Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hefaistos

In ce sens sa "o dea în bara"? Tehnic sau financiar? La financiar nici o șansă, subvenționează mama China toate eforturile.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

Eu mă tem de "administrativ", nu de tehnic nici de financiar ( deși n-aș fi foarte sigur că mama Chină ar subvenționa lucrările). Le trebuie niște oameni care să se descurce în hățișul birocratic, să cunoască reglementările, procedurilespecifice etc... Tehnic nu mă tem în mod deosebit, mașini sunt pe toate drumurile...

horatiu.cosma

Eu zic să lăsăm deoparte miturile cu banii chinezi căzuți din cer cu care subvenționează tot ce mișcă pe planetă, că deocamdată nu am văzut societatea aia in care umbla câinii cu covrigi in coada. Toate exemplele din alte țări demonstrează contrariul, nimic nu e gratis și nimeni nu bagă bani din propriul buzunar din dragoste pentru România sau pentru alte state.

carutasul

din câte țin minte s-a discutat pe aici că în Polonia au dat-o în bară, și mama China n-a intervenit. Mama China probabil intervine dacă e un interes strategic la mijloc, iar în cazul de față eu nu sunt sigur dacă interesul lor strategic e să se facă sau chiar dimpotrivă :)

voicul

Asta vroiam sa scriu si eu: au lucrat in Polonia - deci in UE, deci nu ar fi asta primul contract din UE.

Chiar daca problema banilor nu ar fi (desi nu am auzit sa nu fie probleme cu banii chiar si acolo unde oamenii au bani si pentru urmatoarele 5 generatii), problema birocratica va ramane.
Daca ziceti ca nu e asa, sa va uitati la "California Dreamin" si mai discutam dupa.
De fapt cam asta a facut CNAIR pana acum - California Dreamin

Desi OT - zic sa fie complet sa inteleaga orince:
California Dreamin - Un tren care transportă echipamente militare trimise de NATO / OTAN a primit aprobarea verbală a Guvernului României de a traversa țara în direcția frontierei cu Serbia. Convoiul este plasat sub protecția unor soldați americani și români. Însă când convoiul ajunge la Căpâlnița, un sat uitat de lume, din Câmpia Bărăganului, iată-l pe Doiaru, șeful stației CFR, un fel de ,,mafioso" local trist și dezabuzat, că refuză să lase să treacă trenul mai departe, cerând autorizațiile oficiale necesare transportului. Fără acte, nici vorbă să plece trenul!
Orele trec, iar situația nu evoluează. Șeful gării rămâne pe poziție. Actele întârzie să sosească.

pasadia

Se vor găsi românii "descurcăreți" care să convingă chinezii că plicul potrivit deblochează situația. Asta cât timp prețul cerut nu e prea mare, căci altfel va merge ambasadorul chinez direct la prim-ministru. Birocrașia nu va reprezenta un blocaj în mod semnificativ, mai mult decât îl reprezintă pe loturile aflate deja în lucru.

Cetatean

Birocratia o sa si-o rezolve cum au facut si restul strainilor, angajand romani. E simplu.

bacovia

Oare ce urmeaza pt Alpenside? Mai au vreun santier? Se trasfera inapoi la STRACO? :-)

punktnet

Uite aici ce au in portofolio https://www.alpenside.ro/portfolio-grid/
Nu cred ca mai vor ei sa aiba de a face cu ce a mai ramas din Straco, deja strang rezultate singuri si in locul lor as fi motivat sa merg mai departe pe proiecte mici si medii.
Just kidding.

Cetatean

S-a spart gasca de la Straco. Oricum nu are cum sa mai ajunga la 220 milioane de euro.
Alpenisde a ramas la unu din asociati , ei au avut lucrari si singuri. Gropile de gunoi de la Calarasi si Fundulea.
De partea ailalta, probabil s-a observat ca la pasaj la Domnesti, pe camioane scrie Tracons(prietenii stie de ce)

TibiV

Poate ne spui si celor ce nu estem "prieteni" care este faza cu Tracons...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Tracon parca era una din firmele care a lucrat la Fabrica de Glucoza, as zice ca sunt relativ apropiati de fosta administratie.

pelan87

Ieri s-a decis o noua amanare in dosarul de faliment Straco. Urmatorul termen: 04.12.2020.


Cetatean

Nu bag mana în foc, dar cred ca e legătură între toate firmele astea. Straco, Tracon, Intralpin. Toate au un Tra...Ian în ele. :))