Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

neutro-n

Și în Cehia sunt povești cu proiectele. Pe SSC/Cehia s-a anunțat ieri:

Salini impregilo will quit construction of D3 section Hodějovice - Třebonín. Doprastav will try to complete this section alone, otherwise there will be new tender...

https://zdopravy.cz/italove-vycouval...dejovic-33709/

Project page: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/...e-trebonin.pdf

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

StefanCelMare

Referitor la Straco, mie mi se pare că pentru a rupe normele în România la construcția de autostrăzi, trebuie să ai buzunarul gros ca firmă.
Vouă nu vi se pare ciudat că doar 2-3 firme lucrează cu adevărat?
Mingea este deseori la CNAIR, care plătește în doru lelii, sau din câte observ, certifică lucrările când vrea.
Facturile se emit după certificare, dar certificarea se face... sau nu se face.
La unii se face, la alții nu, care cum se descurcă, cu sosuri tzatziki, cu ce poate.
Deci eu mereu când acuz un constructor, deja știu că nu este decât în cazuri foarte rare vina lui 100%.
Iar potență financiară de ordinul a zeci de milioane de euro pentru cashflow... mai greu în România.

perfidus

Santajul de care vorbeste in comunicat Aldesa-Comsa ar trebui sa fie demonstrat in instanta. Si din acest caz sa se desprinda automat si unele cazuri penale cu inculpati avand nume si prenume.
Nu mai departe de vreo zece ani, Colas pleca cu coada intre picioare dintr-un capriciu personal al unui ministru. Colas a castigat bani buni la arbitraj, dar cazul a fost pastrat departe de ochii presei. Acum conditiile socio-politice sunt altele, Comsa daca are cohones trebuie sa mearga cu tot ce au la tribunal, mai ales daca nu ii mai intereseaza piata din romania.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


horatiu.cosma

Ia căutați să vedeți cine mai stă în clădirea aia din Călărași  ;).


alecu26

Pacat ca pentru moment Deutche Bahn fac doar outsourcing pentru proiectare in Romania. Ne-ar bine bine un aer proaspat pe proiectare de CF in Romania.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ionut.damian

Pentru CF + metrou oricum avem firme de proiectare foarte serioase si cu traditie (apreciate in lume). Este o diferenta uriasa fata de firmele de apartament pentru rutier.

frunzaverde

Pentru metrou avem... Pentru CF insa? Proiectarea pe CIV e mai degraba demna de anii '30, nu de 2020...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Misto, 10 angajati in 2018... astia nu sunt doar cu laptopurile?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

Cred ca cineva vrea sa faca o alta firma...mai ales in perspectiva achzitionarii Astaldi de catre Salini
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).