Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Si s-au plans cativa ca lotul Porr de pe A10 are cam multe denivelari (eu n-am ajuns pe acolo).

alinuttt

Dacă Astaldi intră în insolvență va fi afectat lotul de pe A3 pe care îl au?.....

adiarc

Se pare ca este o certitudine...si Astaldi cere insolventa...deocamdata in Italia si poate doar acolo.....asta inseamna insa ca va fii afectat si cash-flow-ul lucrarilor din Romania

https://m.digi24.ro/stiri/economie/companii/exclusiv-astaldi-compania-care-construieste-magistrala-5-de-metrou-cere-insolventa-1004786
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

tom_sawyer

Astaldi neagă că și-ar fi cerut insolvența. Precizările companiei

Compania italiană Astaldi neagă că ar fi cerut intrarea în insolvență în România sau în Italia și precizează că a luat unele măsuri pentru a asigura operabilitatea societății și protejarea intereselor companiei, a acționarilor, clienților și creditorilor.

Astfel, Astaldi a prezentat o cerere, sub incidența legii italiene, prin care va ajunge la un acord cu creditorii, care vizează restructurarea financiară a societății, pentru a preveni starea de insolvență și a asigura continuarea activității economice a societății.

Potrivit unui comunicat de presă al companiei, Astaldi va continua să desfășoare activitățile de construcție din cadrul proiectelor în care este angajată în România și se angajează să respecte termenele și duratele prevăzute contractual.

Astaldi mai precizează că ,,operațiunea de consolidare a companiei, bazată pe creșterea de capital și vânzarea activelor în concesiune a suferit o întârziere serioasă din cauza amânării vânzării activelor aferente concesiunii celui de-al treilea pod peste Bosfor, urmare a evenimentelor politice și economico-financiare care au afectat Turcia în cursul anului 2018". Vânzarea activelor era o condiție solicitată de către sistemul bancar pentru a acorda sprijinul financiar aferent operațiunii de consolidare a patrimoniului, se mai arată în comunicat.

digi24.ro

TibiV

Comunicatul Astaldi de ieri.

Ar fi util cineva care intelege "anglo-legaleza"...




Dar asta pare destul de clar:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Domnilor/doamnelor, ce ziceti? Acum ca au asa: centura Bacau, posibil A0, DX12, nu s-or fi intins UMB prea mult?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Deocamdata nu au semnat nimic. Toate loturile castigate de UMB sunt contestate. Si sunt sanse sa fie luate de altii unele din ele. Poate doar DX12 e cam clar ca o sa ramana ei. Desi mai e contestatia Tirrena. Nu e 100% nimic.

Europiu

Scuze, uitasem de contestatia la Bacau... Dar chiar si-asa, ipotetic, ma intrebam daca au posibilitatile materiale sa acopere tot?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Asta este o intrebare buna...

A7 Bacau, A0, Dx12, centura Radauti...
Cam mult chiar si pentru UMB.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


NGC

Quote from: Ionut on October 01, 2018, 05:51:48 PM
Deocamdata nu au semnat nimic. Toate loturile castigate de UMB sunt contestate. Si sunt sanse sa fie luate de altii unele din ele. Poate doar DX12 e cam clar ca o sa ramana ei. Desi mai e contestatia Tirrena. Nu e 100% nimic.

Nici la DX12 nu e inca clar ca o sa ramana UMB. ;)

tom_sawyer

S&P retrogradează ratingul companiei italiene de construcţii Astaldi

Agenţia de evaluare financiară S&P Global Ratings a coborât, marţi, ratingul acordat companiei italiene de construcţii Astaldi SpA de la "CCC minus" la "D" (default), informează un comunicat de presă.

Retrogradarea vine după ce vinerea trecută Astaldi a cerut unui tribunal din Roma protecţie faţă de creditorii săi, în urma întârzierii vânzării unui pod în Turcia (denumit "Yavuz Sultan Selim"). Astaldi a precizat că a solicitat protecţie faţă de creditori "cu rezervare", o modalitate folosită în Italia pentru a permite unei firme să-şi continue afacerile.

"Considerăm că aceste circumstanţe sunt similare unui default, pentru că solicitarea prevede suspendarea plăţilor care au legătură cu obligaţiile restante în perioada discuţiilor cu creditorii. În consecinţă, nu ne aşteptăm ca Astaldi să facă plăţi regulate cu privire la datoriile sale restante", informează S&P Global Ratings.

La data de 30 iunie 2018, Astaldi avea datorii totale în valoare de 2,5 miliarde euro. S&P a subliniat că ratingul Astaldi va rămâne la nivelul "D" (default) până când compania va relua plăţile.

economica.net

Morosanu

Se pare ca in curand vom avea un nou colos Astaldi-Salini-Impregilo (sau ma rog Salini-Impregilo-Astaldi). :)
https://www.repubblica.it/economia/finanza/2018/10/04/news/astaldi_vola_salini_scende_dopo_l_interesse_per_il_gruppo_in_crisi-208123131/
Politica distruge tot ce atinge.

tom_sawyer

Astaldi negociază cu un consorţiu din China vânzarea participaţiei deţinute la podul Yavuz Sultan Selim

Compania italiană de construcţii Astaldi SpA este în negocieri avansate cu un consorţiu chinez condus de firma de stat Chinese Merchants Group pentru vânzarea participaţiei sale de 33% la cel de-al treilea pod peste strâmtoarea Bosfor, Istanbul (Yavuz Sultan Selim), au declarat, pentru Bloomberg, surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, informează cotidianul Daily Sabah.

Podul a fost construit pe modelul construcţie-operare-transfer (BOT) şi va fi operat de sectorul privat până în 2026. Podul de trei miliarde de dolari a fost inaugurat în august 2016 şi reprezintă un segment esenţial al autostrăzii Marmara Nord.

Firma italiană vrea să ajungă la un acord cu consorţiul chinez până la sfârşitul anului, susţin sursele. Acestea adaugă că partea chineză ar putea evalua operaţiunile la aproximativ un miliard de dolari.

economica.net

TibiV

Sper ca Astaldi nu va primi de la chinezi doar 25 de centi la dolar....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)