[IF] Largire la 4 benzi DN1A, intrare Mogosoaia - DNCB

Started by razvan.portase, December 13, 2023, 12:05:28 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oc7avian

Relocarea utilităților e deobicei marea surpriză. Vom vedea cât vor întârzia lucrările

rhemaxo

Azi a venit dl secretar de stat Ionel intr-o vizita pe șantier alaturi de dl primar, care ne impartaseste niste date intr-o postare pe Facebook:
""Stadiul lucrărilor este:
✅️ au fost forați, armați și turnați 91 din 337 de piloți necesari consolidării și realizării zidurilor de sprijin a rampelor de urcare/coborâre dinspre Buftea și București aferente pasajului pe sub calea ferată. Primii piloți au fost realizați la rampa de coborâre din sensul București - Buftea și au o adâncime de până la 15 metri;
✅️ au fost executate lucrările de săpături necesare utilităților publice de gaz, apă potabilă, canalizare menajeră, telecomunicații și rețele electrice pe o lungime de 600 ml;
✅️ au început lucrările pentru canalizarea pluvială, fiind executați 100 din 1200 ml;
✅️ au fost realizate 5 foraje transversale pe sub DN1A din totalul de 31 necesare canalizării pluviale;
✅️ a fost finalizată tăierea arborilor pe tot amplasamentul lucrărilor;
✅️ continuă execuția lucrărilor de decapare vegetală, fiind realizate în proporție de 50%;
✅️ au început lucrările pregătitoare pentru platforma incintei palplanșelor necesare săpăturii bazinelor de retenție a apelor pluviale, care au un un volum total de 230 m3 și care vor fi amplasate la baza pasajului feroviar, pe banda din dreapta și care vor avea rol de acumulare in cazul unor ploi cu debite mărite pentru a se evita pe viitor inundarea zonei."
E septembrie, conform contractului lucrarile ar trebui sa fie gata in decembrie, dar nu stim ce an. :lol:

rhemaxo

Azi noapte la 22:30 foreza inca era la lucru, luminile aprinse si vreo 3 muncitori pe langa ea. Azi deja era plecata din santier sau cel putin a disparut de pe malul drept spre parc. Din ce am vazut au reusit sa sparga capetele pilotilor pe jumatate din distanta. Mi se pare ca foarte greu inainteaza lucrarea, abia daca sunt 10 oameni in santier.

rhemaxo

A disparut foreza, au disparut si muncitorii din santier, daca mai vezi 10 oameni pe tot tronsonul. De 4 zile tot sparg la capetele pilotilor forati, cu noroc vineri ajung la jumatatea distantei. Azi a venit macaraua asta si infigea palplansele astea in pamant in zona in care ar trebui sa fie pasajul pietonal suprateran. Rabdare si tutun, pana la vara mai e mult.






Powered by API/PUM imgur uploader

AdrianRO

Oare rezolva cu acest proiect si rampele acelea mizerabile facute imediat la coborarea de pe calea ferata pentru pietoni? Pericol public cum sunt facute acum, jumatate scara beton / jumatate rampa asfalt, fara vreo delimitare intre ele. Foarte usor sa cazi in gol acei 10-20 cm si sa iti luxezi picioarele. Mai ales pentru copii. Numai cel care a proiectat poate sa stie de ce a facut acea ¨scara¨ din beton (Cu fiecare treapta de aprox. 1 m) cand unghiul permitea fara probleme rampa simpla.

EDIT: am verificat in informatiile publice si pare ca din grafica postata de CNAIR se va rezolva.

AdrianRO

Stie cineva sa explice de ce au facut movilele de pamant ca sa faca acei piloni de sustinere?

Nu puteau folosi cofraj?

Separat, cand au curatat pamantul de pe partea dreapta (sens buc - mogosoaia) au "zgariat" pilonii respectivi cu excavatorul. Destul de urat chiar. Afecteaza in vreun fel? Puteau sa o faca altfel?

rhemaxo

Se zbate melcul MRS. >:(













Powered by API/PUM imgur uploader

PS: de azi se circula deviat pe DN1A, de dupa Lukoil pe str Monumentul Eroilor, Poieni si iesire inapoi pe DN1A prin str Islaz. Evident ca aceste stradute nu sunt potrivite pentru camioanele de 55 de metri. Azi dimineata am vazut doua blocate pe viraj pentru ca nu aveau loc de masinile blocate bara la bara pe sensul opus. Poate aflam de ce au amanat aceasta deviere din luna iulie pt luna noiembrie...