Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

Nu v - am spus încă prin 2013....atunci când sa înființat ca Alpenside e de fapt Straco?
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Straco nu sunt aia :) care tocmai au iesit sau trebuie sa iasa din insolventa?
Strabag are participatie la Straco?

Ovidiuelvis

UMB nu intra in insolventa,parerea mea. E f bine construita firma, plecata de jos (2-3)utilaje, ridicata cu cap si nu prea sau avantat in neant. Au ei informatiile lor de au licitat asa putin. Eu cred ca si daca ies pe zero tot il duc la capat. Altfel alte licitatii ar putea fi castigate mai greu daca ai ceva clinciuri in spate.(repet e doar o parere).

alecu26

^
Cea mai originala și naiva descriere a lui UMB.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Ii iertam pentru ""groapa"" daca deschid anul asta? In fapt, doar firma e aceeasi. Echipa e cu totul alta.

Echipa de la groapa, e la Maltauro...pe ce se anunta a fi cel mai ""miscator"" lot de pana acum din Romania. Sper ca au verificat cei de la Maltauro daca sunt sau nu stane de oi in acea zona.
Drumurile noastre POATE;

Eurocopter

Pai nu e nici macar aceeasi firma. In mod normal cand au preluat Impregilo, Salini ar fi trebuit sa elimine complet brandul Impregilo din activitate. La urma urmei Salini daca deschide anul asta va fi una dintre firmele care si-au facut treaba in RO.

dr4qul4

Hai sa nu-i laudam prea mult. Dupa scoaterea sectiunii de tunele au ramas cu unul din cele mai usoare loturi facute in Romania in ultimii 10 ani.
Iar scoaterea sectiunii si proiectarea tunelelor tot parte din acest contract erau. Si au cam intarziat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Eurocopter

Am zis ca si-au facut treaba, dar in Romania din pacate asta inca e echivalent cu o lauda. Ramane de vazut calitatea la rulaj dupa inaugurare si apoi putem trage concluzii. Cert e ca firma "Salini" nu a fost unul dintre constructori care sa ne creeze mari probleme deocamdata. Neintelegeri contractuale cu CNAIR au cam toti constructorii...

Quest

Eu am mai spus-o aici, Salini are sansa sa arate pe LD2 ca si-a impus propriul sistem de management al calitatii dupa fuziunea cu Impregilio, si ca porcaria facuta de Impregilio pe OS3 nu se va mai repeta in alta parte. E o carte de vizita pe care si-o croiesc acum pe acest lot, si care daca au facut treaba buna, cartea de vizita va fi si ea luminoasa. Daca dimpotriva se va demonstra ca lucrarile facute sint de slaba calitate, atunci vai de noi daca tunelurile de la Holdea vor fi facute de ei. Vad ca nimeni nu mai mentioneaza interdictia de-a mai participa 2 ani la licitatii in Ro, dupa scandalul de pe OS3.

In alta ordine de idei, am auzit lucruri urite despre Maltauro... Unde au cistigat ? Pe Turda-TgM ?
Common sense will get you far !

luc

^ Tronsonul Nădăşelu-Mihăieşti de 17 kilometri din A3

Quest

Mersi Luc.
Suna haios felul in care pune problema Alecu (n.b. daca in zona sint stine de oi), dar e abordarea de bun simt elementar, ptr ca lipsa stinelor e dovada din mosi-stramosi ca zona e instabila, asadar te obliga la abordare precauta in proiectare.
Common sense will get you far !

bridge

Quote from: alecu26 on December 15, 2016, 08:33:06 AM
Echipa de la groapa, e la Maltauro...pe ce se anunta a fi cel mai ""miscator"" lot de pana acum din Romania.

Si-au dat seama ca e "si mai miscator" ;)

dr4qul4

Un "zvon" venit dintr-o sursa destul de credibila (a avut legaturi directe pana acum 4 ani cu AND-ul) spune asa:
Umbrarescu vrea sa rezilieze "ultimele lui 3 contracte". Vrea sa scape de tot si sa se retraga deoarece ii e frica sa nu fie ridicat.

Nu stiu care ar putea fi cele 3 licitatii. Pe prima o banuim cu totii. A 2-a ar putea fi Gilau-Nadaselu, dar e aproape gata. A 3-a nu am idee. 
Repet, e doar un zvon.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Nu stiu ce sursa ai tu, dar UMB vrea sa intre pe contracte noi.
Si chiar daca ar fi ridicat Umbrarescu, este totusi un om. Compania e diferita de acel om.

Iar exemplul perfect este BlueAir care a supravietuit si o duce foarte bine dupa ce Nelu Iordache a trecut pe la mititica.
Plus ca asta cu UMB care iese de pe contracte am auzit-o de prea multe ori. E mai fumata decat jointurile cu marijuana la Amsterdam.

adiarc

Probabil multi isi doresc ca UMB-ul sa-si dea duhul...dar asta nu înseamnă si ca se va intampla. 

Pana una alta a stabilit niște standarde...a brevetat "santierul farmacie" si da lecții unor companii cu lucrari la nivel global cu mult mai multe pretenții,dar in unele cazuri...doar pretenții
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura