Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

kumar

Managerul proiectului metroului din Qatar, adus la Autostrada Sebeș - Turda

Aktor a anunțat numirea în funcție a lui Carlo Germani care va servi drept noul country manager în țara noastră, înlocuindu-l pe Petros Katsias.

"Numirea sa în funcția de country manager este cel mai recent exemplu în încercările noastre din ultimele 10 luni de a ne reorganiza și consolida prezența corporatistă în România. Carlo are 30 de ani de experiență pe plan internațional, nenumărate reușite dovedite în coordonarea și implementarea cu succes a proiectelor dificile de infrastructură. El reflectă în totalitate nivelul de reprezentare pe care ne dorim să îl aibă în Aktor", a menționat Alexandros Exarchou, CEO al Aktor.

https://ziuadecj.realitatea.net/economie/managerul-proiectului-metroului-din-qatar-adus-la-autostrada-sebes-turda--185871.html

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on August 29, 2018, 07:25:20 PM
Primarul Sectorului 3 a preluat Delta ACM 93, una dintre cele mai mari firme de construcţii din România

Primăria Sectorului 3, prin compania Administrare Străzi S3, este noul acţionar majoritar al Delta ACM 93, a anunţat instituţia condusă de Robert Negoiţă. Portofoliul firmei de construcţii include lucrări la metroul de Drumul Taberei şi la Centura Capitalei.

Delta ACM 93, una dintre cele mai mari firme de construcţii din România, intră în insolvenţă

Administratorul societății Delta A.C.M. a depus o cerere de deschidere a procedurii de insolvență începând cu data de 16.05.2019, în vederea protejării intereselor companiei și a asociaților, se arată într-un anunţ al Primăriei Sectorului 3.

economica.net


LittleWanderer


tom_sawyer

România se află cu mult în urma statelor europene la digitalizarea în construcții

România se află cu mult în urma statelor europene la capitolul digitalizare în sectorul construcțiilor, având mai puțin de 5% dintre proiecte construite cu ajutorul standardului BIM, dar și foarte puțini BIM Manageri, în ciuda beneficiilor de cost și timp pe care le aduce acest concept, potrivit BIMTECH - Asociația pentru Cercetarea, Dezvoltarea și Implementarea Tehnologiilor în Construcții.

Printre proiectele construite cu ajutorul standardului BIM se numără noul centru comercial Bucur Obor, viitorul pod de la Târnăveni din județul Mureș și proiectul pilot al casei inteligente, realizat de EFdeN. Deși nevoile de standardizare și introducere a digitalizării în construcții sunt mari, România nu are decât 191 de manageri BIM în acest moment, în timp ce în Europa există în total 34.301 BIM Manageri, potrivit informațiilor LinkedIn, prezentate de Autodesk. De asemenea, instituțiile statului român se află cu mult în urma celor europene la capitolul digitalizare, foarte puține dintre acestea acceptând documentație digitală, chiar și în format .pdf.

Building Information Modelling (BIM) este o metodă de proiectare, execuție si operare în construcții ce cuprinde generarea și administrarea unor reprezentări virtuale digitale ale proprietăților fizice și funcționale ale unei clădiri. Utilizarea BIM aduce economii semnificative ale costurilor și timpului de execuție pentru domeniul construcțiilor care este responsabil cu 35% din deșeurile rezultate și 40% din energia consumată la nivel global. În prezent, 85 dintre cele mai mari 100 birouri de arhitectură din lume folosesc BIM în proiectele lor.

economica.net

cristi5

Quote from: Quest on May 29, 2019, 11:45:59 PM
Colegii de forum spun ca proiectarea i-a apartinut dlui Dr. Ing. Edward Petzek (SSF-RO Timisoara, parte a SSF Ingenieure AG München).

Nu ca are vreo legatura cu grinzile rupte dar SSF Muenchen e filiala a SSF Timisoara si nu invers. Din cate am inteles din Timisoara, SSF e un proiectant de cel mai inalt nivel (cu premii internatioale), neaos romanesc, Cuc ar putea fi mandru :)

Nu sunt de meserie dar din lucrarile de arta proiectate de ei cel mai mult imi place pasajul DN7/CF de la Turdas.

Din pacate din motive de O600 proiectanti ca SSF sau Retter nu vor putea lucra pe PiSi 1 si 5 pt acolo solutiile de pod din SF sunt impuse. Adica proiectare din secolul trecut.

Quest

Cristi5, sa ne pastram acuratetea informatiilor pe care le postam.

De pe www.ssf.ro
"SSF-RO este o societate de proiectare, expertizare şi consultanţă în domeniul ingineriei construcţiilor şi al proiectării de structuri inginereşti, ce a fost înfiinţată de către firma mamă SSF Ingenieure AG München în anul 2006 în Timişoara."
Common sense will get you far !

cristi5

Nu stiam, dar am auzit de la o sursa f bine informata ca in practica ar fi de fapt invers. Chiar imi amintesc ca m-a surprins, apoi am vazut cateva structuri elegante si ca nespecialist mi s-a parut verosimil

In mod cert Petzek si inovatiile sale au existat mult inainte de 2006.

voicul

Si ar fi vreo estimare cand ajungem "la semnat"?

E posibil sa fim surprinsi de chinezi/sa lucreze bine si repede, pentru ca o sa doreasca sa faca o impresie excelenta.

bgd77


paulmare

^^^ dap si in polonia tot un pui de-al china railways - au lasat o impresie excelenta
cei 500 de chinezi adusi sa munceasca, trebuiau sa primeasca salariul minim pe ramura al polonezilor, si sa nu lucreze pe luna ore peste maximul permis de lege pentru constructorii polonezi, si orele extra sa fie recuperate sau platite conform legii poloneze care nu face distinctie intre autohtoni si straini  - oare nu e asa si la noi in 2019 ?
Nu au vrut sa plateasca in avans nisip, balast, fier, bitumul la pkn orlen etc - ca sa aiba pretul "fix", li s-a dublat in momentul in care au inceput europenii sa pompeze bani in infrastructura ca sa isi revine economiile dupa criza - ma rog asta nu mai e cazul poate acum ca suntem aproape de capatul unei bule, noroc ca suntem prea mici si nu se simte decat local politica pro-ciclica dusa de guvernantii nostri
La fel au avut probleme cu lipsa studiilor geo facute de ei, proiecte facute la jde mii de km de siteul de constructie de cineva care vazuse poate pe google earth ce e acolo (cunoastem si noi aici locali), cu legislatia de mediu si tot felul de ecoducturi impuse de legea europeana sa treaca batracienii pe sub autostrada si mamiferele mari pe deasupra, pe chinezi durandu-i in 14 de broastele albe ale polonezilor, nu le-au prevazut si nu le-au luat in calcul, nu au primit avizele de mediu fara ele - nici asta nu cred ca mai e cazul acum, noroc cu UE ca a impus avizele de mediu inainte 

Dar nu e automat o garantie ca daca vin 500 de chinezi "la munca", va iesi o treaba de calitate si la timp
CNAI"P"-ul polonez platea lunar - oricum mult mai regulat decat la noi, chinezii tot au fost cash-strapped - la noi e astaldi acuma din pacate in situatia asta, e important mai ales la noi sa fie cineva care sa poata sa lucreze mult timp pe banii ei sau sa aiba finantare bancara buna, viaductul de la gilau de exemplu, cum era astazi sa nu il fi luat tirrena ci straco de exemplu

tom_sawyer

Corupție made in Austria. ,,Dosarul roșu": posibile sancțiuni de zeci de milioane de euro, după percheziții la Porr și Strabag

Suspiciunile de corupție ale procurorilor austrieci au provocat recent mai multe percheziții la Porr, Strabag și alte companii. Multe dintre ele activează și pe piața românească a construcțiilor rutiere și feroviare. Acum, șeful Oficiului Federal al Concurenței din Austria, Theodor Thanner, anunță că până la finele anului în curs vor fi aplicate primele sancțiuni, care pot ajunge la zeci de milioane de euro pentru fiecare companie implicată.

,,Procuratura economiei și corupției suspectează circa 20 de firme de construcții, care de peste zece ani ar fi avut înțelegeri ilegale asupra prețurilor. Alături de concernele Porr și Strabag, sunt și alte companii luate în vizor, precum Swietelsky, Habau, Held&Franke, Östu-Stettin și Kostmann.

Nereguli au fost depistate la mai mult de 100 de contracte din domeniul construcțiilor de drumuri. Printre proiectele cu probleme legale se numără reparațiile la Autostrada Pyhrn A9, Autostrada Karawanken A11, drumul național B66, drumul regional (Land) l117 din estul Landului Steietmark și drumul regional L502 dintre St. Lambrecht și Murau, în Steiermark. Dar și mari proiecte feroviare se află în vizorul autorităților austriece, cum ar fi linia Koralm și extinderea liniei de sud.

clubferoviar.ro

rota

Cel mai mare constructor italian se pregăteşte să facă un pariu de 1,5 miliarde de euro pentru a salva sectorul construcţiilor, lovit de ani de recesiune şi investiţii proaste

Grupul italian Salini Impregilo, care a finalizat proiecte ca extinderea Canalului Panama si crearea unei noi linii de metrou în Riyadh, plănuieşte să investească 1,5 miliarde de euro într-un construction hub, numit ,,Progetto Italia" (Proiectul Italia), pentru care îşi va uni forţele cu celălalt mare constructor italian, Astaldi.

Industria de construcţii italiană, deşi este a patra cea mai mare din Europa, îşi revine cu greu după ani de creştere economică lentă, tăieri guvernamentale în bugetul infrastructurii şi ale întreprinderilor străine. Doar în ultimii 10 ani, aproape 600 de mii de locuri de muncă au fost desfiinţate în timp ce 120 de mii de constructori s-au prăbuşit complet, potrivit unor date ale Asociaţiei Industriei Italiene.

Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

florin74

S-a intrat in linie dreapta privind preluarea de catre Salini a Astaldi si a altor companii, in cadrul Progetto Italia
Azi s-a obtinut finantarea pentru proiect. Detalii mai jos in engleza.
PS. Una din explicatiile pentru ritmul de lucru dezastruos al Pizzarotti pe A10 se regaseste la finalul comunicatului


Except for unforeseen events, we start with Astaldi, for which a first capital increase of 225 million is reserved reserved for Salini Impregilo, a second 100 million liquidity injection, the result of the conversion into equity of part of the debts, and a possible third intervention sufficiently large to satisfy unsecured unsecured creditors. In order to cope with this transaction, Salini Impregilo, for its part, will launch a 600 million recapitalization and obtain the concession of credit lines for cash and signature for 1.6 billion. The fresh vehicles in the construction group will come from Cdp Equity, called to invest up to 250 million. Another 50 million will come from Pietro Salini, 150 million from the banks (of which 50 million from Intesa and the same number from Unicredit, around 25 from Bnl-Bnp Paribas, 15 million from BancoBpm, while the remaining 10 million from MPS) and another 150 million from the market with the guarantee of two foreign banks. The new company should look like Pietro Salini and Massimo Ferrari will remain general manager. The plan plans to involve other companies in crisis (Mantovani, Trevi, Condotte, Glf and Cossi), also focusing on the support of other manufacturers: among the names circulating Pizzarotti and Rizzani.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)