Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bachus01

Dacă tot vorbim de contructori,  pentru loturile care contin tunele ar fii frumos sa vedem o colaborare între Hidroconstructia si un constructor local (fie el Astaldi, Porr,  Strabag sau Umb) .

Doar că din ce îmi aduc aminte in caietul de sarcini cred ca este prevăzut destul de clar tuneluri  rutiere . Am un prieten care este inginer la ei , au făcut destul de multe pentru aductiuni de apa pt baraje atat in Romania cat si in alte țări.

mirceaeliade

>Lucrările de construcţii în România au înregistrat o creştere de 17,3%, în luna septembrie 2020 comparativ cu aceeaşi lună din anul anterior, acesta fiind cel mai mare avans înregistrat în rândul statelor membre UE

https://www.digi24.ro/stiri/economie/eurostat-romania-lider-detasat-in-ue-la-cresterea-lucrarilor-de-constructii-si-in-luna-septembrie-1404260

Macar se construieste:

>economia României va înregistra o contracţie de 5,2% în acest an, mai puţin severă decât se estima iniţial, graţie investiţiilor şi lucrărilor de construcţii. ,,Investiţiile au surprins cu o contribuţie pozitivă la creştere în condiţiile în care activitatea de construcţii a fost, în mare parte, neafectată de măsurile de izolare", susţine Executivul comunitar.

subway

UMB, oricat ne-ar fi de simpatici nu au niciun fel de experienta in constructii subterane.

mirceaeliade

Dar UMB pare sa aiba experienta in a construi la campie oarecum ieftin so foarte repede.  Sunt destule proiecte de campie in Ro, si vad ca oricum au destule proiecte deja acumulate in portofoliu.  Daca ei construiesc toata reteaua de campie si strainii ne fac trecerile prin tuneluri, eu zic ca tot e ok/progres.

florin74

De mai bine de o luna, WeBuild (Salini) a preluat oficial Astaldi (mai exact 65% din companie)
Sper sa fie cu noroc, mai ales la PiSi 2 si 3...

rota

Cine sunt constructorii-lider din fiecare judeţ? ,,Campionul" din Bucureşti se apropie de 1 mld. lei afaceri, dar la coada clasamentul sunt firme care stau sub 50 mil. lei

Astaldi, subsidiara locală a unui grup italienesc, a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de 985,5 milioane de lei, Conbeta – cea mai mare firmă de construcţii din judeţul Vrancea – a avut anul trecut business de 36,1 milioane de lei. Astaldi a lucrat, printre altele, la construirea metroului din Drumul Taberei, magistrala 5 de metrou, Râul Doamnei – Eroilor 2, în asociere cu spaniolii de la FCC Construction, proiect de peste 1 miliard de lei. Astaldi se ocupă şi de podul de peste Dunăre, care va face legătura între Brăila şi oraşul Măcin, din judeţul Tulcea, un proiect de 2,3 miliarde de lei. Italienii s-au mai implicat şi în proiectul Autostrăzii A3, tronsonul dintre Cheţani şi Iernut.

Astaldi se distanţează considerabil de compania de pe locul al doilea din acest clasament, adică Tehnostrade, cu o cifră de afaceri de 458,3 milioane de lei. Alături de Spedition UMB, cealaltă companie de construcţii deţinută de familia Umbrărescu din Bacău, Tehnostrade a lucrat la proiecte precum lotul al doilea al autostrăzii Timişoara-Lugoj (9,5 kilometri), centura Bacăului, dar şi mai multe contracte de construcţii de autostrăzi, reabilitări de drumuri naţionale, deszăpeziri sau întreţineri de şosele, încheiate cu Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR). În septembrie, cele două firme, în asociere cu Electromontaj SA Bucureşti, au câştigat un contract de peste 1,39 mld. lei (286 mil. euro) cu CNAIR (Com­pa­nia Naţională de Adminis­trare a Infrastruc­turii Rutiere) pentru proiectarea şi execuţia a aproximativ 30 km din Autostrada Transilvania, între localităţiile Nădăşelu şi Zimbor. ZF

alecu26

Se pare ca a reaparut Todini. Responsabila printre altele de o reabilitare dezastroasa a lui Bucuresti Pitesti si abandonarea centurii Sibiu (bine...si atunci erau DG cu tendinte de reziliere la orice claim).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

JohannDB

        "@subway".... citind asta..."" UMB, oricat ne-ar fi de simpatici nu au niciun fel de experienta in constructii subterane""...., stau și mă întreb, dacă Umbrărescu nu și-o fi pus în cap "să ne rupă gura" (cum se zice) și să se apuce și de "subterane".... Ar fi o demnostrație de forță, ce ne-ar lăsa mască și chiar mi-aș dori să-l văd că-și pune ambiția și oamenii la încercare..... Mineri de angajat sunt încă de găsit prin țară, utilaje își poate aduce; lipsește poate, numai gândul !! Eu chiar aș vrea s-o văd  :hm: :hm: :hm:

alecu26

Apolodor (firma) care era specializata in demolari....brusc a castigat si a facut un pod hobanat.

Problema mai grava (ca in fond poti oricand sa subcontractezi tunelul cu totul) e sa faci o estimare corecta, si dupa aia sa te incadrezi in costurile alea. (dar poti subcontracta inca din faza de ofertare si problem solved). Altfel e nebunie sa te bagi la un tunel. E prea mare loteria. Si e o loterie cu zeci si sute de milioane...nu 1...2 milioane.

Pe A3, proiectata in stilul Bechtel sunt terasamente fara numar. Nu vad de ce ce s-ar ambitiona la altceva....decat specialitatea lui.

Oricum, pentru ce are de executat anul asta, UMB trebuie sa-si dubleze personalul. URGENT.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Avem o noua conducere la ELLAKTOR..Dupa ceva conflicte interne intre vechi actionari majoritari si preluarea unui pachet de aproape 30% de catre firma olandeza Reggerborh
Interesant ca olandezii detin si 30% din rivalul Aktor, Terna. (si ambele au ofertat la PiSi3)

ciachi

apropo de forta de munca:  cu forta de munca se descurca minunat UMB......7.000 de ron in mana un sofer ......4000 ron necalificatul...........concurenta este mare si foarte mare pt. a putea prinde un loc de munca la UMB...............firmele care cauta meseriasi care sa lucre pe 1.500-2.000 ron raman doar cu cautatul.........si se smiorcaie toata ziua "nu gasim oameni calificati"

ivladbogdan

^ +1.

Se stie deja de cativa ani ca ofera salarii foarte bune. In Romania, daca oferi salariu bun si iti respecti angajatii, vei avea forta de munca mereu, indiferent cati oameni sunt plecati din tara sau pe unde lucreaza cei ramasi. Vor veni, simplu.
Nu am niciun fel de emotii din punctul asta de vedere pentru UMB.

Deabia astept sa inceapa lucru sa merg din cand in cand sa fac poze si la Nadaselu.  :)

vladioan_bv

@alecu26

sunt tare curios si nerabdator cate tronsoane o sa castige pe A7


hefaistos

N-o sa le castige pe toate si nici n-ar fi sanatos sa le castige pe toate.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.