Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

kumar

O companie cu afaceri de 12 mil. euro din Oradea a preluat activitatea fostei Energoutilaj de la fondul de investiţii Broadhurst

Deme Macarale din Oradea, furnizor de echipamente pentru construcţii deţinut de familia Deme, a preluat activitatea de servicii cu macarale mobile şi transport agabaritic, precum şi personalul de operare şi comercial a fostei Energoutilaj, parte a ELJ Automotive SA.

Conform surselor ZF, valoarea tranzacţiei se ridică la 5-6 milioane de euro.

http://www.zf.ro/companii/energie/o-companie-cu-afaceri-de-12-mil-euro-din-oradea-a-preluat-activitatea-fostei-energoutilaj-de-la-fondul-de-investitii-broadhurst-17325792

perfidus

Quote from: Vice33 on July 16, 2018, 11:13:00 PM
Ce tare...fara cuvinte, si au facut asta in 3 saptamani...cu modificari de trafic cat mai putin deranjante.
Multumim DEME pentru sprijin si pentru transparenta si deschiderea de care dati dovada. Multumim pentru ca sunteti alaturi de toti membrii API si de acest forum, pentru care ati contribuit cu informatii foarte valoroase.
Multumim echipei UMB pentru ospitalitatea si libertatea de a-i lasa pe cei mai impatimiti membrii activi sa fotografieze si sa filmeze.
Suntem alaturi de voi si abia asteptam sa vedem urmatoarele etape de executie la dealul cu lilieci...
:2c: :cool: :drunk: :hug: :thumbsup: :vroomvroom:

Am preluat acest mesaj al lui Vice33 de pe topicul A1 si l-am pus aici ca sa ramana vizibil.
DEME este o companie din Oradea, ROMANIA, care si-a inceput activitatea in anii 90 cu reparatia de macarale, banii fiind mereu reinvestiti cu cap. Felicitari pentru parcursul extraordinar al companiei, d-lui Cristian Deme si oamenilor deosebiti pe care i-a atras si pastrat langa dumnealui.

Am preluat unele informatii din articolul acesta din 2008, dar in cei zece ani care au trecut sunt convins nu numai ca au depasit cu bine criza dar s-au si dezvoltat si s-au extins pe noi piete, cum este cea a montajului de turbine eoliene.

Bravo DEME si succes mai departe!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Dominik

Quote from: rocklee on July 22, 2018, 10:18:00 PM
Dacă tot nu  lucrează umb ul  săptămâna aceasta.

Mi se pare mult 10-11 zile pe luna in care nu lucreaza + toti sfintii...din 6 luni, practic doar aproape 4 le lucreaza
You're in Steelers Country

TibiV

Gresit.
Astia, atunci cand lucreaza, lucreaza zi-lumina.
Minim 12 ore pe zi. Durata legala de munca este de 8 ore pe zi. Deci fac "munca de 3 zile" in doar 2 zile.

Vezi pe alte santiere, unde la ora 17 toate utilajele sunt parcate la umbra, sa nu faca insolatie....

Nu conteaza ca 10-11 pe zile pe luna UMB-istii sunt acasa, conteaza ca in restul de 20 lucreaza mai mult ca altii in doua luni.

Si sa nu uiti ca santieristii astia nu sunt roboti, sunt si ei oameni, cu familiile, nevoile si grijile oricarui om...
Probabil ca Umbrarescu asa si-a castigat loialitatea si sarguinta angajatilor:
"Cand este sa munciti, va muncesc de va rup. Cand este sa va vedeti familiile, va duc eu la ele, va las sa va refaceti, si apoi va aduc inapoi tot eu..."

Un tratament foarte uman fata de angajati, si foarte productiv pentru evolutia santierelor.
(Si probabil foarte bine cantarit din start, atunci cand a adoptat politica asta... Este pur si simplu eficienta.)

Forumul este plin de postari care dovedesc eficienta acestei metode/politici de personal...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Tot respectul pt UMB cum lucreaza, chiar sunt de apreciat, un ritm normal zic eu pt un constructor de autostrazi serios, dar nu prea avem cu cine sa-i comparam in tara, daca avem unele firme neserioase pe santierele de autostrazi din Romania nu inseamna ca trebuie sa-i comparam cu ei...dealtfel si pe santierele de autostrazi din alte tari se lucreaza 12 ore, nu doar 8, nu e ceva iesit din comun pe santier...
You're in Steelers Country

TibiV

Hai sa o luam altfel...

Tu unde lucrezi, lucrezi 8 ore pe zi?
Ai accepta sa lucrezi 12 ore pe zi pe timp nedeterminat? Fara bani in plus?!?!...
Nu cred.

Este simplu.
Ei muncesc in 20 de zile cat altii in 31. (De fapt, cat altii in 62...)
Patronul recunoaste asta si le da liber pentru cele 11 zile lucrate "peste program".
Este si perfect legal, si perfect uman.

Chiar nu inteleg ce te nemultumeste.
Daca nu ar lucra in ritmul ala infernal nu am fi vazut sus pasajul Bejan. Si nici multe alte "chestii".

Esti ingrijorat ca UMB-istii au 10-11 zile libere pe luna?
Dar la A10 L2, unde aia au liber 29-30 de zile pe luna, nu esti ?!...

Quote from: Dominik on July 23, 2018, 01:54:50 AM
dealtfel si pe santierele de autostrazi din alte tari se lucreaza 12 ore, nu doar 8, nu e ceva iesit din comun pe santier...
Da, de acord, dar de unde stii ca ca aia de pe santierele din alte tari nu "ii rotesc" pe cei care intra in "libere"?...
50 de oameni saptamana trecuta, 50 saptamana asta, 50 saptamana viitoare samd.
UMB-ul nu roteste nimic.
Lucreaza toti "full-option", dupa care sunt toti liberi simultan.
(Un UMB-ist mi-a explicat ca majoritatea sunt rude, sau macar cumetri/nasi etc. Si in "concediu" fac gratarul impreuna... Daca pica de vreun botez, s-ar invoi simultan toti fierar-betonistii, de exemplu...)

Repet, oamenii aia nu sunt niste robotei.
Sunt oameni care atunci cand muncesc, muncesc de rup.

Dar sunt la cateva sute de km distanta de casa.
Si sunt oameni cu credinta religioasa, cu familii, cu neveste si cu copii - pe care ii vad fix in pauzele astea.si-
(Si de fapt pauzele nu sunt de 10-11 zile lunar, ci de 10-11 zile la cam o luna si... Cearta-te tu cu calendarul sfintilor crestini, eu am renuntat de mult sa ma cert in familie de ce am voie sa merg la munca duminica, dar daca sunt liber si stau acasa nu am voie sa dau cu trafaletul....)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Ti-ai si gasit cu cine sa faci comparatie, cu Aktor pe A10, logic ca se vad rezultate pt ca sunt 600-700 de muncitori pe 10 km si lucrand 12 ore pe zi, ma gandeam ca pe A3 Tg Mures-Campia Turzii, pe unele loturi se lucreaza inclusiv Duminica, fara pauze si o fac asa de cateva luni bune, asta e viata de santier, e grea, sunt muncitori si ingineri constructori care nu ajung cu lunile acasa....in fine, imi plac foarte mult UMB, mi-ar placea sa construiasca pe toate loturi de autostrazi din Romania, dar raman la parerea ca e prea mult atatea zile libere pe luna.
You're in Steelers Country

TibiV

OK, fiecare ramane la parerea lui.

Eu raman la parerea ca fix in felul asta, cu multe zile libere pe luna, in care ii si duce/aduce acasa/de acasa, UMB-ul a reusit sa ne "rupa gura".
Si sa isi pastreze oamenii.
Inca nu am auzit la UMB ca "nu gaseste destui fierar-betonisti, dulgheri sau excavatoristi".
Nu trebuie sa ii caute/cerseasca prin zona, pentru ca ii are.
Si ii are pentru ca ii respecta - cu zilele astea libere multe...

Eu nu am auzit inca de nici un alt antreprenor din Romania (NU neaparat antreprenor roman...) care sa poata mobiliza sute de muncitori la o lucrare fara sa se "milogeasca" la sub-antreprenori.

Si sa nu imi fie luata in nume de rau chestia asta (stiu ca UMB are si adversari pe aici...)
Dar eu admir UMB-ul nu doar pentru ceea ce face, ci mai ales pentru felul in care isi trateaza oamenii.
(Cu multe libere si cu sarbatorile in care ei cred.)

Ionut, imi cer scuze, de aici devine off-topic...

Cred cu tarie ca daca Umbrarescu ar fi fost numit ministru al sanatatii nu am fi plans ca mii de medici si zeci de mii de asistenti medicali au ales vestul, iar noi am ramas sa ne inghesuim la cabinetele celor ramasi...
Nu l-am intalnit niciodata pe Umbrarescu, dar am prieteni care sunt medici...
Si toi s-au plans de acelasi lucru.
"Mai statule roman, ma <<storci>> de munca in ture, dar nu vrei nci sa ma platesti, nici sa imi dai liber?..."
Cei mai multi profeseaza acum pe alte meridiane.... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Liviu M

Eu raman la parerea ca nu-i treaba nimanui de pe forum cat si and iau angajatii unei firme private concediu.

Ionut

Ba pardon, eu cred ca este treaba fiecarui cetatean sa se intereseze de mobilizarea celor de la UMB (inclusiv cand isi iau concediu) (valabil pentru toti constructorii, de altfel) din simplul motiv ca UMB nu face LD4 pe banii lui Umbrarescu, ci pe banii europenilor si ai romanilor, adica bani publici. Nu a venit Umbrarescu cu bani de-acasa (cacofonie intentionata) ca sa ne faca noua autostrada.

Mai mult decat atat, spre deosebire de Strabag, Porr sau Erbasu (exemplele care-mi vin in cap cel mai usor), compania UMB, este foarte, foarte putin (sau chiar deloc?) implicata in constructii private (cladiri finantate din fonduri private/investitii private). Deci UMB se finanteaza in mare, mare, mare masura din fonduri publice. Adica bani de la mine si de la tine si de la europeanul platitor de taxe. Deci suntem mai mult decat indreptatiti sa cerem socoteala unui constructor cand vine vorba de mobilizare, concedii, transparenta, respectul fata de lege (SSM, de exemplu) etc.

Si mai mult decat atat, spre deosebire de Strabag, Porr, Tirrena, Aktor, Astaldi, Pizzarotti, Geiger (si alti constructori straini prezenti la noi), UMB este un constructor ridicat pe banii publici ai romanilor, din contracte foarte profitabile facute cu statul roman. Ce, ati uitat ca Umbrarescu e unul din "regii asfaltului"? Eu zic ca nu ar trebui sa uitam cum s-au ridicat aceste "imperii".

Mi se pare total deplasat ca multe probleme si chestii controversate despre UMB sunt ignorate de unii membri ai acestui forum. Nici nu ma porniti cu felul in care au lucrat la sapatura de la Soimus (cu bolovani in DN) sau cu faptul ca, se pare, casca de protectie pentru muncitori (chiar cand lucreaza pe grinda) este un accesoriu necunoscut pentru sefii de la UMB, asta ca sa zic doar doua chestii care ma deranjeaza foarte tare.

In concluzie, cred ca oricine are dreptul sa evidentieze anumite chestii dubioase si sa critice UMB fara ca fanii UMB sa-i sara in cap!

Liviu M

Ba sa-mi fie cu iertare, da' atata timp cat respecta termenele, sumele si calitatea din contract, Umbrarescu poate sa-si tina oamenii acasa si sa construiasca autostrazi cu purcelusul vrajit al lui Creanga, nu-i treaba noastra.
Nu respecta contractul (nu conteaza din ce motive), sa fie jupuit, de acord, altfel...

LE Desigur, nici jupuitul nu e "atributia" noastra, pentru asta exista oameni pe care-i platim direct s-o faca.

Liviu M

Quote from: Ionut on July 23, 2018, 08:30:36 AM
sau cu faptul ca, se pare, casca de protectie pentru muncitori (chiar cand lucreaza pe grinda) este un accesoriu necunoscut pentru sefii de la UMB, asta ca sa zic doar doua chestii care ma deranjeaza foarte tare.
I-ai reclamat la protectia muncii? Ca asta chiar e ilegal (din cate stiu eu), concediul/zilele libere (prea multe) nu.

Liviu M

Pentru cine mai are dubii, legea impune doar durata minima a concediului, restul e contract intre angajat si angajator.
QuoteArt. 145. [durata concediului de odihna]
(1) Durata minima a concediului de odihna anual este de 20 de zile lucratoare.
(2) Durata efectiva a concediului de odihna anual se stabileste in contractul individual de munca, cu respectarea legii si a contractelor colective de munca aplicabile.
(3) Sarbatorile legale in care nu se lucreaza, precum si zilele libere platite stabilite prin contractul colectiv de munca aplicabil nu sunt incluse in durata concediului de odihna anual.
De fapt ma insel, codul muncii impune si timpul maxim "lucrabil" pe zi si "compensatiile" in cazul depasirilor in cazul domeniilor unde (exceptional) se lucreaza "zi lumina". Zilele "de compensare" dau in mod sigur sume frumusele.

tom_sawyer

Schimbare în clasament: Antreprenorul Mircea Bulboacă din Sibiu, proprietarul CON-A, a ajuns cel mai mare constructor român în 2017

Avântul construcţiilor industriale, de la depozite la fabrici, dar şi noile stadioane de fotbal din Craiova şi Târgu-Jiu au propulsat compania de construcţii CON-A din Sibiu pe primul loc între constructorii români.

Compania de construcţii CON-A din Sibiu, controlată de an­treprenorul Mircea Bulboacă, a rulat în 2017 afaceri de aproape 550 mil. lei, în creştere cu 51% faţă de anul anterior, depăşind jucători locali precum Bog'Art, Construcţii Erbaşu sau Hidroconstrucţia, conform datelor din anuarul Cei mai mari jucători din economie, editat de ZF.

,,Anul trecut a fost unul cu lucrări pentru noi, iar unele dintre acestea au fost contractate inclusiv în 2016. Noi ne concentrăm mult pe hale industriale. Am avut mari beneficiari precum Daimler la Sebeş, Bosch la Cluj, Pirelli sau Michelin. Acum lucrăm cu cei de la Ursus, Philip Morris, dm şi B. Braun la Timişoara", a spus Mircea Bulboacă, antreprenorul care controlează compania de construcţii CON-A. Printre proiectele construite de CON-A se numără inclusiv stadionul Ion Oblemenco din Craiova, dar şi cel din Târgu-Jiu, construit în parteneriat.

Cel mai mare constructor de pe piaţa locală rămâne compania austriacă Strabag, cu aproape 623 de milioane de lei cifră de afaceri anul trecut.

ZF

adiarc

^nu se stie niciodata cand fac trecerea de la constructii industriale si civile la infrastructura de toate felurile,inclusiv feroviara,rutiera,aviatica,etc.
Concurenta e benefica,mai ales ca pana acum au un stil "UMB"de a lucra..

intradevar se vede pe viu cresterea acestora.....eu locuiesc aproape de sediul acestora unde au si un depozit la care se vede cu ochiul liber ca duduie...e o forfota continuua
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura