

Felicitari si sa o tineti tot asa :).

Quote from: horatiu.cosma on February 11, 2016, 02:36:57 PM
      - tricouri API&peundemerg pentru membrii(ar arata bine la inaugurari, sau chiar si la reportajele de pe santiere, ar fi o buna publicitate)

Poate ar fi o idee buna si niste stickere pentru masina, de pus in spate?

Io

Felicitari, oameni buni, la mai mare.
Eu va vad ca pe "bratul inarmat" al comunitatii peundemerg.ro si chiar daca pe-aici o mai dam in offtopic de ne mai struneste Ionut, din feedback-ul nostru, al "celorlalti" poate cistiga si API si noi, ceilalti.
La Multi Ani, API!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Ionut

Nu sunteti offtopic cu propunerile. Le luam pe toate in seama. Voi spuneti, ce putem face, vom face. Sa fie si de impact ideile, desigur. Aia cu stickerele pentru masini mi se pare foarte buna, de exemplu. Orice fel de feedback de la voi este util.

stangabriel

Felicitari.

Daca se poate, stickerele sa fie pe 2 dimensiuni cel putin. Depinde de gusturi si dimensiune masina/tir.  :)

horatiu.cosma

#126
Mai aveam o idee care mi-a scapat la postul anterior:

- discutii cu ministerul educatiei pe tema introducerii intr-o forma sau alta de ore pentru siguranta circulatiei in cazul pietonilor si soferilor in scoli(mai mult pietoni, dar si viitori soferi pentru cei de clasa XI-XII): pot fi ore suplimentare, pot fi optionale, pot fi voluntariate in scoli etc.

- discutii cu cei care reglementeaza modul mai mult decat superficial abordarea in scoala de soferi: o ora de legislatie in care nu se spune nimic despre condus preventiv, respect in trafic etc, facuta mai mult simbolic. Orele de condus pun accept pe invatat tehnica si mai putin calitatile enuntate mai sus. Examenul scris e o gluma proasta. Poate fi trecut doar facand chestionare pe DRPCIV, fiindca intrebarile se repeta destul de des, si la un moment dat tot se nimeresc raspunsurile corecte.

P.S. In raportul de activitate s-a zis de vreo 2-3 ori de mediu si de perdele forestiere in vecinatatea drumurilor. S-a discutat ceva si nu stiu eu in sensul asta cu CNADNR?

Ionut

Se face educatie rutiera in gradinite. In scoli nu cred ca mai face nimeni... dar in gradinite se face.

Asta cu scoala de soferi, din punctul meu de vedere, trebuie regandita complet. Trebuie sa faci ore pe autostada, ore pe pante, ore noaptea, ore pe vreme rea si tot asa. Pe cat posibil, evident.

Legat de perdele forestiere nu s-a discutat public nimic la modul serios (ca actiuni). In privat am mai discutat noi (un pic), insa nu am luat decizii si nici nu am facut actiuni majore in acest sens. E destul de complicat aici, insa e un proiect important.

alecu26

si propunerea mea:

inaintea deschiderii unui lot de autostrada, impartirea de catadioptrii la carutele din satele adiacente. Gratis. Si mai multe de fiecare caruta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Eurocopter

Quote from: Eurocopter on January 20, 2016, 09:07:31 PM
TOMBOLĂ

Deveniți membrii simpatizanți ai organizației noastre în perioada 20 ianuarie-29 februarie 2016 și puteți câștiga 2 bilete de avion pentru un city-break la Viena!*

Câștigătorul va fi extras pe 1 Martie 2016 utilizând generatorul www.random.org.

Mai multe detalii despre cum puteți deveni membrii simpatizanți puteți găsi accesând link-ul următor:
http://www.proinfrastructura.ro/implicare/deveniti-membri/

*Perioada 25-27 martie 2016, zbor cu plecare din București.
Castigatorul tombolei este Viorel Lixandru, din cei 7 membrii simpatizanti eligibili inscrisi in perioada 20 ianuarie-1 martie!

Multumim tuturor celor care ni s-au alaturat!


Ionut

Lansăm astăzi prima campanie de atragere de voluntari în proiectele Asociației Pro Infrastructură! Concret, căutam 4 studenți (sau tineri absolvenți) CFDP din Cluj-Napoca și București, pasionați de infrastructură rutieră, căi ferate și/sau aviație care vor să facă stagii de practică la marii constructori și în companiile sau instituțiile de stat (cum ar fi CNADNR).

Căutăm 4 tineri responsabili și proactivi care vor să învețe din secretele infrastructurii direct de la sursă! Le decontăm costurile pentru un stagiu de o lună și le oferim recomandare, adeverință de voluntariat, certificat de aptitudini și conexiuni excelente pentru angajarea ulterioară.

Așteptăm CV și o idee de proiect sau inițiativă până la finalul lunii aprilie pe adresa de email ionut.ciurea@proinfrastructura.ro. Am fi recunoscători și pentru un share să afle cât mai multă lume. Mulțumim!


kolegu

O sugestie, nu ar fi ok sa lipesti acest afis la intrarea in facultatea de constructii din Bucuresti si eventual sa te ajute Eurocopter cu acelasi lucru la Cluj?
Eventual sa specifici ca este pentru studentii din anii terminali?

Io

^^^ Excelenta idee, felicitari, API!

Subscriu celor scrise de Kolegu, in primul rind la facultatile de constructii trebuie puse afisele astea. In online difuzam care pe unde sintem.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

linucsu

In Cluj cred ca s-ar putea pune un afis si in Observator la caminul celor de la Facultatea de Constructii. (caminul 2 pe vremuri )
Cu putin noroc poate gasiti doritori care au domiciliul in apropierea santierelor pe care le urmarim cu totii.

horatiu.cosma

Caminul 2 e si acum, ar merita. V-as ajuta eu cu afisele in Observator si Facultatea de Constructii, dar nu mai sunt prin zona. Pot sa discut cu cineva daca nu gasiti om.