Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

nirolf

Oamenii nu au plecat pentru salarii, eu am auzit de cazuri în care salariile erau echivalente (ceva mai mari poate, în niciun caz de 4 ori mai mari). Au plecat pentru că firmele respective sunt cu un picior în groapă, nu mai sunt proiecte (mai ales dacă nu mai ai oamenii tăi pe unde trebuie stai pe uscat) și salariile nu s-au mai plătit de 3-6 luni! Se pleacă pe ce se găsește, inclusiv alte domenii de activitate, după 3-4 luni cu zero lei pe card nu mai ai pretenții.

carutasul

Acum na, nu știu cât de mici erau salariile la firmele astea două și nici nu pun întrebări, eu am dat-o în formatul în care am primit-o  :)

infraAdi_ro

Am auzit ca Società Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A sunt in faliment....vand utilaje,masini de prin Romania.De cand s-a despartit de Tirenna Scavi nu le-a mers bine.

ce mai stiti de constructori?
Romania are un viitor doar daca are prezent!

alecu26

Sunt demult in faliment. Parca in Italia a fost declarat falimentul in Ianuarie. Nu prea are legatura cu TS. Mai degraba invers...dar vom vedea. Condotte erau cica cu banii....TS era cu prezenta pe piata, cunoasterea ei, executia efectiva. Condotte in Italia si la nivel mondial erau gigantici pe langa TS.

Alti constructori? Toti sunt cu probleme. Sabia cea mai aproape de gat este la Astaldi. FCC si-a revenit frumos....a atins bottom point.

Oricum sursa de firme second hand in pragul faalimentului din spania si italia pare inepuizabila.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

infraAdi_ro

Selina -Trameco e cu probelme.....nu au lucrari si le pleaca oamenii.Acu vad ca au castigat ceva la DNCB dar nu e definitiv inca.....daca nu castiga ceva lucrari e cam jale cu ei....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Ionut

Si cu lucrari este tot jale... cred ca o sa dam si noi pozitie si o sa specificam ca e cam complicat cu Selina/Trameco... De Vahostav ce stiti?

SkyPilot

^
Altii care nu-si platesc subcontractorii (Vahostav).
Articolul aici.
Arata foarte rau. Au nadragii rupti in fund. Plus acuzatii de frauda pentru cei din varf,

GDPR

Chiar, ce lucrari mai are Delta? La DN56 stadiul fizic pe lotul lor era de 99% in aprilie, asa ca nu ar trebui sa mai aiba multe resurse pe acolo, alta lucrare cu CNAIR nu mai au, iar la Nicolae Grigorescu bate vantul.

AlexxC

Din presa am aflat ca fac parte dintr-un concern de 3 firme care va reabilita DN67B-lungime 188km, proiect destul de mare si ar trebui sa inceapa curand.

GDPR


paulmare

Trameco - e societate listata detinuta 93,5% de selina srl - selina e in insolventa din 2014, in 2016 are plan de reorganizare aprobat
de Trameco gasiti pe bvb raportul pe 2017 ce si unde a lucrat, relevant mi se pare ca au 45 de angajati, din care 18 tesa, 19 operativi, 6 necalificati, 2 "meseriasi" - clar ca isi dau aproape toate lucrarile in subantrepriza cui gasesc, cu angajatul echipelor se poate ocupa un antreprenor mai serios cu bonitate la banca si cu nume mai "bun" nu societati care si-au cerut insolventa

runner


Scarlat, ckcat! Pe Selina am vazut-o la treaba pe DN76, freca menta! DN76 nici acum nu e finalizat!
Mi se pare un constructor neserios si o pălărie prea mare pentru el. Chiar si Neaga are o declarat ca DN76 e cel mai mare esec la nivel de drumari si ca ii e rusine de ce a vazut acolo.
Asa cum bine a punctat paulmare, Trameco, aceasta umbrela al Selinei, care este in insolventa, cred ca nu va face altceva decât sa înceapă o altă telenovelă.

horatiu.cosma

^
Sectorul celor de la Selina de pe DN 76 dintre Șoimuș și Brad e finalizat și recepționat.

Dan74

Cunosc destul de bine situatia la Trameco (de fapt grup Selina), nu-mi place deloc de Benianim Rus (patronul),  dar analizand obiectiv situatia sa stiti ca este una din cele mai bune solutii pentru finalizarea rapida a sectorului ala de la granita, au tot ce le este necesar in grup. Sper sa fie si oficial asa,  astfel am putea reusi sa terminam odata cu ungurii sectorul de granita.

mastereve

Am fost pe acel DN pentru ca am avut un drum spre Sebis. Pot spune ca am fost placut impresionat de calitatea lui fara sa stiu de problemle ridicate de colegii mai sus. Cand spuneti ca este un esec, din ce punct de vedere considerati asta?


Sent from my iPhone using Tapatalk