Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

Hmm, au avut mari probleme de calitate la arena din Craiova, la suprastructura de metal. Si nu numai, sunt si infiltratii prin placa ce alcatuieste inelul median. Mai vedem.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Poate pentru ca la arena de la Craiova au avut ca si client statul ?!...  O:-)

Nu cred ca la halele industriale pentru companiile germane au avut cutezanta sa aiba probleme...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Întâmplarea face sa cunosc si lucrarea lor de la Sebes (http://www.cona.ro/stc-sebes#  + extensie faza 2). Mai bine lucrata dar nu se compara cu hala mai mare pentru cutia de viteze NAG3 făcută de Strabag acolo.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pasadia

Stiti ca se spune ca Strabag a peticit pe lotul 3 Sebes - Turda, al celor de la Tirrena. Mno, si pe A6 lucrarea e facuta tot de STRABAG. Si banuiesc ca tot austriecii au lucrat si bucatile asfaltate de pe A1, in zona nodului cu A6.

Care o fi legatura intre cele 2 nu prea stiu, dar se pare ca se inteleg bine.

tom_sawyer

Afacerile austriecilor de la Porr Construct au crescut cu 80% în 2017, la 378 mil. lei

Subsidiara locală a companiei austriece de construcţii Porr Construct şi-a majorat în 2017 afacerile cu 83%, ajungând la un rezultat de 378 de milioane de lei, potrivit informaţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Aceeaşi companie a trecut însă de la profit în 2016 la pierderi de 34 de milioane de lei anul trecut. Numărul mediu de angajaţi a urcat la 280, cu circa 50 mai mulţi faţă de anul anterior.

Printre proiectele austriecilor de la Porr Construct se mai numără, alături de Orhideea Towers, ansamblul de birouri Bucharest Business Garden, dezvoltat de Vastint, dar şi câteva proiecte de infrastructură, precum lotul patru al autostrăzii Sebeş - Turda şi reabilitatea pistei aeroportului din Târgu-Mureş alături de Geiger Transilvania.

ZF

tom_sawyer

Compania austriaca Strabag, "atacata frontal" de catre Ministrul Transporturilor, Lucian Sova

Strabag a fost desemnata recent castigatoare a unei licitatii importante, in valoare de circa 700 milioane euro, ce vizeaza modernizarea a doua sectiuni de cale ferata (Brasov-Apata si Cata-Sighisoara) de pe Coridorul IV Paneuroepan, insa aceeasi companie ar putea ridica cateva probleme la capitolul seriozitate, in sensul ca nu depune la timp scrisori de garantie de buna executie.

Ministrul Transporturilor a precizat că o firmă austriacă de prestigiu nu a depus din 2010 scrisoarea de garanție pentru un contract de modernizare a unui drum de 188 de kilometri.

,,Există un drum licitat de mult, celebrul Scoarța – Pitești, 188 km modernizare, unde un antreprenor de prestigiu cel puțin european, din Austria, nu-și depune scrisoarea de garanție de bună execuție în vederea semnării contractului deși e adjudecat din 2010 contractul și drumul acela e prizonierul situației, e în program de reabilitare deci nu mai poți să-i mai faci o întreținere, și nu se mai face nimic și nici nu s-a reziliat contractul, acum mă pregătesc să-l reziliez eu (...) Dacă mă refer la antreprenorii români nu am constatat această problemă, atâția câți mai sunt, unu-doi, aceștia depun scrisori de garanție", a spus Lucian Șova la DCNews Live.

Proiectul la care face referire ministrul Transporturilor a fost atribuit in 2010 unui consortiu format din compania austriaca Strabag, si alte doua companii romanesti, SC Delta ACM 93 & SC C&I Euroconstruct, liderul asocierii fiind compania Strabag. Contractul a fost semnat pentru suma de 371,64 milioane lei.

clubferoviar.ro

GDPR

#396
^Asta e din ciclul "nu ne vindem tara". De ce ar bloca Strabag banii intr-o SGB in situatia in care alocarea bugetara pentru DN67B Scoarta-Pitesti este zero?

LE Conform informatiilor postate pe site-ul CNAIR, in 2017 s-a semnat un act aditional prin care Delta ACM a devenit liderul asocierii: "Actul aditional nr. 4/31.10.2017 - avand ca obiect ,,transformarea formei juridice a operatorului DELTA ACM 93 din societate cu raspundere limitata in societate pe actiuni administrata in sistem dualist, noua denumire fiind DELTA ACM 93 SA" si modificarea liderului de Asociere al executantului, conform Actului Aditional nr. 1/27.10.2017 la Acordul de Asociere nr. 79/17.12.2009, astfel ca SC Delta ACM 93 SA preia rolul de lider al asocierii in cadrul contractului de lucrari nr. 775/19.05.2010."

Deci manipulare tovaraseasca la greu, ca doar nu era sa dea in prietenii lui Negoita.  :puke:

tom_sawyer

Primarul Sectorului 3 a preluat Delta ACM 93, una dintre cele mai mari firme de construcţii din România

Primăria Sectorului 3, prin compania Administrare Străzi S3, este noul acţionar majoritar al Delta ACM 93, a anunţat instituţia condusă de Robert Negoiţă. Portofoliul firmei de construcţii include lucrări la metroul de Drumul Taberei şi la Centura Capitalei.

Administrare Străzi S3, societate deținută de Primăria Sectorului 3, a devenit acționar majoritar al companiei Delta ACM 93 S.A după ce a achiziționat 51% din acțiunile acesteia.

Contractul între cele două părți a fost semnat pe 27 august, iar prețul tranzacției a fost de 1 leu, se arată în anunţul Primăriei Sectorului 3.

Prin acest contract Administrare Străzi S3 a preluat Delta ACM 93 S.A cu toate drepturile și obligațiile acesteia.

Firma a avut în anul 2017 un profit net de 1,8 milioane de lei, la o cifră de afaceri de 254 de milioane de lei, realizată cu 512 salariaţi. De asemenea, datoriile companiei se cifrau la 316 milioane de lei, conform datelor de la Ministerul Finanţelor Publice.

economica.net

http://media.rtv.net/other/201808/contract-preluare-delta-acm_11510100.pdf

TibiV

1 leu pentru tot pachetul de 51% din actiuni ?!?!?!...
WTF ?!?!
Pai cat valoreaza compania?... 1,99 RON ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cris_ct


flashu74

Eu sper ca în viitor să nu mai văd câștigând licitații la autostrăzi în România constructori gen Aktor sau Comsa. Nu au făcut decât să se agațe de orcice chichiță pentru a stoarce mai mulți bani și au întârziat nepermis de mult terminarea unor bucăți importante. Știu că nu toți împărtășiți această părere, dar acum când s-a dovedit că bani sunt, eu tot nu văd acea mobilizare normală pentru a finaliza. Tot felul de scuze gen - nu găsim forță de muncă. În Germania, unde lucrau pe lungi porțiuni la lărgirea A la 3 benzi pe sens aveau forță de muncă, și sigur la alte salarii.

perfidus

Durata foarte mare de timp de la intocmirea ofertei pana la mobilizare si prima cupa de excavator din teren duce la asemenea aberatii. In 2013 -2014 altele erau preturile la manopera si la subcontractare utilaje samd. Acum din profitul estimat atunci s-a pierdut din start 20-25% si asta nu da bine deloc la boardul companiei mama. Daca s-ar plati ca in Spania sau Grecia, ar gasi personal. Dar calculele lor au fost pe alte preturi.

PS. Aceste intarzieri la start sunt din vina partenerului serios - s-a dovedit asta de nenumarate ori. Cum sa nu ceri bani in plus atunci?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Earthchild

Quote from: horatiu.cosma on September 25, 2018, 02:56:03 PM
... au cam iesit din lista mea de constructori la care ma bucur cand iau un lot de autostrada fiindca stiu ca fac treaba indiferent de blocaje, ba chiar pun umarul sa le rezolve, desi poate nu tine de ei.
Imi inchipui lista asta f.f. scurta. 1, 2 ...

horatiu.cosma

Astaldi-Max Boelg, UMB, TS, Porr, Geiger (ultimii deocamdată pentru lucrări mai mici).

rizzuh

Astaldi-Max Boegl? Se misca foarte greu la pasajul din Bucuresti.