Poduri și pasaje în București - discuții generale

Started by TibiV, August 08, 2023, 09:00:21 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hef

Adevarul este mereu la mijloc. Acolo nu se mai face aglomerație ca ianinte de a fi inaugurat pasajul care duce la Delfinului. Nici trenuri nu prea mai trec pe acolo.

In zona ar trebui evaluat daca mai este nevoie ca șina de cale ferată sa continue după Gara Obor. Zona industrială deservită de calea ferată a dispărut de mult.
Poate daca întrerup calea ferată imediat după gara si prelungesc Heliade intre vii pana se uneste cu bd Gării Obor ar fi mai ieftin si mai eficient. In același timp sa prelungești bd Gării Obor pana in Aleea Hobita in intersecția sos Pantelimon cu Pierre de Coubertain
Un pasaj pe Baicului este cam greu de făcut.
Zona nu este un cu densitate mare in prezent. Dar se construiește acolo. Si daca se mai pierde timp cu reconfigurarea zonei iar va mai apare o zona neagră pe harta orașului.

Cristi N

In capatul bulevardului Garii Obor este o unitate militara care are, cel putin scriptic, conexiune cu calea ferata.

Pentru a scurta pachetul de linii al garii Obor trebuie ca MApN sa isi dea acordul si sa renunte la conexiunea lor "strategica".

punktnet

Nu o sa dea nimeni avize de la MAPN sa distruga CF strategice, vezi cazul razboiului din Ucraina care a readus la viata CF intre Romania si Bulgaria prin zona Constanta - CF neutilizata de zeci de ani dar care exista si in cateva saptamani a fost operationalizata.
Just kidding.

dr4qul4

e ca Parcul Liniei. Le-au dat voie sa faca parc, dar CF_ul e tot acolo. In caz de ceva, in 2 luni se circula pe ea. Parca duce chiar la Statul Major aia
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

jonny

nu e chiar atat de strategica...la Razoare cei de la One au putut sa o scoata